En ja hoor, America's next top model is net afgelopen, of de Nederlandse versie begint weer Weer op maandagavond en dit keer géén kans op spoilers Gelukkig Ik ga kijken, ookal is het met gekromde tenen Ik las dat uberstylist Thijs van blabla nu ook in het team zit, misschien is Bastiaan weg? Hope so hope so
Hahah, die Jennifer! Echt grappig. Steeds zegt ze "hartstikke"en iedereen lachte om haar.
Patricia deed het wel ietsje beter, maar beetje houterig.
Anoniem_18275
maandag 2 juni 2008 om 21:05
Man, wat een leuke persiflage a la Koefnoen valt er te maken van die lui. Uberstylist Bastiaan met z'n dikke pens en hippe ketting om naast die homo topvisagist met z'n glimjasje.. geweldig over the top fout allemaal.
Denk dat Patricia het meeste model-potentieel heeft (nog geen topmodel, kan ook niet lijkt me, iedereen begint onderaan de carriereladder..)
Zagen jullie dat op de achtergrond Kassandra Rosalie zat uit te lachen? Dat was toen Rosalie zei dat zij juist op het einde van dat spotje geen moeite ermee zou hebben (die gast insmeren).
Zagen jullie dat op de achtergrond Kassandra Rosalie zat uit te lachen? Dat was toen Rosalie zei dat zij juist op het einde van dat spotje geen moeite ermee zou hebben (die gast insmeren).
Yvette is toch wel sterk vind ik nu.
Ooh net gemist, jammer, ga meer op de achtergrond letten zo!