Entertainment alle pijlers

Hollands next top model begint weer

29-03-2008 09:00 881 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor, America's next top model is net afgelopen, of de Nederlandse versie begint weer :-d Weer op maandagavond en dit keer géén kans op spoilers :-d Gelukkig :-d Ik ga kijken, ookal is het met gekromde tenen :-p Ik las dat uberstylist Thijs van blabla nu ook in het team zit, misschien is Bastiaan weg? Hope so hope so ;-)
Ah Jennifer begrijp ik.

*Neemt zich voor beter op te letten en niet van alles tegelijk te doen*
_Soleil_ schreef op 02 juni 2008 @ 21:28:

[...]

Ik durfde het niet te schrijven, maar daar deden sommige outfits me ook aan denken.
Ik had het eerst ook niet geschreven, maar vond het zo opvallend dat ik me niet meer kon inhouden.
Yvette heeft een fantastisch gezicht, heel krachtige uitdrukking, ik vind haar schitterend op foto's staan. Maar ik denk dat ze toch eerder voor een "meisje-meisje" gaan kiezen, wat magerder ook, zal wel Ananda worden gok ik, ook al vind ik die qua type en qua gezicht veel minder sprekend.
Frames schreef op 02 juni 2008 @ 21:39:

Ah Jennifer begrijp ik.

*Neemt zich voor beter op te letten en niet van alles tegelijk te doen*
Hier idem dito ;-)
say what????
Kan Daphne niet meer dan 3 woorden tegelijk zeggen?

Ik ga nu..... bekend maken..... wie er door gaat...... naar de rest..... van de finale....
Wow niet verwacht.
Huh, Jennifer door?????
Patricia eruit. hahahaha
Mogen we nog ruilen???
Jeetje, Patricia eruit, dat had ik toch niet helemaal verwacht..
mmm dat had ik niet verwacht! Jammer!
Ik had dit echt niet verwacht. Had nog zo gehoopt dat Jennifer er uit ging..
Echt heel onverwacht... zeker na dat hele verhaal van de ziekte enz, ik had verwacht dat zich dat wel zou uit betalen in een finaleplaats...
ooh gelukkig,zij eruit staat wel mooi op foto s,maar die oren pffffffffffff en ze lijkt net een lijk \\:-)//
Patricia dus..

Daphne zag er ook echt aangeslagen uit dat Patricia eruit moest zoals ze zei.

Not..
Wat doet die grobbebol op het podium? (voor wie zich ti-ta-tovenaar nog herinnert)
Zie ik bij Ananda nu stevige uitgroei, of hoort dat zo?
Ik ook niet. Soms denk ik wel eens: zou het niet zo zijn dat omdat iedereen denkt dat ze toch wel doorgaat mensen niet stemmen omdat ze denken dat anderen dat wel zullen doen en dan bijv. een patricia daardoor juist niét doorgaat.
Aruba schreef op 02 juni 2008 @ 21:45:

Ik ook niet. Soms denk ik wel eens: zou het niet zo zijn dat omdat iedereen denkt dat ze toch wel doorgaat mensen niet stemmen omdat ze denken dat anderen dat wel zullen doen en dan bijv. een patricia daardoor juist niét doorgaat.
Zo had ik nog niet nagedacht, maar je zou best wel gelijk kunnen hebben. Jammer!
Die vriend van ananda: dumpen!!!
Dan zal Jennifer wel de volgende zijn die eruit gaat.....of zou zij door haar 'girl next door'-karakter en verschijning het juist heel goed doen bij de smsende tienermeisjes, omdat ze zich in haar herkennen?
wat een gedrochtje zeg die vriend van Ananda ;-)
Zegt Daphne tegen de zus van Yvette dat ze heel veel op elkaar lijken, nou dat vind ik zeker niet!
ravenescence schreef op 02 juni 2008 @ 21:48:

wat een gedrochtje zeg die vriend van Ananda ;-)
X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven