En ja hoor, America's next top model is net afgelopen, of de Nederlandse versie begint weer Weer op maandagavond en dit keer géén kans op spoilers Gelukkig Ik ga kijken, ookal is het met gekromde tenen Ik las dat uberstylist Thijs van blabla nu ook in het team zit, misschien is Bastiaan weg? Hope so hope so
Yvette heeft een fantastisch gezicht, heel krachtige uitdrukking, ik vind haar schitterend op foto's staan. Maar ik denk dat ze toch eerder voor een "meisje-meisje" gaan kiezen, wat magerder ook, zal wel Ananda worden gok ik, ook al vind ik die qua type en qua gezicht veel minder sprekend.
Ik ook niet. Soms denk ik wel eens: zou het niet zo zijn dat omdat iedereen denkt dat ze toch wel doorgaat mensen niet stemmen omdat ze denken dat anderen dat wel zullen doen en dan bijv. een patricia daardoor juist niét doorgaat.
Ik ook niet. Soms denk ik wel eens: zou het niet zo zijn dat omdat iedereen denkt dat ze toch wel doorgaat mensen niet stemmen omdat ze denken dat anderen dat wel zullen doen en dan bijv. een patricia daardoor juist niét doorgaat.
Zo had ik nog niet nagedacht, maar je zou best wel gelijk kunnen hebben. Jammer!
Dan zal Jennifer wel de volgende zijn die eruit gaat.....of zou zij door haar 'girl next door'-karakter en verschijning het juist heel goed doen bij de smsende tienermeisjes, omdat ze zich in haar herkennen?