Mode & Beauty alle pijlers

Skincode gebruikers gevraagd!!

03-06-2008 19:55 14 berichten
zijn hier mensen die Skincode cremes protective day cream

van de Essentails lijn gebruiken??

zouden die even iets willen doen voor mij :worship:

namelijk even willen kijken bij de ingredienten,

of daar parrafinum of parrafinum liquidum bij staan?

en als ik toch bezig ben,

vinden jullie het een fijne creme?

(als het er niet op staat ben ik erg blij :smile: )

alvast bedankt,

grtz phoebs
Alle reacties Link kopieren
Effe google-en en je weet het!

Ingredients

Aqua Water , Ethylhexyl Methoxycinnamate , Glycerin , Butylene Glycol , C12-20 Acid PEG-8 Ester , Cyclomethicone , PEG-8 , Dimethicone , Oryza Sativa Starch Rice , Aloe Barbadensis Leaf Juice , Cetyl Alcohol , Titanium Dioxide , Butyl Methoxydibenzoylmethane , Caprylyl Glycol , Potassium Cetyl Phosphate , Sodium Carboxymethyl Betaglucan , Carbomer , Nylon-12 , Sodium Hydroxide , Sodium Polyacrylate , Pentadecalactone , PPG-26-Buteth-26 , PEG-40 Hydrogenated Castor Oil , Tocopherol , Ascorbyl Palmitate , Ascorbic Acid , Citric Acid
[quote]CL2 schreef op 03 juni 2008 @ 20:02:

Effe google-en en je weet het!

dat heb ik gedaan, maar lukte niet helemaal :nerd:

van welke site heb jij het?

anyway, thnx
Skincode cremes protective day cream ==> dit gekopieerd en in de google-balk gezet. Was de eerste site volgens mij.
De producten van Skincode Essentials bevatten geen minerale oliën, parfum of kleurstoffen en zijn niet op dieren getest. Ik ben een tevreden gebruiker :-)
Ik heb de dagcreme met spf 15 en de 24 hour creme. Ik gebruikt nu produkten van GoW, dus heb ze niet meer nodig (ze waren niet voedend genoeg voor mij).

Phoebe24, als je wat skincode wilt proberen, wil ik best wat naar je opsturen. Je mag ook wel beide potjes hebben (zijn nog halfvol en ik heb er niet met mijn vingers ingezeten, maar met een spateltje), maar dat is wel duur met verzenden (voor de creme zelf hoef ik niks te hebben hoor, anders doe ik ze toch een keertje weg).
Phoebe24, als je wat skincode wilt proberen, wil ik best wat naar je opsturen. Je mag ook wel beide potjes hebben (zijn nog halfvol en ik heb er niet met mijn vingers ingezeten, maar met een spateltje), maar dat is wel duur met verzenden (voor de creme zelf hoef ik niks te hebben hoor, anders doe ik ze toch een keertje weg).[/quote]

:-] ja dat wil ik wel, dank je :-]

alleen :-$ snap ik weer niks van de viva site

en gegevens e.d. (ga natuurlijk niet hier even open en bloot

mijn adres geven)

maar hoe duur zijn die verzend kosten?? onder rembours betaald de ontvanger het toch??? VInd ik overigens prima,

bedankt voor het aanbod :-]

gr phoebs
De Protective daycreme heeft factor 12.

Ik hou meer van vettere cremes en de daycreme trekt heel mooi in je huid en laat geen vette laag achter. Mijn eczeem heeft een hekel aan vette cremes en blijft stabiel/rustig met Skincode. Ik heb de lifting serum laatst gekocht (maar nog niet uitgeprobeerd) om onder de creme te gebruiken. Skincode Exclusive is ook erg fijn, maar wel duur.
Volgens mij kun je, als je iemand toevoegt aan je vriendenlijst (heb ik net bij je gedaan), een prive-berichtje sturen. Heb ik nog nooit gedaan hoor, dus ff kijken of het werkt.

En anders zet ik hier wel even mijn mail adres neer en haal het later weer weg. Dan kun je me ff mailen.

Als ik de potjes allebei opstuur, zijn de verzendkosten 6,20 (als je tenminste in Nederland woont?). Ik kan het evt ook in een paar kleine potjes doen, dan kan het wel door de brievenbus. Ik weet niet precies wat de verzendkosten dan zijn (ik denk een euro of 2 à 3), dan zou ik het eerst even moeten wegen.
heb vriendschap bevestigd X-D...

stuur (als je wil) die hele potjes maar hoor,

6,50 voor Skincode vind ik de moeite waard :-$

anyway, thanks!!
Ik heb je een mail gestuurd, heb je die ontvangen?
jep Mireille,

jij mijnes ook??

ik lig al voor de brievenbus X-D X-D
Ben weer met Skincode begonnen nadat er weer pukkels kwamen. Mijn huid is na 3 dagen pukkelvrij. Hopen dat het zo blijft. Misschien komt het bij mij door parfum of parabenen in de creme en die zitten niet in Skincode
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven