Seks
alle pijlers
Nooit, altijd, alle
woensdag 4 juni 2008 om 14:01
@ CL2 Ik denk dat hij het niet kan hebben dat er vrouwen zijn die WEL dit soort dingen willen, maar niet met hem, en BGB kan eerlijk/leuk uit de hoek komen. Lijkt mij een gevalletje Ego deukje of midlife crisis. Al komt blijven steken in de kleutertijd ook een goede optie! ( mama, ik wil.. maar ikwillut!! Maaaamaaaa!! stampvoet wat rond)
Mijn mening, mijn keuze.
woensdag 4 juni 2008 om 14:13
Ik vind BGB ook vaak heerlijk hoor qua reacties/opmerkingen; dat daar geen misverstanden over ontstaan. Ik constateerde en kreeg uitleg als bonus.
Ik denk overigens die van de kleutertijd CS; ik willut ik willut ik willut (en dan languit op de vloer in de supermarkt nadat ie geen snoepies mocht van mammie).
woensdag 4 juni 2008 om 21:04
Ik geloof anders zomaar dat het voor jou en je vrouw een big deal is .....ik geloof alleen niet dat het helpt om hier argumenten te komen halen , die aan je vrouw voor te leggen en dat er dan een swingerswereld voor je open gaat . That's all .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 4 juni 2008 om 21:06
Ik vind je een enorme huilebalk , Thomba : boehoeoeoeoe , mijn vrouw wil niet swingen , boehoeoeoeoe , BGB doet altijd lelijk op het forum........... kijk eens in je eigen geslacht kijk ook eens naar je eigen rol , als je tijd hebt en zin hebt om écht eerlijk te zijn , ook tegen je zelf ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.