Mode & Beauty
alle pijlers
Hoe krijg ik zo'n mooie bruine haarkleur?
donderdag 5 juni 2008 om 11:25
Heb van mezelf al bruin haar en verf het af en toe zelf in een bruintint, voor net een beetje verschil + mooie glans.
Maar nu vroeg ik mij af hoe ik zo'n mooie kleur als op onderstaande plaatjes kan krijgen? Tips voor haarverf (merk, kleur)?
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want anders sta ik straks weer hopeloos voor het rek bij de drogist met aaaaal die kleuren
Maar nu vroeg ik mij af hoe ik zo'n mooie kleur als op onderstaande plaatjes kan krijgen? Tips voor haarverf (merk, kleur)?
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want anders sta ik straks weer hopeloos voor het rek bij de drogist met aaaaal die kleuren
donderdag 5 juni 2008 om 11:29
ik zou zeggen de kapper het plaatje laten zien en die je haar laten verven, heb nu ook mijn ideale kleur van bij de kapper...
bij mij waren de resultaten van thuisverven nooit zo mooi als de kleur die ik nu heb, die van mijn wenkbrauwen eigenlijk.
maar misschien weet iemand wel een thuisverf met evengoed resultaat, je weet maar nooit.
bij mij waren de resultaten van thuisverven nooit zo mooi als de kleur die ik nu heb, die van mijn wenkbrauwen eigenlijk.
maar misschien weet iemand wel een thuisverf met evengoed resultaat, je weet maar nooit.
donderdag 5 juni 2008 om 13:03
nooit henna gebruiken is mijn advies. Als je 1 keer henna gebruikt heb kan je je haar 2 jaar niet met iets anders kleuren dan dat. Ook veel vezorgings en stylings producten doen je haar groen uitslaan als je het een keer met henna hebt gekleurd.
Het resultaat mag dan in het begin heel mooi zijn maar een maand daarna is het letterlijk een doffeellende! Bij mij is het nu al 8 maanden terug dat ik mijn haar op aanraden van iemand anders met henna kleurden en mijn kapster is iedere maand bezig om de groene gloed eruit te knippen. spijt als haar op mijn hoofd
donderdag 5 juni 2008 om 13:51
O jee....het is helemaal niet mijn bedoeling om iemand met groen haar op te zadelen.
Ik ken de nadelige effecten van Henna niet!
Maar ik zal er dan ook even bij zeggen: ik heb heel kort licht krullend haar, dat gauw droog aanvoelt van nature.
Ben jaren geleden bij een kapper terechtgekomen die kleuren met henna deed, en dit adviseerde voor steviger haar, goed gevoed en met een mooie glans.
Heb met mijn neus boven haar mengritueel gestaan, en ben dat thuis gaan doen, naar grote tevredenheid.
Mijn haar is diep-donkerbruin met een mooie glans,
Iedereen wil altijd weten hoe ik dat doe.
Het is dus inderdaad zo dat ik al jarenlang om de paar weken mijn haar met Henna kleur. En omdat dat zo goed bevalt nooit meer iets anders heb geprobeerd.
Ik adviseer je toch maar de raad van Kusunum ter harte te nemen dan!
Ik ken de nadelige effecten van Henna niet!
Maar ik zal er dan ook even bij zeggen: ik heb heel kort licht krullend haar, dat gauw droog aanvoelt van nature.
Ben jaren geleden bij een kapper terechtgekomen die kleuren met henna deed, en dit adviseerde voor steviger haar, goed gevoed en met een mooie glans.
Heb met mijn neus boven haar mengritueel gestaan, en ben dat thuis gaan doen, naar grote tevredenheid.
Mijn haar is diep-donkerbruin met een mooie glans,
Iedereen wil altijd weten hoe ik dat doe.
Het is dus inderdaad zo dat ik al jarenlang om de paar weken mijn haar met Henna kleur. En omdat dat zo goed bevalt nooit meer iets anders heb geprobeerd.
Ik adviseer je toch maar de raad van Kusunum ter harte te nemen dan!
vrijdag 6 juni 2008 om 00:25
Het haar van foto 3 is veel donkerder dan dat van foto 2.
Ik weet niet wat je precies zoekt maar ik heb ongeveer de kleur haar van foto nr 2 Heb jarenlang mijn haar geverfd bij de kapper maar dat werd maar duurder en duurder. Sinds een paar maanden doe ik het zelf thuis en dat bevalt prima.
Ik gebruik de L'oreal exelence verf en dan kleurnummer 5.5
Ik weet niet wat je precies zoekt maar ik heb ongeveer de kleur haar van foto nr 2 Heb jarenlang mijn haar geverfd bij de kapper maar dat werd maar duurder en duurder. Sinds een paar maanden doe ik het zelf thuis en dat bevalt prima.
Ik gebruik de L'oreal exelence verf en dan kleurnummer 5.5
vrijdag 6 juni 2008 om 14:29
Ja als je bruin haar hebt van jezelf en een bruine tint wil kun je makkelijk expirimenteren met kleuren thuis...
Kij, als je van een andere kleur bv blond naar bruin of rood wil, dan raad ik wel altijd kappersbezoek aan maar dit is pretty safe behalve het henna plan dan
(evt op de lange termijn in geval van verandering van merk..zoals al gezegd is..)
Kij, als je van een andere kleur bv blond naar bruin of rood wil, dan raad ik wel altijd kappersbezoek aan maar dit is pretty safe behalve het henna plan dan
(evt op de lange termijn in geval van verandering van merk..zoals al gezegd is..)
zaterdag 7 juni 2008 om 20:02
Ik heb zelf héél donker bruin haar, een beetje zo'n zwarte koffie kleur en ik krijg ongeveer de zelfde tint als op de foto's door mijn haar regelmatig met henna van De Tuinen te verven.
Ze zeggen dat henna je haar niet lichter maakt, maar regelmatig zo'n rooie gloed over je donkere haren aanbrengen, zorgt er voor dat je haar automatisch bruiner oogt.
Én het is erg voedend voor je haar!
Ze zeggen dat henna je haar niet lichter maakt, maar regelmatig zo'n rooie gloed over je donkere haren aanbrengen, zorgt er voor dat je haar automatisch bruiner oogt.
Én het is erg voedend voor je haar!
zaterdag 7 juni 2008 om 21:58