Mode & Beauty alle pijlers

Haarverzorging bij stylen

04-06-2008 21:44 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
De topictitel zegt het eigenlijk al een beetje. Ik style mijn haar wel eens met de stijltang (daar wordt het dus heel stijl van, voor de duidelijkheid ;-) ).

Om niet het gevoel te hebben dat ik mijn haar eraf fik gebruik ik het niet te vaak en op een relatief lage temperatuur.

Maar: hoe kan ik mijn haar extra beschermen voor/tijdens/na het stylen?

Kappers in de zaal? :)
Ik heb zo'n spray van de kapper gekocht die je haar zogenaamd beschermt tegen hoge temperaturen.

Echter als ik mijn haar nu niet meer stijl is het (volgens mij) dood.
Ai, dat is dus ook mijn grootste angst.....
Je moet zowieso op droog haar tangen en met serum erin..
Droog haar, check!

Wat voor serum is lekker, goed en betaalbaar? (hoe bedoel je veeleisend? X-D )
Je hebt goede van John Frieda speciaal voor heat styling maar de goedkoperen van Etosmerk Kruidvat etc doen er zeker niet voor onder...siliconen zijn siliconen...
ik heb biosilk wel best prijzig maar je hebt maar heel weinig nodig.

Voordeel kun je ook gewoon op droog haar doen als je de tang niet gebruikt,kei mooie glans op jee haar!! :jump:
Thanks voor meedenken! :-] Ik zal eens lekker gaan ruiken vanmiddag (geur vind ik ook belangrijk).
perzikje17 schreef op 05 juni 2008 @ 09:30:

ik heb biosilk wel best prijzig maar je hebt maar heel weinig nodig.

Voordeel kun je ook gewoon op droog haar doen als je de tang niet gebruikt,kei mooie glans op jee haar!! :jump:

Klinkt goed!

Welk product is dit precies van Biosilk en waar koop je dit?
Astair schreef op 05 juni 2008 @ 11:00:

[...]

Klinkt goed!

Welk product is dit precies van Biosilk en waar koop je dit?

ik heb t in den bosch gekocht bij mari van de ven kapsalon.

bij pak kun je t denk ik ook kopen of bij de betere drogist.

t heet biosilk silk therapy.Maken ze veel reclame over icm chi tang ken je die? :-]
je kunt t ook online kopen.weet niet of je wel eens op mp koopt.Eeste link heb je een goede aanbieding.

Supergrote fles voor 35 euro geloof ik,ik heb 20 euro voor 50 ml betaald.Ook hele goede recensies op internet,je moet maar eens googlen.Het is van farouk.

Succes(ruikt trowens ook lekker!!) ;-]
Hee perzikje!

Heel erg bedankt voor de tip, ik ga eens rondneuzen.

Ook voor een stijltang, wil ik toch eens proberen.

Zo chi tang is best wel prijzig, toch? Om het uit te proberen ga ik denk ik dan toch eerst voor een goedkopere versie... (tips hiervoor ook welkom naturlich http://forum.viva.nl/www/smileys/1_wink.gif )
sarah2ndlife heeft een chi tang te koop (als ze m nog heeft..) een echte originele..
Ja de mijne is te koop, want ik heb nu super kort haar, hij is als nieuw , tis een supersize model , nieuw was ie 169 euro, ik heb hem iets langer dan een jaar, gekocht bij Haarshop, waar ik ook altijd mijn bio silk koop.

ik verkoop hem voor 50 euro exclusief rembours en als ik zo op marktplaats kijk is dat een kooppie.

(rembours is geloof ik om en nabij de 12 euro) weet ik niet zeker.

sarah2ndlife@gmail.com

bedankt harv dat je me tipt.
Ben jij dat zelf op de foto Sarah? Mooie haarkleur heb je. Welke kleur is dat?
Ik heb net biosilk besteld via eBay en geregeld dat ik een steiltang kan lenen, ben benieuwd :)
Astair schreef op 05 juni 2008 @ 15:17:

Ik heb net biosilk besteld via eBay en geregeld dat ik een steiltang kan lenen, ben benieuwd :)
hoeeveel was je kwijt voor hoeveel ml???
Kocht ook altijd van die dure serums oa van hairspa en biosilk. Nu heb ik een betere gevonden in de toko! Hij kost ong 7 a 8 euro voor een grote fles. Hij is van het merk IC.

Het serum is er in verschillende varianten. Persoonlijk vind ik de groene voor chemisch behandeld en-of hitte behandeld haar, de beste. Er staat op dat er veel olijfolie inzit.

Na het stijlen spray ik er soms nog een rootactivater shine spray op voor droog haar. Het is een licht groene enorme spuitbus met donkergroene dop ook op basis van olijfolie. Deze fles is 10 euro en je hoeft weinig te sprayen. Heb mijn eerste fles nu al 1,5 jaar.
Wat een goeie tips allemaal meiden!

Jammer dat ik al een steil/stijl(?)tang heb anders was ik wel geinteresseerd geweest Saar.
perzikje17 schreef op 05 juni 2008 @ 18:50:

[...]

hoeeveel was je kwijt voor hoeveel ml???

Ben begonnen met een klein flesje, 50 ml.

Incl verzendkosten E 8,33. :)
TheEmpress schreef op 05 juni 2008 @ 13:45:

Ben jij dat zelf op de foto Sarah? Mooie haarkleur heb je. Welke kleur is dat?
dat is lisap no 11 :-]
Nummer 11?? Het lijkt minder licht, of komt dat door de foto?. Nog nooit gehoord van Lisap. Eens opzoeken. Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik naar heel blond zal gaan. Heb nu middenblond haar, met wat blondere plukjes maar vind het een beetje saai. Aan de andere kant ben ik haar aan het kweken en is het natuurlijk niet zo goed om het blond te verven.

Prachtige haren zeg, en je hebt het nu kort? Zal je vast heel leuk staan, maar deze lange haren zijn ook echt wel super! :-]

Ik heb trouwens wel interesse in jouw stijltang. Is ie nog steeds te koop?
N.a.v. dit topic ga ik even de Biosilk Silk Therapy bestellen bij haarshop.nl. Ik had hier al een klein miniflesje van, gekregen van kapper. Superspul, dus ga nu even een grote fles bestellen.

Heeft iemand verder nog tips voor te bestellen spulletjes van die site? Ik heb extensions in m'n haar, draag ze in principe altijd stijl, met de stijltang.
Nog een vraagje; Sarah, wat vind jij een goede borstel voor extensions? Ik heb nu een borstel van Balmain, maar deze vind ik te zacht. Waar heb jij goede ervaring mee? Ik zag dat je ook borstels kunt bestellen op haarshop.nl, dus die wilde ik er dan gelijk maar bij doen.

Alvast bedankt voor je reactie!
Haha, iedereen wil wat van Sarah weten, leuk is dat. Sarah onze beauty queen!! X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven