Entertainment
alle pijlers
Symphonica in Rosso
zaterdag 7 juni 2008 om 21:09
Wie zit er ook te kijken?
Ik ben helemaal geen grote de Leeuw-fan, maar ik zit me suf te genieten, hoor. Dat liedje op de melodie van De Indische Waterlelies, zo schattig. "Even flink zijn" van Robert Long zong-ie fenomenaal (ik ben wél een grote Robert Long-fan én ik vind eigenlijk dat je van zijn liedjes af moet blijven, maar deze versie vond ik erg mooi, zo rauw).
Op deen of dandere wijze vind ik de Leeuw altijd aandoenlijk, en dit concert vind ik genieten!
Ik ben helemaal geen grote de Leeuw-fan, maar ik zit me suf te genieten, hoor. Dat liedje op de melodie van De Indische Waterlelies, zo schattig. "Even flink zijn" van Robert Long zong-ie fenomenaal (ik ben wél een grote Robert Long-fan én ik vind eigenlijk dat je van zijn liedjes af moet blijven, maar deze versie vond ik erg mooi, zo rauw).
Op deen of dandere wijze vind ik de Leeuw altijd aandoenlijk, en dit concert vind ik genieten!
.
zaterdag 7 juni 2008 om 21:44
Nee ik vind mister blue niet leuk, ook niet dat hij het zong met Rene Klein ...............
Vind je dat echt dat Paul helemaal niet kan zingen? Mwah, vooral de gevoelige nummers vind ik niet onaardig klinken.
Nou ben ik ook een nitwit qua muziekgevoel hoor dus dat zal een hoop verklaren.
Vind je dat echt dat Paul helemaal niet kan zingen? Mwah, vooral de gevoelige nummers vind ik niet onaardig klinken.
Nou ben ik ook een nitwit qua muziekgevoel hoor dus dat zal een hoop verklaren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 7 juni 2008 om 21:57
had net tranen in mijn ogen bij mr blue...
kan me de eerste versie nog herinneren, toen ook al.
paul de leeuw is geen groot zanger, mee eens, de man kan wel gevoel in een lied leggen, dat is ook een gave.
denk ook niet dat paul de leeuw zich onder de beste zangers van ons land schaart trouwens, hij is wel een allround artiest.
kan me de eerste versie nog herinneren, toen ook al.
paul de leeuw is geen groot zanger, mee eens, de man kan wel gevoel in een lied leggen, dat is ook een gave.
denk ook niet dat paul de leeuw zich onder de beste zangers van ons land schaart trouwens, hij is wel een allround artiest.
zaterdag 7 juni 2008 om 22:24
Ik zie het nog zo voor mij. Hij liggend op dat bed, nou bed, maar half liggend. Ook de rest heb ik gezien tot en met het uitstrooien van zijn as.
Ik vind het geweldig dat zijn wens nog is uitgekomen, echt. Maar het nummer vind ik niet zo mooi.
Ik ben nu maar doorgegaan naar uitzending gemist om hazes in de arena te luisteren. Ja ben nou toch in een jankstemming.
zaterdag 7 juni 2008 om 22:43
Hihihi, lukt aardig hoor, snik. Het nummer Geef mij je jouw angst ......... hoef ik niets voor te doen, dan lopen de tranen wel vanzelf. Nummer die 4 jaar geleden (afscheidsconcert toen hij net was overleden) toen ik in de arena was ook werd gezongen.
zondag 8 juni 2008 om 13:25
zondag 8 juni 2008 om 14:12
Had de dvd al een keer gezien, we hebben hem thuis, dus gister niet echt zitten kijken. Mar elke reclame zapte ik er langs. Dus viel binnen bij opa met marco borsato, was alleen dus wilde het refrein mee zingen, maar lukte niet want begon half te janken. Zelfde toen ik langszapte bij mrblue. Man wat was ik in een emo bui gister. Had ik helemaal geen last van toen ik de dvd de eerste keer zag.