m-m

08-06-2008 15:18 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij zo ontzettend geil het eens met een man te doen. Lekker op zo'n harde pik zuigen, zijn ballen voelen en hem in zijn reet neuken. Misschien wil ik zelf ook wel anaal gepenetreerd worden. V-V is helemaal in en de dames maken (maakten) seks afspraken via het forum.

Zijn er hier ook mannen die bovenstaande eens zouden willen doen? Of hebben mannen doorgaans alleen geile fantasieën bij twee vrouwen?

Kom maar op.
Ga jij eens gauw naar het prikbord met je oproepje, ondeugende snotjongen!
misschicken schreef op 08 juni 2008 @ 15:19:

Ga jij eens gauw naar het prikbord met je oproepje, ondeugende snotjongen!
Dit is geen oproepje, maar een vraag of die stoere viva mannen het ook wel eens met een man zouden wilen doen.
Verder alles goed, Willem? Laat ik jou uit de droom helpen, ik ben niet beschikbaar.
World of Warcraft: Legion
Hij kan hiervoor beter naar het Vondelpark gaan.

Ik weet even niet meer uit mijn hoofd waar je dan ook weer precies moet zijn. Maar loop de andere mannen maar achterna Willem, dan komt alles goed! Het is er heerlijk weer voor.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik zag de topictitel en dacht dat het over m&m's ging. Ik blijf nog maar lekker in mijn eigen (in dit geval naieve) wereldje.

http://www.candyfavorites.com/pi/mmp1.jpg
Cum non tum age
Ahum, ik ook. M&Ms bevallen me beter.
noa schreef op 08 juni 2008 @ 15:33:

Ik zag de topictitel en dacht dat het over m&m's ging. Ik blijf nog maar lekker in mijn eigen (in dit geval naieve) wereldje.

[afbeelding]
Dit beeld bevalt me een stuk beter dan het beeld wat mijn hoofd insloop van een rukkend en spetterend Willempje!
Zullen wij het dan maar verder hebben over de onovertroffen M&M's?

Ik heb zo het vermoeden dat er onder de forumheren weinig animo is voor MM-seks, laat staan met Willem!
tonkje schreef op 08 juni 2008 @ 15:43:

Zullen wij het dan maar verder hebben over de onovertroffen M&M's?

Ik heb zo het vermoeden dat er onder de forumheren weinig animo is voor MM-seks, laat staan met Willem!

Kijk, en daar belanden we bij een gevoelig punt.

Heren willen hun vriendin/vrouw graag een v-v laten meemaken. Vrouwen willen niets liever dan v-v proberen. Maar oh wee als het m-m betreft. Dan kijkt iedereen opeens heel raar.
Nou, dit topic zal zeker storm gaan lopen op het Viva-forum! Toe Willem, hoe erg ben je je aan het vervelen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
willem1959 schreef op 08 juni 2008 @ 15:46:

[...]

Heren willen hun vriendin/vrouw graag een v-v laten meemaken. Vrouwen willen niets liever dan v-v proberen. Maar oh wee als het m-m betreft. Dan kijkt iedereen opeens heel raar.
Aannames en generaliseren. Provoceren om het provoceren dus. Totaal zinloos.

[...]

Geen idee of het wel zo'n gevoelig punt is.

Waarom zou het een gevoelig punt moeten zijn als vrouwen seks met een vrouw wel zien zitten en mannen seks met een man niet? Misschien is dat gewoon zo. En zijn vrouwen wat biseksueler ingesteld dan mannen.
Maar om bij het onderwerp te blijven, ik vind dat je M&M's per kleur moet opeten. Dus eerst alle blauwe, dan alle gele, enzovoorts.

De oranje natuurlijk als laatste, anders is dat een slecht voorteken voor het EK.
O jee, ik eet ze op zonder te letten op de kleur. Als ik ze driftig ga sorteren, smelten ze... Dan kan ik de kleurendrap naar binnen zuigen.
hans66 schreef op 08 juni 2008 @ 16:02:

O jee, ik eet ze op zonder te letten op de kleur. Als ik ze driftig ga sorteren, smelten ze... Dan kan ik de kleurendrap naar binnen zuigen.

Heb jij wel de echte dan?

Die van 'smelt in de mond niet in de hand!'
Ik eet ze niet op kleur. Meestal wel meerdere tegelijk. Mijn vriend wil het liefst de bruine m&m's.
Cum non tum age
Ten eerste Willem is dit een vrouwenforum met de mannen ver in de minderheid. Het handjevol mannen dat hier vertoeft is zo hetero als de pest, en dat lijkt me nogal wiedes op een vrouwenforum, wat komen ze hier anders doen nietwaar?

Jouw vraag slaat dus net zo als een tang op een varken als die van Antonio bij Overig of er ook nog homo's op dit forum zijn.

Kerels.....dit een een vrouwenforum!! Capice?
Ik vind de gele het lekkerst. En laatst had ik een actie-zak. Alleen maar oranje M&M's. Ook best lekker voor de verandering.
Loretta is De Mol. Punt.
Jaschenca schreef op 08 juni 2008 @ 16:38:

Ten eerste Willem is dit een vrouwenforum met de mannen ver in de minderheid. ...

Kerels.....dit een een vrouwenforum!! Capice?

Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik dit las. Wel opvallend dat al die mannen meteen heel hard beginnen te roepen dat ze daar geen zin in hebben... Maar goed, dat is off-board zoals J hierboven terecht opmerkt.

Maar nu komt wel een gerelateerde vraag bij mij op:

Zou je het als vrouw opwindend vinden als je man/vriend dat zou doen (al dan niet in jouw aanwezigheid)?
Wat heeft iedereen toch een honger hier.... hap hap hap
tum tum schreef op 08 juni 2008 @ 16:51:

Wat heeft iedereen toch een honger hier.... hap hap hap
MenM's zijn nu eenmaal heel erg lekker Tumtum! 8-P
noa schreef op 08 juni 2008 @ 15:33:

[afbeelding]
Hier ook één.

[...]

Je klinkt een beetje jaloerzig, Willem, afgewezen vannacht?

Mijn man en ik hebben geen behoefte aan v-v of m-m, vallen wij nu heel erg buiten de boot?
misschicken schreef op 08 juni 2008 @ 18:02:

[...]

Je klinkt een beetje jaloerzig, Willem, afgewezen vannacht?

Mijn man en ik hebben geen behoefte aan v-v of m-m, vallen wij nu heel erg buiten de boot?

Enorm...ben je asexueel ofzo....tssss.. Ik zou maar eens een 6 wekenlange - hoe word ik een normaal mens a.k.a sexgodin- gaan volgen.

Want dit gaat niet goed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven