Mode & Beauty
alle pijlers
Hoeveel dagen een spijkerbroek?
donderdag 5 juni 2008 om 09:48
Misschien een beetje een rare vraag .... maar hoeveel dagen dragen jullie een spijkerbroek voordat je hem in de was doet?
Ikzelf doe de spijkerbroek (al) na 1 of 2 dagen in de was omdat zo'n broek toch uitloopt en dan vind ik hem weer lekker zitten. Vriendin van mij vond dat wel heel kort; zij doet er een week mee. Niet dat het heel veel uitmaakt maar ik ben gewoon benieuwd wat anderen doen.
Ikzelf doe de spijkerbroek (al) na 1 of 2 dagen in de was omdat zo'n broek toch uitloopt en dan vind ik hem weer lekker zitten. Vriendin van mij vond dat wel heel kort; zij doet er een week mee. Niet dat het heel veel uitmaakt maar ik ben gewoon benieuwd wat anderen doen.
zaterdag 7 juni 2008 om 12:55
Ik draag mijn spijkerbroeken gemiddeld tussen de 1 en de 4 dagen. Zo had ik gisteren mijn nieuwe spijkerbroek voor de 1e dag aan en liet het babypoesje van mijn broer zijn plas in mijn kruis lopen... Was maar een babyplasje, maar toch... Gebeurd er niets met mijn spijkerbroek dan draag ik hem 3 a 4 dagen (ligt aan het model). Na 1 dag automatisch in de was gooien vind ik verspilling van het water en meewerken aan milieuvervuiling. Maar een spijkerbroek een maand tot 3 maanden dragen... vind ik ronduit ranzig (mijn persoonlijke mening).
zaterdag 7 juni 2008 om 18:35
Ik was mijn spijkerbroeken heel weinig. Ze slijten als een gek en worden er erg lelijk van, en aangezien ik dure broeken koop wil ik er wel een tijdje mee kunnen doen. Ik heb een diep donkerblauwe broek gekocht waarbij mij in de winkel zelfs werd afgeraden om hem te wassen, maar alleen te luchten. Dat gaat me overigens wel een beetje te ver hoor.
Mijn ondergoed, sokken, shirts/truien en hemdjes gooi ik wel iedere dag in de was.
Mijn ondergoed, sokken, shirts/truien en hemdjes gooi ik wel iedere dag in de was.
zondag 8 juni 2008 om 19:58
Even een kleine variant op dit topic; hangen jullie je gedragen jeans/kleding weer terug in de kast?
Ik draag mijn kleding ook meerdere dagen, alleen niet dagen achter elkaar. Ik vind het alleen zo 'zonde' van schone kleren in de kast om de gedragen kleding (waar ik bv mee in de tram heb gezeten) er weer tussen te hangen. Die hangen dus allemaal aan het voeteneind van mijn bed. Raar hè!
Ik draag mijn kleding ook meerdere dagen, alleen niet dagen achter elkaar. Ik vind het alleen zo 'zonde' van schone kleren in de kast om de gedragen kleding (waar ik bv mee in de tram heb gezeten) er weer tussen te hangen. Die hangen dus allemaal aan het voeteneind van mijn bed. Raar hè!
donderdag 26 juni 2008 om 16:29
vrijdag 27 juni 2008 om 17:35
Doordeweeks moet ik in pak naar m'n werk, dus ik draag niet zo heel vaak spijkerbroeken, maar ik denk dat ik een broek gemiddeld ongeveer 4 of 5 keer draag. Shirtjes draag ik vaak maar een of twee keer ivm met zweten, maar ik heb het idee dat spijkerbroeken toch niet zo snel vies worden. Al ligt het er natuurlijk wel aan wat je ermee doet. Hangt van de omstandigheden af.
Verder vind ik een uitgelopen spijkerbroek juist lekker zitten, voor mij hoeft het niet zo strak en stijf.
Verder vind ik een uitgelopen spijkerbroek juist lekker zitten, voor mij hoeft het niet zo strak en stijf.
zaterdag 28 juni 2008 om 22:54
Het is erg slecht voor spijkerstof en denim kleurstof om dat zo vaak in de was te gooien. Wordt de kwaliteit niet beter van!
Ik heb werkelijk waar geen idee na hoevaak dragen ik mijn spijkerbroek in de was doe. Beetje op gevoel. Shirtjes wel snel wat ik vind het lekker als ze naar wasmiddel ruiken ;)
Maar serieus, best veel mensen zijn behoorlijk panisch en zijn maar al te bang dat ze niet fris worden gevonden!
Inderdaad milieu vervuiling, zo vaak en onnodig wassen.
Ik heb werkelijk waar geen idee na hoevaak dragen ik mijn spijkerbroek in de was doe. Beetje op gevoel. Shirtjes wel snel wat ik vind het lekker als ze naar wasmiddel ruiken ;)
Maar serieus, best veel mensen zijn behoorlijk panisch en zijn maar al te bang dat ze niet fris worden gevonden!
Inderdaad milieu vervuiling, zo vaak en onnodig wassen.