Seks
alle pijlers
penetratie niet meer mogelijk wat nu?
woensdag 11 juni 2008 om 17:55
hoi hoi allemaal
Ik ben Jack een jongeman van 40 jaar en woon samen met anja van 37. Nu is recent bij Anja een chronische aandoening aan haar vagina ontdekt na vele jaren problemen en er blijkt geen penetratie meer mogelijk
Nu wil ik toch weleens horen hoe andere mensen over dit soort problemen denken. Bij anja is gemeenschap dus niet meer mogelijk en dat gaat ook nooit meer veranderen, echter moet ik daar dan ook levenslang van afzien? wat vinden jullie
Ik ben erg nieuwsgiering naar de meningen van de lezers
groet
jack
Ik ben Jack een jongeman van 40 jaar en woon samen met anja van 37. Nu is recent bij Anja een chronische aandoening aan haar vagina ontdekt na vele jaren problemen en er blijkt geen penetratie meer mogelijk
Nu wil ik toch weleens horen hoe andere mensen over dit soort problemen denken. Bij anja is gemeenschap dus niet meer mogelijk en dat gaat ook nooit meer veranderen, echter moet ik daar dan ook levenslang van afzien? wat vinden jullie
Ik ben erg nieuwsgiering naar de meningen van de lezers
groet
jack
woensdag 11 juni 2008 om 18:06
Ik hóóp dat Anja niet haar echte naam is, om maar even mee te beginnen.
En voor wat betreft je vraag: heb jij nooit goed opgelet bij de biologieles? Er zijn een heleboel manieren om goede seks te hebben zónder penetratie hoor! Gewoon een beetje creatief zijn. Jullie kunnen dus gewoon seks hebben, zij het een beetje aangepast.
En voor het geval je eigenlijk vraagt of dit een vrijbrief is om buiten de deur te n**ken: dat dacht ik niet. Jullie hebben sámen dit probleem en niet alleen zij.
En voor wat betreft je vraag: heb jij nooit goed opgelet bij de biologieles? Er zijn een heleboel manieren om goede seks te hebben zónder penetratie hoor! Gewoon een beetje creatief zijn. Jullie kunnen dus gewoon seks hebben, zij het een beetje aangepast.
En voor het geval je eigenlijk vraagt of dit een vrijbrief is om buiten de deur te n**ken: dat dacht ik niet. Jullie hebben sámen dit probleem en niet alleen zij.
woensdag 11 juni 2008 om 18:07
Ik neem aan dat Anja er ook vanaf moet zien? Hoe is het voor Anja om zo'n kwaal te hebben? Ik neem aan dat zij niet staat te juichen met zo'n lastige, pijnlijke (?), vervelende aandoening die ook niet meer overgaat. Ik neem aan dat zij er in ieder geval veel last van heeft en zal houden. En jij hier klagen dat je er ook levenslang vanaf moet zien? Dan is de keuze overzichtelijk:
- doorgaan met Anja, haar steunen met haar kwaal, ' er van af zien' en creatief bezig zijn
- stoppen met Anja, en een andere vagina zoeken. De vrouw die erbij hoort neem je dan op de koop toe.
woensdag 11 juni 2008 om 18:11
Vervelend voor jou maar zeker nog vervelender voor Anja! en zoals al gezegd zijn er genoeg andere manieren om sex te hebben en intiem te zijn. Ga samen op onderzoek ontdek misschien wel een nieuwe kant van sex. hoe zou jij het vinden als je m niet meer omhoog krijgt en je vriendin/vrouw gaat het buiten de deur zoeken?
ik denk dat samen een oplossing bedenken het beste is.
ik denk dat samen een oplossing bedenken het beste is.
woensdag 11 juni 2008 om 18:27
woensdag 11 juni 2008 om 19:05
woensdag 11 juni 2008 om 19:08
En ja,als je veel van anja houdt en zij het niet bespreekbaar vindt af en toe een andere vagina te bezoeken (want dat is je vraag)
Dan zal je je leven lang er vanaf moeten zien.
Gelukkig bestaat sex niet alleen uit penetratie.
Overigens zou ik dat ook een gemis vinden in mijn sexleven,maar mijn partner zou belangrijker zijn voor mij.
Dan zal je je leven lang er vanaf moeten zien.
Gelukkig bestaat sex niet alleen uit penetratie.
Overigens zou ik dat ook een gemis vinden in mijn sexleven,maar mijn partner zou belangrijker zijn voor mij.
woensdag 11 juni 2008 om 21:04
Bij Anja is gemeenschap dus niet meer mogelijk en dat gaat ook niet meer veranderen, echter moet ik daar dan ook levenslang van afzien?
Wil je je partner gaan verkrachten of met geweld binnen dringen dan? Ik moet zeggen dat ik het wel sneu vind over hoe je jezelf in de slachtofferrol plaatst hoor! Sex gaat echt niet alleen om de penetratie.
Wil je je partner gaan verkrachten of met geweld binnen dringen dan? Ik moet zeggen dat ik het wel sneu vind over hoe je jezelf in de slachtofferrol plaatst hoor! Sex gaat echt niet alleen om de penetratie.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 11 juni 2008 om 21:35
Tjee Fame, wie heeft het hier nou over verkrachting dan? Je hebt wel gelijk dat seks en intimiteit niet alleen om penetratie draait, maar kom op zeg, het is toch wel een belangrijk onderdeel.
Er zijn in zo'n situatie natuurlijk twee "slachtoffers", en natuurlijk zal de vriendin van TO er ook niet blij mee zijn. En dat is vast nog zwak uitgedrukt...
Er zijn in zo'n situatie natuurlijk twee "slachtoffers", en natuurlijk zal de vriendin van TO er ook niet blij mee zijn. En dat is vast nog zwak uitgedrukt...
woensdag 11 juni 2008 om 22:52
Hmmm....het kan ( zoals altijd op het forum) een fake verhaal zijn.
Maar misschien is deze "jongeman" gewoon een beetje onhandig met zijn manier het verhaal te schrijven.
Het lijkt alsof hij overduidelijk gevingeerde namen gebruikt en dat staat nogal opvallend (lijkt daarom fake?)
Misschien zijn het ook gewoon de echte namen.
Maar misschien is deze "jongeman" gewoon een beetje onhandig met zijn manier het verhaal te schrijven.
Het lijkt alsof hij overduidelijk gevingeerde namen gebruikt en dat staat nogal opvallend (lijkt daarom fake?)
Misschien zijn het ook gewoon de echte namen.
woensdag 11 juni 2008 om 23:32
Ja TO is een man dus dan hoef je hem niet serieus te nemen.
Lekker bot zijn is dan een prima manier om je te profileren. FF ervan uit gaan dat er hier een werkelijke aandoening besproken wordt (zulke aandoeningen bestaan en beiden lijden er onder... niet alleen de man en ook niet alleen de vrouw)
Beiden kunnen vaginale penetratie missen (ik zou dat zeker missen.. ja, ja ik ben de viezerik) en natuurlijk bestaat sexuele intimiteit niet alleen uit het mechanische... het is het samen delen, samen naakt zijn, samen fluisteren, samen elkaar laten genieten. Vrijen kan op veel manieren en het is aan jullie om daar een bevredigende betekenis aan te geven.
Succes en sterkte
Lekker bot zijn is dan een prima manier om je te profileren. FF ervan uit gaan dat er hier een werkelijke aandoening besproken wordt (zulke aandoeningen bestaan en beiden lijden er onder... niet alleen de man en ook niet alleen de vrouw)
Beiden kunnen vaginale penetratie missen (ik zou dat zeker missen.. ja, ja ik ben de viezerik) en natuurlijk bestaat sexuele intimiteit niet alleen uit het mechanische... het is het samen delen, samen naakt zijn, samen fluisteren, samen elkaar laten genieten. Vrijen kan op veel manieren en het is aan jullie om daar een bevredigende betekenis aan te geven.
Succes en sterkte