Als jij werkelijk tenen kunt lezen dan hoef je je laatste vraag niet te stellen. Toch?[/quote]
Er is dus nog steeds het verschil tussen theorie en praktijk :-)
Praktijkgetuigenissen helpen om de theorie te bewijzen.
Anoniem_27346
maandag 16 juni 2008 om 16:04
Haha, wat een leuke vraag. Ik heb mezelf net even bevredigd op het toilet ( ben aan het werk ) en mijn tenen maken een grijpende beweging als ik klaarkom. Ik zou zo een potlood van de grond kunnen grijpen zeg maar
Helaas heb ik kromme tenen en likdoorns, eeltbulten e.d. dus of mijn voeten schilderbaar zijn, dat vraag ik me af...
Haha, wat een leuke vraag. Ik heb mezelf net even bevredigd op het toilet ( ben aan het werk ) en mijn tenen maken een grijpende beweging als ik klaarkom. Ik zou zo een potlood van de grond kunnen grijpen zeg maar
Heel erg bedankt voor dit praktijkvoorbeeld. Nu nog een foto :-). Want uit het hoofd zoiets tekenen of schilderen is anders aartsmoeilijk
Helaas heb ik kromme tenen en likdoorns, eeltbulten e.d. dus of mijn voeten schilderbaar zijn, dat vraag ik me af...
Meestal vinden vrouwen hun tenen lelijk maar voor mij maakt het niet zoveel uit. Soms zijn kromme tenen heel leuk om te tekenen vanwege het reliëf en de schaduweffecten.
Anoniem_13686
maandag 16 juni 2008 om 16:15
Ja, das nou jammer. Nu is je vraag zomaar een oproepje geworden.... Dus hup... naar het prikbord!
Ja, das nou jammer. Nu is je vraag zomaar een oproepje geworden.... Dus hup... naar het prikbord!
Er is nog wel de vraag van de lange tenen !
En dan nog, één iemand roept dat de tenen in een grijpstand komen bij een orgasme en dat zou het dan moeten zijn. Wie weet wat er nog allemaal met de teentjes gebeurd tijdens het klaarkomen.Dus we zijn er nog lang niet.
Toelover, dit is de tweede maal dat je, zoals Hela al aangeeft, een oproepje plaatst. Dit is niet toegestaan op het forum, bij een nieuwe overtreding kun je een blokkade verwachten.