Seks
alle pijlers
Het hengelhoekje.
maandag 16 juni 2008 om 23:38
Ik lees al 2 dames die op zoek zijn naar een man maar nog niets van hun gading hebben. Sja, ik voel het haast als mijn mannenplicht daar iets aan te doen.
Nou heb ik de ongelovelijke pech dat ik een man ben. En dus verdacht. En dus geen aanleiding mag geven tot hengelen, want een hengelende man, daar komt rotzooi van!
Maar goed, ik ben in goed damesgezelschap, dus misschien kan ik de dames met ruimte in hun hart een plek geven om te kijken wat er allemaal op dit forum te koop is.
Hoe gaan we hengelen? Door te vermelden waar we vandaan komen? Hoe oud we zijn? En wat vind de angel er van? Of moet ik me mond houden en niet alles zo openlijk benoemen wat er toch wel gaande is?
Pfoe, wat een mijnenveld dat Vivaforum voor een warmbloedig mens.
Nou heb ik de ongelovelijke pech dat ik een man ben. En dus verdacht. En dus geen aanleiding mag geven tot hengelen, want een hengelende man, daar komt rotzooi van!
Maar goed, ik ben in goed damesgezelschap, dus misschien kan ik de dames met ruimte in hun hart een plek geven om te kijken wat er allemaal op dit forum te koop is.
Hoe gaan we hengelen? Door te vermelden waar we vandaan komen? Hoe oud we zijn? En wat vind de angel er van? Of moet ik me mond houden en niet alles zo openlijk benoemen wat er toch wel gaande is?
Pfoe, wat een mijnenveld dat Vivaforum voor een warmbloedig mens.
dinsdag 17 juni 2008 om 00:13
dinsdag 17 juni 2008 om 00:26
Even serieus , Stout , jij staat ook op bepaalde sites . Vind je dat niet een stuk makkelijker / duidelijker / eerlijker / wat dan ook dan via Viva ? Zijn de dames waarvan jij vindt dat ze leuk schrijven ( en zij jou ) ook echt zo leuk als je hoopt en bedenkt ? ( ik ga er voor het gemak dan maar even van uit dat er inderdaad van alles gebeurt tussen de forummers buiten het forum om )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 17 juni 2008 om 00:30
Goed, even helemaal eerlijk dan....
Op de nette sites word ik OVERSPOELD door dames die allemaal hele enge dingen willen doen met mij: samenopdebankhangendvd'tjekijkenmeteengoedglaswijn......
Op erotische datingsites loop ik heel erg vaak op tegen achterbuurttypes en daar heb ik dus ook niks aan.
Op Viva vind ik echt heel erg leuke dames, ik heb nog nooit een negatieve of teleurstellende ervaring gehad met een dame van het forum, echt niet.
Op de nette sites word ik OVERSPOELD door dames die allemaal hele enge dingen willen doen met mij: samenopdebankhangendvd'tjekijkenmeteengoedglaswijn......
Op erotische datingsites loop ik heel erg vaak op tegen achterbuurttypes en daar heb ik dus ook niks aan.
Op Viva vind ik echt heel erg leuke dames, ik heb nog nooit een negatieve of teleurstellende ervaring gehad met een dame van het forum, echt niet.