Gevraagd
alle pijlers
De boekenuitwisselings-brigade
dinsdag 17 juni 2008 om 22:28
Hallo boekenlezers!
Laatst heb ik weer een stapel boeken via bol besteld. Het waren prachtige boeken dus helaas heb ik ze al bijna uit. Nou dacht ik: Zonde eigenlijk.
Heb jij dat nou ook?
- Dat die boeken staan te verstoffen.
- Dat nieuwe boeken aanschaffen toch wel een hoop kost.
- Dat die week bij de bieb toch te kort is.
Waarom niet uitwisselen? Jij een boek van mij, ik een boek van jou. Wat heb je in de aanbieding? Toch leuk een "nieuw" boek voor alleen de verzendkosten.
Laatst heb ik weer een stapel boeken via bol besteld. Het waren prachtige boeken dus helaas heb ik ze al bijna uit. Nou dacht ik: Zonde eigenlijk.
Heb jij dat nou ook?
- Dat die boeken staan te verstoffen.
- Dat nieuwe boeken aanschaffen toch wel een hoop kost.
- Dat die week bij de bieb toch te kort is.
Waarom niet uitwisselen? Jij een boek van mij, ik een boek van jou. Wat heb je in de aanbieding? Toch leuk een "nieuw" boek voor alleen de verzendkosten.
dinsdag 17 juni 2008 om 22:46
Idee is heel leuk, alleen de verzendkosten zijn best hoog tegenwoordig. Mits het pockets zijn die door de brievenbus passen natuurlijk. Overigens heb ik een abo ij de bieb waarmee ik 3x6 weken aaneengesloten mag lenen en maximaal 25 boeken. Dus dat zit wel goed.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 17 juni 2008 om 22:57
woensdag 18 juni 2008 om 00:27
woensdag 18 juni 2008 om 08:26
Fame, jeetje 6 weken en dan mag je nog vervelengen. Dat is wel fijn.
Over dat bij bol bestellen. Zo had ik er nog niet overna gedacht. Ik woon in een durp en de boekenwinkel zit best een end weg. Maar lekker neuzelen in een boekenwinkel mag natuurlijk niet verdwijnen.
Grappig dat iedereen zijn boeken toch wel mooi in de kast vind staan.
Maar goed. Misschien komen we toch nog tot een paar ruilingen en een paar blije mensen.
Als ik thuis ben zal ik hier eens een lijstje plaatsen van wat ik heb.
Over dat bij bol bestellen. Zo had ik er nog niet overna gedacht. Ik woon in een durp en de boekenwinkel zit best een end weg. Maar lekker neuzelen in een boekenwinkel mag natuurlijk niet verdwijnen.
Grappig dat iedereen zijn boeken toch wel mooi in de kast vind staan.
Maar goed. Misschien komen we toch nog tot een paar ruilingen en een paar blije mensen.
Als ik thuis ben zal ik hier eens een lijstje plaatsen van wat ik heb.