De boekenuitwisselings-brigade

17-06-2008 22:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo boekenlezers!

Laatst heb ik weer een stapel boeken via bol besteld. Het waren prachtige boeken dus helaas heb ik ze al bijna uit. Nou dacht ik: Zonde eigenlijk.

Heb jij dat nou ook?

- Dat die boeken staan te verstoffen.

- Dat nieuwe boeken aanschaffen toch wel een hoop kost.

- Dat die week bij de bieb toch te kort is.

Waarom niet uitwisselen? Jij een boek van mij, ik een boek van jou. Wat heb je in de aanbieding? Toch leuk een "nieuw" boek voor alleen de verzendkosten.

http://img.nieuw.nl/v5/images/cat/icoon_boek.gif
Idee is heel leuk, alleen de verzendkosten zijn best hoog tegenwoordig. Mits het pockets zijn die door de brievenbus passen natuurlijk. Overigens heb ik een abo ij de bieb waarmee ik 3x6 weken aaneengesloten mag lenen en maximaal 25 boeken. Dus dat zit wel goed.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wel een leuk idee van je, kan alleen helaas niet meedoen: ben dol op mijn boeken, verzamel ze echt en herlees mijn boeken ook weer (een goed boek is als oude vrienden weer terug zien voor mij)

maar succes met je ruilactie!
Meld je eens aan bij www.bookcrossing.com Dat is precies wat jij zoekt, volgens mij....
..
Je idee klinkt leuk! maar ik vind het zelf veel te leuk om boeken te kopen en dus ook in de boekenkast te zetten.......
Ik ben best in voor boeken ruilen, maar de allermooiste houd ik natuurlijk! Er staat hier wel heel wat recensie-exemplaren en thrillers die op zich wel weg mogen.. wat is je smaak? Wat heb je in de aanbieding?
P.S. niet teveel bij bol.com bestellen hoor, of anders alleen boeken die ze in je boekhandel niet hebben. Als iedereen dat doet verdwijnen al die mooie boekhandels en kun je niet meer snuffelen!
Leuk idee. Staan best wat boeken in de kast die geruild mogen worden. Wat voor soort boeken wil je ruilen?
elev schreef op 17 juni 2008 @ 23:23:

P.S. niet teveel bij bol.com bestellen hoor, of anders alleen boeken die ze in je boekhandel niet hebben. Als iedereen dat doet verdwijnen al die mooie boekhandels en kun je niet meer snuffelen!

Eens!

Leuk idee, maar ook hier gaan en blijven boeken in de kast.
Leuk idee inderdaad :) Maar ik houd mijn uitgelezen boeken, liever in mn boekenkast (vind ik zo mooi staan!)

Bookcrossing zal echt wat voor jou zijn inderdaad. En mensen uit je omgeving? Dan beschadigen de boeken ook niet via de post en weet je bij wie je ze terug kunt halen
Fame, jeetje 6 weken en dan mag je nog vervelengen. Dat is wel fijn.

Over dat bij bol bestellen. Zo had ik er nog niet overna gedacht. Ik woon in een durp en de boekenwinkel zit best een end weg. Maar lekker neuzelen in een boekenwinkel mag natuurlijk niet verdwijnen.

Grappig dat iedereen zijn boeken toch wel mooi in de kast vind staan.

Maar goed. Misschien komen we toch nog tot een paar ruilingen en een paar blije mensen.

Als ik thuis ben zal ik hier eens een lijstje plaatsen van wat ik heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven