Ja inderdaad ja, ik heb er een nodig!

16-06-2008 23:03 316 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die flinke beurt dus. X-D

Je kent het wel "Wat ben jij fel zeg, volgens mij moet je gewoon eens goed genomen worden." Inderdaad ja! Maar het aanbod vind ik helemaal niks...en leuke kerels zijn al gebonden, wat dus niet mijn ding is. En nu? :'-(

Moet jij eens goed genomen worden?

Totaal aantal stemmen: 161

Ja! (63%)
Neuh... (14%)
Alweer?! (22%)
Goh DB, dat getuigt wel weer van weinig diepgang... of toch weer wel ;-). Tja, ik denk altijd erg dubbelzinnig X-D.
*komt grijnzend binnen*

Minny, kan ik de pol nog aanpassen? X-D
Ik ben zoooooooooooo obvious! Typisch een one-trick pony. Iedereen kan mij doorzien. Transparant als een glazen knikker.

Niks in de mouwen...niks foefelare..
Ohhhhhhh Ivy!!!!! Slettttttttttttttttttt!!! Die smile om je lippen! Die ogen vol bevrediging!
Hier en daar bespeur ik toch wat aanbod...dat gaat helemaal goed komen met mijn hoge nood X-D
IvyRosa schreef op 17 juni 2008 @ 16:41:

*komt grijnzend binnen*

@-(

X-D
Girl_Next_Door schreef op 17 juni 2008 @ 11:28:

Ik vraag me altijd af of het op het Donald Duck forum dan weer andersom is... Zouden de Katrientjes die daar hengelen bij de Zware Jongens opgesloten worden?
Als ze geluk heeft wel X-D
Dutchbelg3 schreef op 17 juni 2008 @ 16:44:

Ohhhhhhh Ivy!!!!! Slettttttttttttttttttt!!! Die smile om je lippen! Die ogen vol bevrediging!
Wie ben jij dat jij me een slet mag noemen? Als je me aan wil spreken kan dat in normale bewoordingen.
Het was megadom, megaonhandig, mega niet slim, maar zoooooooo lekker en noodzakelijk X-D
Jaja...en mijn topic heeft ook al niet geholpen he? Waar het hart van vol is loopt je...ehm...nou ja laat maar X-D
IvyRosa schreef op 17 juni 2008 @ 16:58:

[...]

Het was megadom, megaonhandig, mega niet slim, maar zoooooooo lekker en noodzakelijk X-D

Niks persoonlijks hoor, ik gun je die grijns volkomen.

Maar ben stikjaloers ;-).
En Minny vertel eens, stromen de vriendjes hier nu al binnen???

Ben het niet eens met de stelling dat je als alleenstaande moeder geen sex aanbod zou hebben. Tis maar net hoe je er mee omgaat. Ik laat hier 1 berichtje achter na 4 dagen niet te zijn geweest en hoppa daar komt weer iemand aankloppen.

Het is ook maar net wat je uitstraalt denk ik dan en wat je ermee doet.

En ook in het dagelijks leven sta ik schijnbaar voor open X-D

Ik zou zo zeggen mensen, GENIET VAN HET LEVEN!!!!!
Waar staat die stelling over alleenstaande moeders dan? Die heb ik ff gemist! :-d

Ik heb wel degelijk aanbod, maar het is het net niet of zo... :-(
Dat aanbod hier begint trouwens ook wel vorm aan te nemen, allemaal heel erg aardige heren die zich wel even willen opofferen voor mij. Lief van ze he? X-D
minny schreef op 16 juni 2008 @ 23:13:

Oke, nu wil ik weten wie er "Alweer?!" heeft gestemd! :-d
Ik! Mijn vriend wil vaker dan ik. X-D
IvyRosa schreef op 17 juni 2008 @ 16:41:

*komt grijnzend binnen*

Goh jij ook al :-$

Ik was er ook ernstig aan toe, wilde alweer aandelen duracel gaan kopen maar gelukkig was er een moedige ridder die me kwam verlossen vandaag ;-)
:'-(

*slaat arm om Minny heen*

Het komt wel goed meis, echt!
@Ivy: lieve eervolle mevrouw Ivy, mijn excuses om op zo een glorieus moment jou Sletttttttttt te hebben toegeroepen.

Je hebt gescoord (of je bent gescoord) maar het zal in ieder geval niet de humor zijn die het heeft gedaan.... zucht!!!

Ik had verwacht dat je in een beter humeur zou zijn onder deze omstandigheden... En van de Vliegende Panters nog nooit gehoord zeker?

http://www.youtube.com/watch?v=6DIkI3FvX5M
Dutchbelg3 schreef op 17 juni 2008 @ 23:35:

@Ivy: lieve eervolle mevrouw Ivy, mijn excuses om op zo een glorieus moment jou Sletttttttttt te hebben toegeroepen.

Je hebt gescoord (of je bent gescoord) maar het zal in ieder geval niet de humor zijn die het heeft gedaan.... zucht!!!

Ik had verwacht dat je in een beter humeur zou zijn onder deze omstandigheden... En van de Vliegende Panters nog nooit gehoord zeker?

http://www.youtube.com/watch?v=6DIkI3FvX5M
Jij mag het humor vinden. Ik wens gewoon niet door een vreemde als slet aangesproken te worden.
@Ivy: Koud koud... maar ik ben voor u al gebrandmerkt zeker? OK dan: mijn oprechte excuses dat ik u beledigd heb.

Ik ben ook maar voor de zekerheid gestopt u te tutoyeren. Zekerheid voor alles.
Je ziet het, Dutchbelg3, het leven van de foute man is bepaald niet zonder risico's. Of laat ik zeggen, het leerpad van de foute man-in-wording.
U hebt gelijk mijn meester. Nooit proberen grappig te zijn tegen vreemde vrouwen. Ik hou ook al van groenten en niks niet van aardappelen. Dat is Fout?
Zeg Min, de titel van je topic geeft aan dat je er een nodig hebt. Betekent dat, wanneer je een goede beurt hebt gehad je daarna niet meer wilt? ;-)

En je zal maar trek hebben....de sexpijlert leent zich sinds tijdje weer voor hengeltjes, (bak)visjes en ander soortige prooien. Hahaha
Dutchbelg3 schreef op 17 juni 2008 @ 23:59:

U hebt gelijk mijn meester. Nooit proberen grappig te zijn tegen vreemde vrouwen. Ik hou ook al van groenten en niks niet van aardappelen. Dat is Fout?
Nee, mijn zoon, dat is prima. Maar vreemde vrouwen zomaar slet noemen, dat kan niet door den beugel! Foei, onechte foute man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven