Mode & Beauty alle pijlers

Dove sunshine

18-06-2008 19:46 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Gisteren heb ik voor het eerst gesmeerd met Dove sunshine, van tevoren goed gescrubt, goed uitgesmeerd etc. Vanmorgen zag ik al resultaat... Maar dat riep wat vragen op ;-)

Is het normaal dat de eerste smeerbeurt niet geheel streeploos verloopt?

Komt het nog goed na meerdere keren smeren?

Is de kleur bij iedereen eerder neigend naar oranjebruin ipv lichtbruin?

Komt dat na meerdere smeerbeurten nog goed?

Kortom, wie stelt mij gerust? ;-)
Kijk even op www.dove.com

aan de linkerkant heb je dan een menu: produkten

en dan klik je op dove sunshine en van daaruit kun je naar veelgestelde vragen. Daar staan denk ik een hoop antwoorden op.
Kleine tip: in elk geval goed je handen wassen na je smeerbeurt, ook tussen je vingers en rondom ringen. Op die plaatsen wordt 't namelijk zeker oranje...
Mijn handen had ik idd goed gewassen, die hebben nog een normale kleur :) Vlindertje, bedankt voor de tip, maar ik zoek de ervaringen van de gebruikers hier..

(en ik kan de veelgestelde vragen niet vinden op die site, heb net ff gekeken)
Hm ik heb ook een keer zo'n topic geopend over de nivea variant, maar dan hoe je dat op je rug egaal moet smeren. Iemand al een oplossing?
Ik had precies hetzelfde, probleem bij mij was echter dat ik me 's morgens heerlijk had ingesmeerd om er 's avonds stralend uit te zien maar het was een fiasco. Het was idd oranje en je zag gewoon vingerafdrukken op mijn schenen staan. Ik heb uit nood een lange broek aan moeten trekken.

Heb zowel Nivea gehad (die stonk ook nog eens) en de Dove (spreekwoord ezel was op mij van toepassing).

Ik heb overigens een enrom bleke huid met sproeten, misschien dat het daaraan ligt?

Hoe je je rug in moet smeren? Geen idee, iemand anders laten doen?
prulletje schreef op 18 juni 2008 @ 20:55:

Hm ik heb ook een keer zo'n topic geopend over de nivea variant, maar dan hoe je dat op je rug egaal moet smeren. Iemand al een oplossing?

Je bent een held als je het zelf voor elkaar krijgt je rug egaal in te smeren. Dat is me nou nog nooit gelukt. Er blijft altijd een plekje over waar ik niet bij kan.

Zelf doe ik altijd van die plastic wegwerp handschoenen aan , die tandartsen en doktoren ook dragen. Gewoon te koop bij Kruidvat. Ik krijg anders namelijk altijd oranje achtige handen, ook als ik ze meteen was. De buitenkanten van mijn handen veeg ik later over mijn benen, zodat die wel een kleurtje krijgen.
Lievemeid2 schreef op 18 juni 2008 @ 21:22:De buitenkanten van mijn handen veeg ik later over mijn benen, zodat die wel een kleurtje krijgen.

Dat dacht ik ook te doen bij mijn buik. Die ook verkleurd is. Deels dan.

Voor mijn rug heb ik een lief die dat wil doen ;-)

Iemand nog antwoorden op de rest van mijn vragen? Is het nog goed gekomen qua kleurverschil en strepenverschil enzo?
Hoi! Strepen heb ik nooit gehad van de Dove. Wel dat ik de kleur niet heel erg mooi vind, beetje gelig.
Hm, het ligt dus niet aan mij dat ik die kleur dubieus vind :)
heb het ook gebruikt en vond op zich de kleur best mooi.... ;-) Alleen ik had wel strepen...
Na de eerst keer al een mooie kleur of na vaker smeren?
Teveel geschraveld misschien??? :-P
Hahaha nee hoor, heeeeeeel lang stil blijven staan om alles goed in te laten trekken X-D
Ik weet dat die dove er in 2 varianten is en ik neem altijd die voor de wat donkerdere huid.

Smeer hem zeker al twee jaar, en heb echt nergens last van.

Niet van oranje, niet van strepen, niets...

Ik smeer mezelf in, heb redelijk lenige schouders maar kom ook niet overal op mijn rug. Toch zie je het verschil daar amper, maar iedereen zegt wel altijd dat ik zo'n lekker kleurtje heb..

Nu moet ik zeggen dat ik door de ozn al snel verkleur, en dit gebruik ik dus alleen als de zon niet schijnt of om het kleurtje van de zon te behouden zeg maar, wie weet dat dat verschil maakt. Maar dan nog, in de winter gebruik ik het ook, en ook dan geen strepen of oranje...

Ik laat het trouwens wel altijd echt helemaal goed intrekken anders zitten je kleren onder, en dat gaast er slecht uit in de was...
Ik vind het altijd zo'n gedoe. In het begin is het leuk, maar als ik stop met smeren merk ik dat de kleur in "plekjes" minder wordt. Het wordt dus niet egaal minder en dat ziet er ook niet uit.

Ik heb de Dove gebruikt en de Sublime Bronze van L'oreal (die laatste vond ik wel erg prettig)

Heeft iemand de spray van Garnier gebruikt? Ik heb gehoord dat die heel goed werkt, je kunt overal makkelijk komen, geen streepjes en geen vieze handen.

(of ga ik nu te ver off topic?)
runner84 schreef op 19 juni 2008 @ 18:09:

Ik vind het altijd zo'n gedoe. In het begin is het leuk, maar als ik stop met smeren merk ik dat de kleur in "plekjes" minder wordt. Het wordt dus niet egaal minder en dat ziet er ook niet uit.

Ow, dat is wat minder.. Maar goed om op voorbereid te zijn :)

Tumtum, ik dacht inderdaad al dat er 2 varianten waren maar de verkoopster zei dat er maar 1 was.. ik heb nu de normale tot donkere huid variant. Zelf kleur ik best langzaam door de zon.
runner84 schreef op 19 juni 2008 @ 18:09:

Ik heb de Dove gebruikt en de Sublime Bronze van L'oreal (die laatste vond ik wel erg prettig)

Heeft iemand de spray van Garnier gebruikt? Ik heb gehoord dat die heel goed werkt, je kunt overal makkelijk komen, geen streepjes en geen vieze handen.

(of ga ik nu te ver off topic?)

Ik heb deze een tijdje gebruikt. Het is idd heel handig, maar zelf smeerde ik het toch altijd met de hand uit. Ik was er niet helemaal zeker van dat het egaal bruin zou worden. Ik kreeg er wel meer delenvan mijn rug mee bruin, maar nog steeds niet helemaal. Daar heb je toch iemand anders voor nodig :).

Ik vond het wel een oplossing voor mijn voeten. Die kreeg ik nooit egaal omdat bij mijn tenen en hielen het altijd donkerder was. Met die spray spoot ik het er gewoon van boven af op, meteen over mijn hele voet. Daar gaf het dus wel een egaler resutlaat.

Zelf smeer ik het trouwens alleen in rokjes/ t-shirtjes tijd. Ik ben van mezelf een wandelende meelzak, dus ik moet het echt elke dag smeren. Na een tijdje heb ik daar ook altijd weer genoeg van. Het duurt altijd een eeuw voordat het ingetrokken is.
Ik heb een hele lichte huid en ook dove geprobeerd.. Eerst scrubben en daarna gelijkmatig insmeren, maar resultaat was echt niet mooi; strepen en vond de kleur ook niet mooi..

Heb het nog eens geprobeerd, maar weer niet mooi.

De sublime bronze van Loreal vind ik zelf beter, maar het lukt me nooit om mn voeten ook mooi te krijgen, maar als ik die niet meepak, lijkt het net of ik met sokken aan in de zon heb gelegen..

Heb me er enigszins bij neergelegd dat ik (ook 'szomers) melkflessen heb.
byrd schreef op 20 juni 2008 @ 13:00:

Ik heb een hele lichte huid en ook dove geprobeerd.. Eerst scrubben en daarna gelijkmatig insmeren, maar resultaat was echt niet mooi; strepen en vond de kleur ook niet mooi..

Heb het nog eens geprobeerd, maar weer niet mooi.

De sublime bronze van Loreal vind ik zelf beter, maar het lukt me nooit om mn voeten ook mooi te krijgen, maar als ik die niet meepak, lijkt het net of ik met sokken aan in de zon heb gelegen..

Heb me er enigszins bij neergelegd dat ik (ook 'szomers) melkflessen heb.

En dat wou ik juist niet, het vloekt zo met een zwarte korte broek ;-)

Gaf die van Loreal wel een mooie kleur?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven