Kan een fake orgasme tegenwoordig nog?

19-06-2008 12:50 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
When Harry met Sally is op de Belgische TV nog niet zo lang geleden weer eens herhaald. In die begin jaren-90 film bewijst Meg Ryan op heftige wijze aan tafel in een restaurant dat ze een orgasme kan faken.

Een fake orgasme... kan dat nog anno 2008? Alle vrouwen zijn nu toch mondig en zelfbewust genoeg zijn om te vertellen dat het hen niet kan boeien of dat het vandaag ff niet hoeft? Of is er toch een reden om je acteertalent boven te halen?

Of zijn het nu de mannen die een potje lauwe yoghurt over haar rug kiepert in het heetst van de strijd?
Ik heb me altijd al afgevraagd waarom vrouwen een orgasme faken... Ik kan me echt geen reden bedenken om te faken en heb het zelf dan ook nog nooit gedaan. Ben erg benieuwd.
Ik heb het nog nooit gedaan. Het lijkt me zo zinloos. Hij leert het maar wel voor elkaar te krijgen hoor ;-] . En als je het doet om er maar vanaf te zijn, doe het dan gewoon niet of bedenk een manier waarop je het niet hoeft te faken maar gewoon echt kunt doen.
Ik heb het eerlijk gezegd lang geleden wel eens gedaan. Gewoon omdat ik aanvoelde dat ik geen orgasme zou krijgen ook al deed hij nog zo zijn best. Ik zie niet in waarom dat slecht zou zijn.
Ik heb in mijn vorige relaties weleens gefaked, nu in mijn relatie (hoeft dat) gelukkig niet meer. ;-)

Achteraf best stom van me eigenlijk dat ik fakede, heb me daardoor heel wat plezier (wat ik toen dus niet had) ontzegd.

kan me ook niet voorstellen dat ik het ooit weer doe want het is abslouut niet nodig!
Echt nog nooooooit, Feli? Hmm, okay..... ook niet helemaal in het begin, toen jij 'hem' nog niet tot elk zuchtje kende?

Want ja, ik geloof dat iedereen wel eens faked, of gefaked heeft.....

om te pleasen, omdat je gewoon er een einde aan wilt maken,

omdat hin/zij er echt niets van bakt, maar best aardig is......

Denk wel, dat hoe beter jij je lijf en je manier van klaarkomen kent, je dit zelf dus makkelijker kunt sturen (lees hem/haar) maar daarvoor moet je wel zelf ook wel goed in je vel zitten.

Dus ja, mss zijn wij wel wat mondiger in bed geworden dan Sally in de jaren 90. Ik in elk geval wel........
Ik denk dat ik dan liever achterhaal waarom ik dat gevoel heb dat het niet gaat lukken Stewardess. Is het iets wat hij (niet) doet of ben ik bijv. te druk in mijn hoofd? In het eerste geval wat subtiele aanwijzingen (of ik neem het even zelf over) en in het laatste geval zeg ik het simpelweg. Dan praat ik het eruit en gaan we daarna weer verder. Een leuke man heeft even geduld voor mijn geouwehoer als dat betekent dat ik daarna wel ontspannen ben. Ik heb iig nooit klachten gehad als het een keer gebeurde, ze vonden dat juist leuk aan me, waardeerden mijn eerlijkheid en openheid.
Voor de duidelijkheid: ik spreek er geen kwaad over maar ben gewoon benieuwd. Ik kan me wel voorstellen dat als je vriendje zich al een uur of 2 in het zweet werkt en het mag toch gewoon niet baten, je misschien denkt...ik zal hem uit zijn lijden verlossen!

Maar toch zou ik liever horen: Lievie....het lukt me vandaag ff niet ( betrek het op je zelf dan kwets je die lieverd niet ;-) )

of als je sex-partner gewoon geen moeite doet : OK laat maar, ik kan het zelf beter..
Nee nog nooit Libby. Wat ik al zei, als het echt niet wilde omdat de man in kwestie er niks van bakte deed ik zelf. En dan bracht ik dat zo subtiel dat ze dat weer opwindend vonden ipv een egokiller ;-] .
Als een man al 2 uur bezig is gaat het idd niet lukken. Anders was het al gelukt haha. Maar idd dan zou ik hem zeker uit zijn lijden verlossen.
Ik denk dat het in mijn geval met jong en onervaren zijn te maken had. Ik kende mijn eigen lijf nog niet zo goed en voelde alleen maar dat dat orgasme er van je lang zal ze leven niet aan zat te komen. Inmiddels weet ik Godzijdank beter en is dat nooit meer nodig. Maar net als Libby geloof ik dat een groot gedeelte van de vrouwen echt wel eens gefaked hebben. En waarom zouden we dat anno nu niet toe durven geven?
Dan is er toch al iets gruwelijk mis als alleen een person zich in bed in zweet gewerkt heeft........ of zie ik dat nou fout?

Dan kan het toch ook niets meer worden, iemand die zelf 'erbij' liegt en wacht dat 'het' gebeurt.....please.....
Dutchbelg3 schreef op 19 juni 2008 @ 13:52:

Voor de duidelijkheid: ik spreek er geen kwaad over maar ben gewoon benieuwd. Ik kan me wel voorstellen dat als je vriendje zich al een uur of 2 in het zweet werkt en het mag toch gewoon niet baten, je misschien denkt...ik zal hem uit zijn lijden verlossen!

Maar toch zou ik liever horen: Lievie....het lukt me vandaag ff niet ( betrek het op je zelf dan kwets je die lieverd niet ;-) )

of als je sex-partner gewoon geen moeite doet : OK laat maar, ik kan het zelf beter..

Helemaal mee eens. Na 2 uur mechanisch pompen ben je als vrouw ook aardig uitgewoond en zit er weinig gevoel meer in.

Dan mag je als vrouw jezelf ook best uit je lijden verlossen!

Heb dat ooit in het verleden wel gedaan, de laatste jaren nooit meer.

Zou dat soort mechanische seks ook niet meer willen/toestaan trouwens. Was toen ook nog te jong en onervaren.

En als het eens een keer niet lukt dan zeg ik dat gewoon. Meestal wil even ontspannen of een andere houding dan wel helpen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
@Libby: toch heb ik al eens een keer of wat gehad dat de lieve dame me aan het pijpen was en ik ook eens met haar wilde spelen en als reactie kreeg... stop eens ...ik kan me anders niet op jou concentreren ;-)
Dutchbelg3 schreef op 19 juni 2008 @ 14:04:

@Libby: toch heb ik al eens een keer of wat gehad dat de lieve dame me aan het pijpen was en ik ook eens met haar wilde spelen en als reactie kreeg... stop eens ...ik kan me anders niet op jou concentreren ;-)
Ja dat heb ik dus ook. Maar ben dan ook uberhaupt niet goed in multitasken ;-] . Het is of het een of het ander.
Daarom ben ik ook geen voorstander van 69!
stewardess schreef op 19 juni 2008 @ 14:06:

Daarom ben ik ook geen voorstander van 69!
Yep. Ik vind dat een van de frustrerendste standjes ooit. Ik geniet van pijpen, doe het vol overgave. Aub dan niet mijn concentratie verbreken, kan ik zelfs sacherijnig van worden haha.
Feliciaatje schreef op 19 juni 2008 @ 14:07:

[...]

Yep. Ik vind dat een van de frustrerendste standjes ooit. Ik geniet van pijpen, doe het vol overgave. Aub dan niet mijn concentratie verbreken, kan ik zelfs sacherijnig van worden haha.

Helemaal mee eens, wij vrouwen mogen dan wel multi-tasking zijn, maar in bed doe ik liever een ding na het ander.

Vindt het dan ook wel niet zo erg om 'uit mijn concentratie "gebracht te worden tijdens het pijpen, zo erg is het gelukkig niet.......

kom ik gewoon later nog eens op terug, nadat ik dus gekomen ben of zo......maar 69 neeeeeee, ook niet mijn ding
Dus bij deze; Afschaffen nr 69!!!!
moet eerlijk zeggen dat dit ook niet mijn favoriete ding is! of alleen likken of alleen gepijpt worden....
Zullen wij een poll gaan maken hierover? Ben benieuwd na de reactie van de heren...... wij vrouwen zijn al met drie tegen....

okay, 4 tegen, een man, 3 vrouw
Ben ook tegen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Libby28 schreef op 19 juni 2008 @ 14:15:

Zullen wij een poll gaan maken hierover? Ben benieuwd na de reactie van de heren...... wij vrouwen zijn al met drie tegen....

Leuk, ik doe ook mee. Ik heb standje 69 nog nooit gedaan, omdat het me helemaal niks lijkt. Ik vind het al vervelend om sociaal wenselijk terug te frummelen tijdens het voorspel, want dan voel ik eigenlijk niets meer van het gefrummel bij mij. Ik ben duidelijk voor of ik lol of hij lol, maar niet tegelijk.

Verder heb ik nog nooit gefaked, maar ik ben pas aan seks gaan doen toen faken niet meer hoefde ;-) .
Idem dito hier.

Chacun à son tour!

Als ik bef en tezelfdertijd gepijpt wordt:

- kan ik mij niet concentreren op het beffen

- kan ik niet volop genieten van de blowjob die ik krijg

Dat nummer mag van mij geschrapt worden.
Waarom zou je faken?

Als het niet lukt dan lukt het niet.

Een vrij partij is zonder orgasme ook lekker.....mits het niet te veel voor komt ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven