Vrouwtjeschimpansee

19-06-2008 21:56 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens DNA onderzoek is de chimpansee de meest op de mens gelijkende (overeenkomende) mensaap.

Uit Schots onderzoek is gebleken dat de vrouwtjes liefst met zoveel mogelijk mannetjes geslachtsgemeenschap hebben.

De onderzoekers nemen aan dat dat is om 'de dader' van een eventueel nageslacht in het middel te kunnen laten. Ze laten dit echter zo min mogelijk merken aan de andere vrouwtjes omdat ze die dan vervolgens over zich heen krijgen.

Nou heb ik wel meer gehoord (en meegemaakt ;-) dat vrouwen tijdens of zelfs vlak na hun zwangerschap sex met andere mannen hadden. Met het bovengenoemde in mijn achterhoofd mag ik eigenlijk geen reacties van vrouwen verwachten, maar misschien zitten er toch heldinnen onder die de primaten ontgroeid zijn. Wie herkend zich hierin of kent zulke gevalletjes?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Geen reacties..........daar was ik al bang voor.

Het bevestigt in ieder geval wel de 'stelling'
Maar wat is nu eigenlijk de stelling?

Je hebt het eerst over chimpansee vrouwtjes die met meerdere mannetjes seksen als ze vruchtbaar zijn. En vervolgens over mensenvrouwtjes die dat doen als ze al zwanger zijn. Ik kan het even niet zo goed volgen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Thomba schreef op 19 juni 2008 @ 21:56:

Volgens DNA onderzoek is de chimpansee de meest op de mens gelijkende (overeenkomende) mensaap.

Uit Schots onderzoek is gebleken dat de vrouwtjes liefst met zoveel mogelijk mannetjes geslachtsgemeenschap hebben.

De onderzoekers nemen aan dat dat is om 'de dader' van een eventueel nageslacht in het middel te kunnen laten. Ze laten dit echter zo min mogelijk merken aan de andere vrouwtjes omdat ze die dan vervolgens over zich heen krijgen.

Nou heb ik wel meer gehoord (en meegemaakt ;-) dat vrouwen tijdens of zelfs vlak na hun zwangerschap sex met andere mannen hadden. Met het bovengenoemde in mijn achterhoofd mag ik eigenlijk geen reacties van vrouwen verwachten, maar misschien zitten er toch heldinnen onder die de primaten ontgroeid zijn. Wie herkend zich hierin of kent zulke gevalletjes?
Zo zo, nemen ze dat aan? Is wel wetenschappelijk onderbouwd zeg...
Thomba schreef op 19 juni 2008 @ 22:34:

Geen reacties..........daar was ik al bang voor.

Het bevestigt in ieder geval wel de 'stelling'
Komt omdat wij voetbal kijken.....
En Thomba: hoeveel vrouwtjes-chimpansees denk je op dit forum te ontmoeten? Of is een overbehaarde mensjes-vrouw goed genoeg?
"ze laten dit echter zo min mogelijk merken aan de andere vrouwtjes omdat ze die dan vervolgens over zich heen krijgen"

Je geeft zelf al aan waarom je geen reakties hoeft te verwachten: de dames kijken wel link uit !! :rofl:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
tonkje schreef op 19 juni 2008 @ 22:37:

Maar wat is nu eigenlijk de stelling?

Je hebt het eerst over chimpansee vrouwtjes die met meerdere mannetjes seksen als ze vruchtbaar zijn. En vervolgens over mensenvrouwtjes die dat doen als ze al zwanger zijn. Ik kan het even niet zo goed volgen.

Ik heb niet gezegd 'als ze vruchtbaar zijn' je bent blijkbaar op de hoogte van het onderzoek.

Er is niet zozeer een stelling. Meer een hypothese en misschien ervaringsverklaring(?)
Bronny schreef op 19 juni 2008 @ 22:47:

[...]

De dames chimpansee waren tijdens de acties niet bereid tot het geven van een verklaring O_o

Ja, wat wil je nou? Hoe het voelt als een luipaard een antilope bespringt hebben ze ook nog nooit aan één van de partijen kunnen vragen. Ik denk dat de antilope er niet blij mee was 8-P

Ik weet het eigenlijk wel zeker al kan ik het wetenschappelijk niet aantonen.
Donkeyshot schreef op 19 juni 2008 @ 23:20:

"ze laten dit echter zo min mogelijk merken aan de andere vrouwtjes omdat ze die dan vervolgens over zich heen krijgen"

Je geeft zelf al aan waarom je geen reakties hoeft te verwachten: de dames kijken wel link uit !! :rofl:

En daarom ontwijkende en verwijtende reacties.

Je blijft lachen.
Aanvulling:

Een minnares van me vertelde eens dat ze kort na de geboorte van haar eerste kind sex had met hun huis-aan-huis bakker. Ze zegt zelf omdat ze zich weer aantrekkelijk wilde voelen (NB, ze is een maatje 34 en doet mannen hun hoofd draaien op straat)

Wel erg letterlijk iemand gezocht die voor brood op de plank kan zorgen. :applause:
Bronny schreef op 19 juni 2008 @ 22:47:

[...]

Inderdaad, ze weten al precies hoe een chimpansee denkt. Dat soort onderzoeken neem ik niet met een korrel zout, maar met een vrachtwagen met zout (with a truck of salt).
World of Warcraft: Legion
Thomba schreef op 19 juni 2008 @ 23:36:

[...]

Ik heb niet gezegd 'als ze vruchtbaar zijn' je bent blijkbaar op de hoogte van het onderzoek.

Er is niet zozeer een stelling. Meer een hypothese en misschien ervaringsverklaring(?)

Voor zover ik weet seksen chimpansees (en verreweg de meeste andere dieren) enkel en alleen als ze vruchtbaar zijn. En bovendien vervolgt je verhaaltje met die aanname over het onbekend willen houden van de vader.

Maar ik snap nog steeds niet zo goed wat je nu met dit topic wil.
Thomba schreef op 19 juni 2008 @ 23:45:

Aanvulling:

Een minnares van me vertelde eens dat ze kort na de geboorte van haar eerste kind sex had met hun huis-aan-huis bakker. Ze zegt zelf omdat ze zich weer aantrekkelijk wilde voelen (NB, ze is een maatje 34 en doet mannen hun hoofd draaien op straat)

Wel erg letterlijk iemand gezocht die voor brood op de plank kan zorgen. :applause:

Kort na de geboorte?! :-O

De meeste vrouwen moeten dan niet aan seks denken, en ik geloof zelfs dat het een periode niet eens mag!
tonkje schreef op 20 juni 2008 @ 07:46:

[...]

Kort na de geboorte?! :-O

De meeste vrouwen moeten dan niet aan seks denken, en ik geloof zelfs dat het een periode niet eens mag!
Moet je eens vertellen aan al die dames die krap 9 maanden na de ene de andere al weer uitpoepen....
Thomba schreef op 19 juni 2008 @ 23:41:

[...]

En daarom ontwijkende en verwijtende reacties.

Je blijft lachen.

Bis

...en We-begrijpen-het-nietjes
Ehh dusss, omdat wij op chimpansees lijken, doen we naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde? ofzo?

Was dat het waar je naartoe wilde?

Of nee, waarschijnlijk ervaringsdeskundige geile verhalen?
misschicken schreef op 20 juni 2008 @ 07:56:

[...]

Moet je eens vertellen aan al die dames die krap 9 maanden na de ene de andere al weer uitpoepen....

Allemaal sperma met een klein spuitje ingebracht.

Niet door de bakker, maar door de huis aan huis apotheek.

8-P
nee alle stellingen van thomba zijn altijd waar en als je het waagt een andere mening te hebben dan ben je of jong en dom of dan ontken je DE waarheid, die thomba dan in pacht heeft he O.o

Toon eens een beetje respect voor mensen die dingen anders zien als jij.

ik zal nu wel weer naief of dom zijn volgens jou
eve76 schreef op 20 juni 2008 @ 08:48:

nee alle stellingen van thomba zijn altijd waar en als je het waagt een andere mening te hebben dan ben je of jong en dom of dan ontken je DE waarheid, die thomba dan in pacht heeft he O.o

Toon eens een beetje respect voor mensen die dingen anders zien als jij.

ik zal nu wel weer naief of dom zijn volgens jou
Het is "anders zien dan..."

En ik heb er best begrip voor als je er moeite mee hebt hoor.
Oei dit bedoel ik dus!!!

Jammer dat je weer niet op de inhoud ingaat.

Geeft niets hoor heb er best begrip voor als je er moeite mee hebt!!
eve76 schreef op 20 juni 2008 @ 09:03:

Oei dit bedoel ik dus!!!

Ik heb ondertussen nog steeds moeite met het begrijpen van waar dit topic nu eigenlijk over zou moeten gaan.

Vrouwen die zich gedragen als chimpansees en met meerdere mannen seksen voor ze zwanger worden.

Of juist vrouwen die vreemdgaan terwijl ze al zwanger zijn?
eve76 schreef op 20 juni 2008 @ 09:03:

Oei dit bedoel ik dus!!!

Welke inhoud?
tonkje schreef op 20 juni 2008 @ 09:18:

[...]

Ik heb ondertussen nog steeds moeite met het begrijpen van waar dit topic nu eigenlijk over zou moeten gaan.

Vrouwen die zich gedragen als chimpansees en met meerdere mannen seksen voor ze zwanger worden.

Of juist vrouwen die vreemdgaan terwijl ze al zwanger zijn?

Zoals je wilt!

beide, een van de twee, geen van twee. Zie zelf hoe je de gelijkenis of juist het verschil invult.
Wist je dat mensen ook heel erg op varkens lijken?

Een minnaar van mij, een SRV-man uit Sint Pancras, rolt dan ook vaak even lekker in de modder tijdens zijn ronde. Waarom kan hij niet uitleggen, het is instinct zegt 'ie.....

Typisch he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven