Seks
alle pijlers
Vrouwtjeschimpansee
donderdag 19 juni 2008 om 21:56
Volgens DNA onderzoek is de chimpansee de meest op de mens gelijkende (overeenkomende) mensaap.
Uit Schots onderzoek is gebleken dat de vrouwtjes liefst met zoveel mogelijk mannetjes geslachtsgemeenschap hebben.
De onderzoekers nemen aan dat dat is om 'de dader' van een eventueel nageslacht in het middel te kunnen laten. Ze laten dit echter zo min mogelijk merken aan de andere vrouwtjes omdat ze die dan vervolgens over zich heen krijgen.
Nou heb ik wel meer gehoord (en meegemaakt dat vrouwen tijdens of zelfs vlak na hun zwangerschap sex met andere mannen hadden. Met het bovengenoemde in mijn achterhoofd mag ik eigenlijk geen reacties van vrouwen verwachten, maar misschien zitten er toch heldinnen onder die de primaten ontgroeid zijn. Wie herkend zich hierin of kent zulke gevalletjes?
Uit Schots onderzoek is gebleken dat de vrouwtjes liefst met zoveel mogelijk mannetjes geslachtsgemeenschap hebben.
De onderzoekers nemen aan dat dat is om 'de dader' van een eventueel nageslacht in het middel te kunnen laten. Ze laten dit echter zo min mogelijk merken aan de andere vrouwtjes omdat ze die dan vervolgens over zich heen krijgen.
Nou heb ik wel meer gehoord (en meegemaakt dat vrouwen tijdens of zelfs vlak na hun zwangerschap sex met andere mannen hadden. Met het bovengenoemde in mijn achterhoofd mag ik eigenlijk geen reacties van vrouwen verwachten, maar misschien zitten er toch heldinnen onder die de primaten ontgroeid zijn. Wie herkend zich hierin of kent zulke gevalletjes?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
donderdag 19 juni 2008 om 22:37
donderdag 19 juni 2008 om 23:20
donderdag 19 juni 2008 om 23:39
De dames chimpansee waren tijdens de acties niet bereid tot het geven van een verklaring
Ja, wat wil je nou? Hoe het voelt als een luipaard een antilope bespringt hebben ze ook nog nooit aan één van de partijen kunnen vragen. Ik denk dat de antilope er niet blij mee was
Ik weet het eigenlijk wel zeker al kan ik het wetenschappelijk niet aantonen.
donderdag 19 juni 2008 om 23:45
Aanvulling:
Een minnares van me vertelde eens dat ze kort na de geboorte van haar eerste kind sex had met hun huis-aan-huis bakker. Ze zegt zelf omdat ze zich weer aantrekkelijk wilde voelen (NB, ze is een maatje 34 en doet mannen hun hoofd draaien op straat)
Wel erg letterlijk iemand gezocht die voor brood op de plank kan zorgen.
Een minnares van me vertelde eens dat ze kort na de geboorte van haar eerste kind sex had met hun huis-aan-huis bakker. Ze zegt zelf omdat ze zich weer aantrekkelijk wilde voelen (NB, ze is een maatje 34 en doet mannen hun hoofd draaien op straat)
Wel erg letterlijk iemand gezocht die voor brood op de plank kan zorgen.
vrijdag 20 juni 2008 om 07:43
Voor zover ik weet seksen chimpansees (en verreweg de meeste andere dieren) enkel en alleen als ze vruchtbaar zijn. En bovendien vervolgt je verhaaltje met die aanname over het onbekend willen houden van de vader.
Maar ik snap nog steeds niet zo goed wat je nu met dit topic wil.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 20 juni 2008 om 08:48
nee alle stellingen van thomba zijn altijd waar en als je het waagt een andere mening te hebben dan ben je of jong en dom of dan ontken je DE waarheid, die thomba dan in pacht heeft he
Toon eens een beetje respect voor mensen die dingen anders zien als jij.
ik zal nu wel weer naief of dom zijn volgens jou
Toon eens een beetje respect voor mensen die dingen anders zien als jij.
ik zal nu wel weer naief of dom zijn volgens jou
vrijdag 20 juni 2008 om 09:18
Ik heb ondertussen nog steeds moeite met het begrijpen van waar dit topic nu eigenlijk over zou moeten gaan.
Vrouwen die zich gedragen als chimpansees en met meerdere mannen seksen voor ze zwanger worden.
Of juist vrouwen die vreemdgaan terwijl ze al zwanger zijn?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.