Entertainment alle pijlers

Sex and the City movie: Spoilers!!

20-06-2008 13:24 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien je in het andere topic alleen maar een beetje oppervlakkig kunt kletsen over de film, hier een topic waarbij je wat gedetailleerder je verhaal kwijt kunt

Ik vond het bijvoorbeeld echt enorm tegenvallen dat Carrie uiteindelijk alsnog met Big trouwt. Nou hebben we haar 6 seizoenen lang heen en weer geslingerd zien worden, zelfs in de film loopt meneer nog bij de bruiloft weg....en op het einde trouwt ze dan toch maar weer met hem??!!

Geeft mij niet echt een bevredigend gevoel.......vond het ook niet echt symbool staan voor de Sterke Single Vrouw, die ze toch 6 seizoenen lang proberen neer te zetten. Aan de ene kant wil je een happy end, maar ja....ik weet niet of ik dit per se een happy end wil noemen.

Over happy gesproken: vonden jullie het merendeel van de film ook zo triest/depressief getint?? Ik had m een stuk luchtiger verwacht.....natuurlijk heb ik wel gelachen enzo, maar het grootste deel hing er echt zo'n verdrietige schaduw over het verhaal. Carrie met Big, Miranda die bij Steve weg gaat, Samantah die eigenlijk niet gelukkig is......

Alleen bij Charlotte lijkt alles voor de wind te gaan....
Ik vond de film erg tegenvallen. Misschien had ik er gewoon teveel van verwacht maar de serie was gewoon veel leuker. Ik heb ook niet echt super veel gelachen ofzo.
Mwah ik vond de film wel redelijk feelgood (maar was ook zonder verwachtingen gegaan). Heb me vooral vergaapt aan de levens van de vier, met veel geld, luxe en vooral een superleuke vriendschap!

Wat ik wel vreemd vond: Carrie mocht zwelgen in verdriet over Mr. Big, maar Miranda moest haar leven maar weer meteen oppakken.

En wat ik niet snap: Hoezo moest Carrie opeens nog naar dat penthouse terug?
Voor haar schoenen, die waren 500 dollar en had ze alvast in de inloopkast gezet van het PH. En natuurlijk dacht mr. Big daar op precies hetzelfde moment ook aan. Yeah right!
anoniem_57338 wijzigde dit bericht op 20-06-2008 14:22
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Ik vond m wel leulk, en had ook niet zoveel verwachtingen ervan vantevoren. Had eigenlijk het laatste jaar al geen SatC gevolgd maar zat er zo weer in (met een drietal korte uitlegjes van vriendin :-$).

En is de echt Sterke Single juist ook niet in staat om te zeggen dat het ook ok is om dat single leven vaarwel te zeggen? Alsof je ineens heeeuuulll anders wordt als die ring om je vinger gaat...
Nee dat niet, maar ik vond het wel een beetje een suf einde

Soort Ludo & Janine....die heb je ook al 3 keer zien trouwen en weer scheiden en elke keer komen ze WEEEEER bij elkaar

Ik vond het ook jammer dat ze utieindelijk toch met Big trouwde, alsof de makers van de film opeens geen einde meer konden verzinnen en maar de makkelijke uitweg gekozen hebben ofzo.

In het begin van de film toen ze met m ging trouwen vond ik het nog wel leuk, dacht dat hij blijkbaar echt een keer tot inkeer gekomen was. Maar toen hij haar voor de zoveelste keer afwees en liet staan, was ik echt pissed.

En dan gaat ze er alsnog met hem vandoor......tsja....ik vond het een beetje een zwaktebod

Verder heb ik me wel vermaakt hoor.....maar ik vind het wel heel gek dat het einde van de serie nu opeens het einde niet meer is......
Ik had er ook meer van verwacht eigenlijk.

Wat ik wel briljant vond was Charlotte's: 'NO!!'
ik vond het een heerlijke film! had traantjes in mn ogen, soms omdat het zo fijn was en soms omdat het zo verdrietig was.... maar was ook gewoon in een emo bui toen ik m zag!

Prima einde aan t hele gebeuren ook...

Wat zijn ze wel allemaal oud opeens zeg, my god!! Alleen charlotte ziet er nog fatsoenlijk uit.

Ik snapte niet zo goed waarom dat chinese kind van charlotte er in t begin de hele tijd bij moest zijn....
Ha heerlijk een topic waar je wel je verhaal kwijt kan ;)

Ik heb de film vorige week gezien en vond hem (in tegestelling tot de rest geloof ik!) echt geweldig! Heb echt 2,5 uur lang genoten!

Ik vond hem ook wel een beetje triest, maarja dat is meestal in de serie toch ook wel? Vond hem verder erg grappig op zijn tijd.

Vond ook dat het thema vriendschap mooi naar boven kwam ipv alleen liefde en sex.
Ik heb hem nog niet gezien, maar ben wel ontzettend nieuwsgierig! Kunnen jullie niet even een paar hoofdlijnen vertellen en wie er dood gaat? Er ging toch iemand dood?
X-D
Tirzah schreef op 20 juni 2008 @ 17:25:

Wat zijn ze wel allemaal oud opeens zeg, my god!! Alleen charlotte ziet er nog fatsoenlijk uit.

had ik ook! maar goed, alle rimpels worden op zo'n groot scherm dan ook nog eens tien keer uitvergroot :) enne, voor 53 jaar ziet samantha er ook nog verdomd goed uit hoor. miranda heb ik altijd al eng gevonden, rare tandjes heeft die. en op dat grote doek vond ik dat nog erger!
ambrosia9 schreef op 20 juni 2008 @ 17:30:

Ik heb hem nog niet gezien, maar ben wel ontzettend nieuwsgierig! Kunnen jullie niet even een paar hoofdlijnen vertellen en wie er dood gaat? Er ging toch iemand dood?
Ik heb geen dode gezien hoor!
[quote]Tirzah schreef op 20 juni 2008 @ 17:25:

quote]

Vond het erg meevallen dat ze er oud uitzagen. Ik hoop eigenlijk dat ik er op mijn 50e ook nog zo uit zie als Samantha! Superlijf en goed hoofd ook!
Ik dacht ook dat er iemand dood zou gaan, maar dat is niet gebeurd.

Ik vond de film redelijk.

Geen topper, maar wel vermakelijk.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vond er niets aan. Vind de serie veel leuker.
Tirzah schreef op 20 juni 2008 @ 17:25:

Ik snapte niet zo goed waarom dat chinese kind van charlotte er in t begin de hele tijd bij moest zijn....

Ik vond vooral Miranda en Steve er een stuk ouder uitzien.

En dat het dochtertje van Charlotte er steeds bij zat; ik dacht bij het stukje van de vrijgezellenavond van Carrie ook, toen ze allemaal op het bed zaten, hallo, kon ze niet even oppas regelen, daar wil je toch helemaal geen kind bijhebben????
Ik vond SJP er close-up ook niet echt florisant uitzien X-D

Klopt het dat Cynthia Nixon (Amanda) kanker heeft gehad vrij recent?
Ik vond het een heel flauwe flim met een flinterdun script. En ja, de dames zagen er wat ouder uit, maar ik zelf voelde me ook stokoud met mijn 32 jaar in een bioscoopzaal vol pubers. En maar joelen en lachen, alsof ze nooit betere dijenkletsers gehoord hadden... 8-P Persoonlijk vond ik het diarree-incident echt een sneu dieptepunt, zou echt nooit in de serie gezeten hebben m.i.

En nog even wat te zeuren: wat een irritante styling en makeup in veel scenes zeg. Weinig echt gave kleding en schoenen gezien.

Deze column van Aaf Brandt Corstius vond ik heel herkenbaar!

http://www.nrcnext.nl/opinie/columnaaf/article1131264.ece
MissMara schreef op 20 juni 2008 @ 22:21:

Ik vond het een heel flauwe flim met een flinterdun script. En ja, de dames zagen er wat ouder uit, maar ik zelf voelde me ook stokoud met mijn 32 jaar in een bioscoopzaal vol pubers. En maar joelen en lachen, alsof ze nooit betere dijenkletsers gehoord hadden... 8-P Persoonlijk vond ik het diarree-incident echt een sneu dieptepunt, zou echt nooit in de serie gezeten hebben m.i.

En nog even wat te zeuren: wat een irritante styling en makeup in veel scenes zeg. Weinig echt gave kleding en schoenen gezien.

Deze column van Aaf Brandt Corstius vond ik heel herkenbaar!

http://www.nrcnext.nl/opinie/columnaaf/article1131264.ece

Ik deel jouw mening en die van de columnist.

Bij mij in de zaal zaten sommige vrouwen ook hysterisch te doen bij bepaalde scenes.
Ik heb me goed vermaakt, maar onverwachte dingen zaten er niet echt in. En doordat Charlotte de enige was bij wie eigenlijk alles wel op rolletjes liep, vond ik haar rol nogal onbeduidend worden. Of een beetje simpel.
Laura289 schreef op 21 juni 2008 @ 01:26:

Ik heb me goed vermaakt, maar onverwachte dingen zaten er niet echt in. En doordat Charlotte de enige was bij wie eigenlijk alles wel op rolletjes liep, vond ik haar rol nogal onbeduidend worden. Of een beetje simpel.

Ook mee eens.

Vond het ook jammer dat Harry maar zo weinig te doen/ te zeggen had in de film.

Vond hem in de serie vaak erg grappig.
Ben gisteren geweest (hele zaal stampvol vrouwen; zielige verdwaalde mannen ;-)) en heb er een beetj en dubbel gevoel over. Tja, dat het verhaal niet heel sterk zou zijn was te verwachten

Vond trouwens dat er veel 'modeparade' scenes inzaten.

Idd dat kind van Charlotte: waarom moet die zelfs bij je vrijgezellenavond zijn??!!!

En wat leken sommige óud. Vooral Miranda vond ik en ook Smith, die vond ik nog het 'ergste'

Erg knap trouwens van SJP dat ze zonder make-up in die scene was ná het afzeggen van het huwelijk. Djesus, it wasn't pretty. Zien we weer wat make-up kan doen :-]

Ik vind haar trouwens nog steeds eng dun, maar dat vond ik tijdens de serie ook al.

Lijkt nu net of het allemaal zwaar bout was, maar ik heb me wel echt goed vermaakt hoor!! En dat ze toch met Big ging trouwen, dat móest gewoon hoor. (k heb een zwak voor Big) en gelukkig in het simpele jurkje.

En dat Samantha toch voor zichzelf kiest. Had niet anders verwacht.

En dat stukje met Charlotte voor het restaurant vond ik weer wel heel grappig! 'I curse the day you were born!'

Wat ik trouwens het sneuste stukje vond, was met oudjaar dat Big dan alleen zit te eten terwijl achter hem een party is. Ik weet niet, vond dat wel zo triest (als in zielig) overkomen.. :-( Had medelijden et m
calvijn1 schreef op 21 juni 2008 @ 14:42:

[...]

Ook mee eens.

Vond het ook jammer dat Harry maar zo weinig te doen/ te zeggen had in de film.

Vond hem in de serie vaak erg grappig.
Ja, dat ook inderdaad! Hij was nu meer de kale knuffelbeer. Doet 'm toch een beetje tekort...
Die beentjes van SJP inderdaad... 1 keer had ze een of ander jurkje met daaronder een soort bergschoenen (oke, dat is wat ovedreven, maar elegant waren ze niet) en toen vielen die stokjes nog meer op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven