Entertainment
alle pijlers
Madame Tussauds; tips om nog meer in de buurt te doen?
zaterdag 21 juni 2008 om 13:20
Binnenkort ga ik met een 16jarige meid een dagje naar Amsterdam; hoofddoel Madame Tusseads maar ik ben bang dat we daar de dag niet mee vol krijgen.
Iemand tips wat leuk is in de buurt, op loopafstand?
Leuke winkels? (die niet in elke stad te vinden zijn want de H&M en vero moda kennen we nu wel
Lekker drinken/eten?
Iemand tips wat leuk is in de buurt, op loopafstand?
Leuke winkels? (die niet in elke stad te vinden zijn want de H&M en vero moda kennen we nu wel
Lekker drinken/eten?
zaterdag 21 juni 2008 om 13:35
zaterdag 21 juni 2008 om 14:03
zondag 22 juni 2008 om 09:12
Er tegenover zit de Bijenkorf. In de Leidsestraat zit een hele grote winkel Metz en Co, bovenin heb je een restaurantgedeelte, kan je over heel Amsterdam uitkijken. Niet ver vandaan heb je ook de bloemenmarkt. Terrasjes op het Rembrandsplein of Leidseplein.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 23 juni 2008 om 11:02
Tegenover MT en naast het cafe dat aan de Nieuwe Kerk vastzit, zit een CoffeeCompany waar je lekkere hazelnut double latte frappucino's, etc kunt halen. Ik weet niet of jouw 16-jarige koffie drinkt, maar mijn nichtje (van 15) vindt het altijd super om daar een uitgebreide koffie te gaan drinken. Ze vindt het al helemaal leuk om een coffee-to-go te halen en dan met haar koffiebeker over straat te lopen, dan voelt ze zich heel volwassen en net Britney Spears (haha, want die is ook zo enorm volwassen..)
maandag 23 juni 2008 om 11:17
Ja, er is zoveel te doen daar in de buurt...
Terrasje pakken: Nieuwmarkt idd of het Spui
Winkelen: je kunt natuurlijk altijd de Kalverstraat in, maar leuker is om naar de 9 straatjes te lopen. Leuke aparte winkels! Of het Waterlooplein idd (markt met vooral kleding). Albert Cuyp is ook erg leuk maar wel een eindje weg vanaf Madame Tussauds. Magna Plaza ook wel leuk (achter het koninklijk paleis op de Dam)
Musea: Je zou kunnen kijken of er een leuke tentoonstelling in de Nieuwe Kerk, da's er zowat naast
Verder als dat meisje misschien aan de universiteit wil gaan studeren kun je ook nog langs de Universiteit van Amsterdam lopen
Terrasje pakken: Nieuwmarkt idd of het Spui
Winkelen: je kunt natuurlijk altijd de Kalverstraat in, maar leuker is om naar de 9 straatjes te lopen. Leuke aparte winkels! Of het Waterlooplein idd (markt met vooral kleding). Albert Cuyp is ook erg leuk maar wel een eindje weg vanaf Madame Tussauds. Magna Plaza ook wel leuk (achter het koninklijk paleis op de Dam)
Musea: Je zou kunnen kijken of er een leuke tentoonstelling in de Nieuwe Kerk, da's er zowat naast
Verder als dat meisje misschien aan de universiteit wil gaan studeren kun je ook nog langs de Universiteit van Amsterdam lopen