Entertainment alle pijlers

Serious Request 2013

18-12-2013 13:52 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er klaar voor. De tv staat al aan op het eventkanaal van Ziggo. Het echte aftellen naar de kerst is begonnen met SR13.



Giel, Paul en Coen veel succes!
Home is where your wifi connects automatically.
Ik vind het echt jammer dat Gerard er niet in zit dit jaar, die maakt er toch wat meer een feestje van. Het is nu een beetje tam, het plein lijkt ook minder druk dan andere jaren.



Ik heb ook wat aangevraagd. Ik schrok alleen wel vanochtend toen ik mijn rekening bekeek: het bedrag is er in vijfvoud afgehaald... En mijn salaris is nog niet gestort. Het blijkt een fout te zijn mailde het Rode Kruis, ik heb opdracht gegeven het terug te boeken en nou maar hopen dat het snel weer rechtgezet is...
Alle reacties Link kopieren
Ik was altijd een groot fan, en keek urenlang trouw. Zonder gerard van ekdom kijk ik zelden. Het is veel te saai.



@sebastassa het ontmoedigt je meteen om een plaatje aan te vragen. Niet iedereen kan een bedrag in vijfvoud missen van zijn rekening.
Alle reacties Link kopieren
Oei in vijfvoud! Hoop niet dat dat bij ons ook zo is, zo even kijken.



In leiden en den haag stond het huis ook op een plein waar allerlei horeca zit. Volgens mij is dat zo'n beetje overal geweest.
37000 euro voor Living Doll!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gezien dat Gerard Living Doll deed,moet wel zeggen dat hij het wel eens leuker deed. De spontaniteit is er natuurlijk vanaf. Maar wel een mooie bedrag natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
living doll 2013
Alle reacties Link kopieren
Het is nu wel echt druk iedere keer, mooi om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel af hoe ze dat nou doen met die tussenstanden en cheques enzo. Ik neem aan dat mensen geen 17.000 euro in hun binnenzak hebben en dat dat dus overgemaakt wordt. Dan kan het toch dat al die cheques die we voorbij zien komen donderdag al gestort waren.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze alleen tellen wat ze concreet hebben. Dus op de rekening gestort of cash ingeleverd. De cheques zijn alleen symbolisch.
Alle reacties Link kopieren
¤12.000 euro voor een persoonlijk voor jou geschreven liedje van Jan Smit! Heb je dan geld te veel, als je dat geld kan missen???
quote:Gavia schreef op 23 december 2013 @ 19:46:

¤12.000 euro voor een persoonlijk voor jou geschreven liedje van Jan Smit! Heb je dan geld te veel, als je dat geld kan missen???Het is haar gegund hoor. En ze koopt er tenminste geen onzin van .
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een drukte daar zo nu!
Alle reacties Link kopieren
Het is al de hele ochtend rustig daar. Of nou ja echt rustig is het niet, maar zeker niet helemaal vol. Afgelopen dagen was het wel drukker toch?
Alle reacties Link kopieren
Ja het was drukker, nu is het ook weer druk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie eindstand en wat een prachtige week! En ahhh die Coen, wat een schatje!
abcdefgh
anoniem_145663 wijzigde dit bericht op 25-12-2013 08:33
Reden: abcdefgh
% gewijzigd
Wat een zure reactie zeg! Die dj's hebben er toch maar mooi voor gezorgd dat er 12,3 miljoen euro is opgehaald. Ze hebben een week lang zonder eten in dat huis gezeten, terwijl ze 24 uur per dag radio maakten. Ik geef het je te doen.
Heb je je reactie nu verwijderd willibrord? Typ dan niks, als je er toch niet achter staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het weer een prachtig resultaat! Nu kan het leven van een aantal mensen dusdanig verbeterd worden.



Gisteren op fb ook weer een hoop gezeik over crisis bla bla maar dat er gisteren 11,5 miljoen x gepind is en dat er een omzet in de winkels verwacht wordt van 800 miljoen daar hoor je niemand over.,
Precies. En volgende week wordt er vast ook weer voor miljoenen euro's de lucht in geknald, dan hoor je ook niemand over de crisis.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad en omgerekend is het 80 cent per hoofd van de bevolking.... Dat eet iedereen vanavond echt wel op
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Serious Request ook altijd top, hoewel ik na 100 keer Eat Sleep Rave Repeat te hebben gehoord wel echt schijtziek ben van dat nummer
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 25 december 2013 @ 10:28:

Precies. En volgende week wordt er vast ook weer voor miljoenen euro's de lucht in geknald, dan hoor je ook niemand over de crisis.Nou, ik hoor niets anders dan wanneer het over vuurwerk gaat.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven