Je mag 1 week van het andere geslacht zijn...

23-06-2008 11:38 123 berichten
Wat ga je doen en hoe wil je eruit zien?

Ik legde deze vraag aan mijn vriendje voor en hij gaf een daar nog nooit over negadcht te hebben. Ik wel.

Ik zou graag een man zijn van 1.95, kort donker haar, beetje borsthaar, bruine ogen, slank, wasbordje en een piemel van 19cm. (als ik iets doe, doe ik het goed). Vervolgens wil ik graag bisex zijn.

Als ik wakker word op mijn eerste dag als meneer...jeej..hoe heet ik...doe maar Marc, dan gaat Marc eerst testen of alle onderdelen werken naar behoren met mijn fleshlight. Daarna ga ik naar mijn werk en ga ongeneerd schuine moppen vertellen en naar vrouwelijke collega's kijken. Ik denk dat ik ook een prostituee ga bezoeken en absoluut een gay-bar. Ik wil wel eens iemand nemen....lijkt me een heerlijk gevoel. Ik ga ook de hele dag aan mijn ballen krabben...dat zie ik zoveel mannen doen, dat moet wel hemels zijn. Ik draag strakke boxers en draag 24/7 een cockring.

Lekker hoor....man voor een weekje...

En jullie? Wat gaan jullie doen? Of willen jullie helemaal geen man of vrouw zijn voor een weekje?
Alle reacties Link kopieren
X-D Oeps!
World of Warcraft: Legion
Labelle schreef op 23 juni 2008 @ 12:54:

Dan ben jij een grote uitzondering.

Uiteraard heb ik het niet over chronische aandoenen ed.

Maar hét bekende griepje bij de man.
:mad:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
aha, je voelt je aangesproken?
stelde vroeger in de kroeg vaak de vraag aan mannen wat ze als eerste zouden doen als ze morgen als vrouw wakker zouden worden.... was een erg leuk en leerzaam onderzoek met als top antwoorden;

-Ik zou me gaan douchen en scheren; ik ben 's ochtends niet zo helder

- zou me van een flat werpen !!(man in kwestie was enigszins beschonken...dat dan weer wel)

- met mijn geluk ben ik vast net die ene dag ongesteld.

Ikzelf zou bij een dag man eerst eens flink tegen een boom gaan piesen... en daarna kijken of alles werkt en vooral HOE.. Met mijn geluk wordt ik dan dus wakker als man maar ben wel nogsteeds hoogzwanger....hmmm...
Ja dat zou wel eens leerzaam zijn als alle dames hier een weekje man zouden mogen zijn... wat zouden ze er van balen dat ze nu alles zelf moeten betalen en dat als je een leuke griet tegen komt, je ECHT moeite moet doen om een date te versieren. Het gevoel ook van 1 op de 10000 mannen te zijn die die ene leuke vrouw wel in bed zou willen.

En dan meteen een sexdrive te hebben die voorbij de sterren schiet :-) Naahhhh het is welleuk om man te zijn... eigenlijk..

Als vrouw-voor-een-week zou ik maar snel naar de supermarkt gaan en tampons kopen want ik weet begot niet wanneer ik ongesteld wordt. Ik zou wel meteen een dansclub induiken en eens heel selectief de top 5 mannen eruit kiezen en die mee nemen voor een goed ...ehhh gesprek. (Tja ik moet wel ff wat inhalen he!!)
Ik zou me kleden zoals ik een vrouw graag zie, pumps, kousen, rokje, mooie lingerie, enz en kijken of dat goed voelt. Ik zou heel graag een tarzan willen testen en voelen of je daar lekker van kunt klaar komen. Ik zou met een andere vrouw willen vrijen want dat schijnt ook zo geweldig te zijn. Of is dit nu een te mannelijke benadering van hoe het zou voelen om een vrouw te zijn? En gaat het meer over dingen als: zit mijn haar wel goed, mijn kousen zakken af, mijn nagel is gebroken, ik heb hoofdpijn?
Dankzij Labelle's post word ik liever geen man maar gewoon lesbisch! En duik de vijver in op zoek naar Labelle (die in die week natuurlijk gewoon zichzelf is ;-)).
shyte schreef op 23 juni 2008 @ 11:45:

(ik gun mijn vriend in zijn week als vrouw een zwangerschap van 39 weken inclusief bevalling..)
Hahahaha! Of dat hij net ongesteld is in die week!
dubbel?
Ik zou de hele week willen neuken. Met iedereen en zoveel mogelijk orgasmes.
Labelle schreef op 23 juni 2008 @ 12:47:

Een slag in de rondte neuken,

neuken met voltallige voetbalelftallen.

Wapperende overhemden aandoen, en me laten stompen in de ballen, kijken of ze zich aanstellen of het echt heel erg pijn doen.

Kassamiepjes versieren, potloodventeren in het holst van de nacht, borsthaar epileren. En voelen hoe het voelt als je ballen '' omhoogkruipen en samenspannen''

Figuurtjes lopen pissen, wijdbeens op de bank zitten. (kun je nu toch ook al?)

Dames van achteren nemen, en dan keihard op hun kont slaan.(wrrrrraaaaaak!)

dames laten faken, cockring omdoen, mijzelf pijpen(als ik dan dus mijn eigen lenigheid mag behouden).

Rukken, en dan in mijn eigen mond spuiten(ik geloof er geen zak van dat dat kan)

30 vriendinnetjes nemen, buiten elkaars weten om.

Latin dansen met gewillige latinaatjes, en ze helemaal in vuur en vlam zetten.

Zijn dit niet de 7 eigenschappen van een electracomplex

oftewel penisnijd.

Een geruststelling Labelle penissen genoeg!
Mac123 schreef op 23 juni 2008 @ 13:32:

Ik zou de hele week willen neuken. Met iedereen en zoveel mogelijk orgasmes.
En ontdek de fysieke beperkingen van het mannelijk geslacht.... de zesde keer doet het zeer.....
GND en Labelle gaan samen vissen, echt iets voor jongens...;)

zeker doen!
Ik man dus zou wel vrouw willen zijn van 1,7m met dubbeld D X-D

en vooral blond haar |-)

Dan eerst eens gaan inparkeren met mijn auto kijken of vrouwen dat echt niet kunnen of gewoon faken :rolling:

Dan met met blote tieten op een druk kruispunt gaan staan en kijken hoeveel aanrijdingen ik kan verzoorzaken binnen een half uur \\:-)//

Dan kijken of ik mijn vak nog kan uitoefenen [iets met belastingen] omdat misschien de helft van mijn hersenen niet meer werken door haarkleur :rofl:
Ik zou opnieuw over mijn salaris onderhandelen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
De penissen bieden zich spontaan aan, om er dan nog één aan mijn lijf te plakken, non merci.
Ik zou meteen een rijke vent aan de haak slaan.

Gaan winkelen met zijn credit card.

Beauty farmen met vriendinnen. Mijn haar laten kappen en verven, make-up, epileren, harsen, waxen, enz enz.

Meteen gaan lijnen, push up BH kopen, alle mail en sms-jes van manlief gaan lezen, 10 paar schoenen kopen, een bontjas, heel veel chocolade en ondertussen flirten met iedere vent.
houvanjezelf schreef op 23 juni 2008 @ 14:02:

Ik zou meteen een rijke vent aan de haak slaan.

Gaan winkelen met zijn credit card.

Beauty farmen met vriendinnen. Mijn haar laten kappen en verven, make-up, epileren, harsen, waxen, enz enz.

Meteen gaan lijnen, push up BH kopen, alle mail en sms-jes van manlief gaan lezen, 10 paar schoenen kopen, een bontjas, heel veel chocolade en ondertussen flirten met iedere vent.
X-D you bitch !
Run73 schreef op 23 juni 2008 @ 13:29:

Ik zou me kleden zoals ik een vrouw graag zie, pumps, kousen, rokje, mooie lingerie, enz en kijken of dat goed voelt. Ik zou heel graag een tarzan willen testen en voelen of je daar lekker van kunt klaar komen. Ik zou met een andere vrouw willen vrijen want dat schijnt ook zo geweldig te zijn. Of is dit nu een te mannelijke benadering van hoe het zou voelen om een vrouw te zijn? En gaat het meer over dingen als: zit mijn haar wel goed, mijn kousen zakken af, mijn nagel is gebroken, ik heb hoofdpijn?

ja dat is best het cliche beeld vanuit mannelijk persepctief. Rokje, pumps en lingerie, tjonge jonge... Als ik man zou zijn, zie ik een vrouw toch liever in een goede broek met stoer leren jasje. Volgens mij houden lang niet alle mannen van dat cliche kokette vrouwtje. En lingerie.... ik vind er niks aan.

En dingen als zit mijn haar wel goed, ik neem aan dat je als man je haar in de ochtend ook een beetje goed doet. Als je kousen afzakken heis je ze op en koop je voortaan andere die niet zo afzakken. Als je nagel breekt zijn ze te lang en knip je ze af. En hoofdpijn, nou maak dan gelijk even een migraine mee dan piep je wel anders.

Dus uw punt in het vrouw-zijn is....? Dat je weer met een vrouw naar bed gaat? Wat een leuke afwisseling van het man-zijn! Bedoeling is dat je alles eruit haalt wat erin zit, je noemt nu wel een mager aantal punten op, die ook nog eens behoorlijk saai zijn.
Ohja,

Ik zou GND tussen mijn lakes sleuren, als newlywed Minny dat tenminste ok vindt.

Spinster achter het fornuis, BM als poetsvrouw, Maupy als butler, en Stout als deurmat.

En ik,..Ik zit op een grote troon gewoon een beetje man te wezen.
Carlice schreef op 23 juni 2008 @ 14:22:

[...]

ja dat is best het cliche beeld vanuit mannelijk persepctief. Rokje, pumps en lingerie, tjonge jonge... Als ik man zou zijn, zie ik een vrouw toch liever in een goede broek met stoer leren jasje. Volgens mij houden lang niet alle mannen van dat cliche kokette vrouwtje.

Alleen DMJN niet..

En lingerie.... ik vind er niks aan.

Ben jij diegene die de HEMA-naadloos ondergoed-afdeling leegkoopt?

Als je nagel breekt zijn ze te lang en knip je ze af.

waaaaaaaaaahhh!

Bedoeling is dat je alles eruit haalt wat erin zit, je noemt nu wel een mager aantal punten op, die ook nog eens behoorlijk saai zijn.

Ach, het is hier nu eenmaal de verknipte vertroebelde sexpijler, dus ik vond het al heel wat dat er meer werd opgesomd dan neuken
Penisnijd..Ik dacht serieus dat je dan iedereen zijn pik eraf wilde bijten.

Blijk ik weer een heus complex te hebben!. Ik wilde inderdaad altijd met mijn vader trouwen.

Hup, maar weer richting Dhr Phillie dan maar.
Nee Labella

je wilt er een hebben.

Dus eerder naar de plastisch chirurg dan naar Dr. Phill

Overigens ben ik zeer vereerd met mijn buttler functie. Zeker wanneer jij een man zou zijn. Een buttler heet niet voor niets zo, hij is voor je butt.
Maupy!!!

Je kan toch geen heuse piemel hier op de sexpijler zetten!!

Dat word een driedubbele ban, en 60 beschadigde kinderzieltjes die toevallig hier terechtkwamen via google.

Het is de sexpijler he, dus niet echt gepast hier..

En een heuse pik aanmeten? loop ik daarvoor 300 x per dag te kutjeknijpen, om eeuwig strak te worden?

Moet ik zeker wel 300x per dag nattehanddoekjeomhoogduwen

ach ja dat is ook wat waard.

Nee niet bij de Hema natuurlijk, de Zeeman! Nee hoor, maar al dat kant en die lintjes vind ik nou net niet sexy. Ik vind het eigenlijk niks met sexy te maken hebben. Beetje mooie vorm, gladde stof, glanzend, geen friemeltjes eraan.....mmm is dat niet pas sexy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven