Je mag 1 week van het andere geslacht zijn...

23-06-2008 11:38 123 berichten
Wat ga je doen en hoe wil je eruit zien?

Ik legde deze vraag aan mijn vriendje voor en hij gaf een daar nog nooit over negadcht te hebben. Ik wel.

Ik zou graag een man zijn van 1.95, kort donker haar, beetje borsthaar, bruine ogen, slank, wasbordje en een piemel van 19cm. (als ik iets doe, doe ik het goed). Vervolgens wil ik graag bisex zijn.

Als ik wakker word op mijn eerste dag als meneer...jeej..hoe heet ik...doe maar Marc, dan gaat Marc eerst testen of alle onderdelen werken naar behoren met mijn fleshlight. Daarna ga ik naar mijn werk en ga ongeneerd schuine moppen vertellen en naar vrouwelijke collega's kijken. Ik denk dat ik ook een prostituee ga bezoeken en absoluut een gay-bar. Ik wil wel eens iemand nemen....lijkt me een heerlijk gevoel. Ik ga ook de hele dag aan mijn ballen krabben...dat zie ik zoveel mannen doen, dat moet wel hemels zijn. Ik draag strakke boxers en draag 24/7 een cockring.

Lekker hoor....man voor een weekje...

En jullie? Wat gaan jullie doen? Of willen jullie helemaal geen man of vrouw zijn voor een weekje?
Alle reacties Link kopieren
ow, dat is dus een piemel...!? *kijkt nog eens goed*
ben blij dat mijn cliche beeld een reactie op roept, daar wast het ook voor. Maar b.t.w. Carlice zo'n vrouw als jij portretteerd is ook heel aantrekkelijk hoor.
ow Labelle ik wist niet dat ik je zou shockeren, vlug de pik weggehaald (ik wil immers geen geruzie). Hij was overigens gevingerverfd een kunstwerk dus.

Overigens doe ik 300 keer per dag prostaatje knijpen, is goed voor de spuitkracht en je kunt het met je broek aan!

Overigens wel iets waarom ik een vrouw zou willen zijn. Als man kun je niet al rukkend de straat over. Terwijl in als vrouw meteen een dag zou gaan winkelen met een op afstand bestuurbare trilvlindertje in mijn kutje.
Carlice schreef op 23 juni 2008 @ 15:04:

[...]

ach ja dat is ook wat waard.

Nee niet bij de Hema natuurlijk, de Zeeman! Nee hoor, maar al dat kant en die lintjes vind ik nou net niet sexy. Ik vind het eigenlijk niks met sexy te maken hebben. Beetje mooie vorm, gladde stof, glanzend, geen friemeltjes eraan.....mmm is dat niet pas sexy?

Je hebt een duidelijke voorkeur, en stiekem vind je het best sexy.

Dus je houd wél van lingerie, en als marlies dekkers bloemetjes en frutseltjes en tutuutjes erop had, was ze ook niet zo succesvol. dus de enige ben je ook niet.

Conclusie:

Je bent hártstikke vrouw ;-)
Carlice schreef op 23 juni 2008 @ 15:05:

ow, dat is dus een piemel...!? *kijkt nog eens goed*
Ja carlice maar dit was het afgesneden gevingerverfde exemplaar en dat mag hier blijkbaar niet. Dus je zult het moeten doen met het lokale IRL piemelaanbod hier. Er vast wel een man die zijn apparaat wil tonen. Vraag het gerust (wel in de visvijver niet hier)
[quote]Labelle schreef op 23 juni 2008 @ 15:15:

[...]

Je hebt een duidelijke voorkeur, en stiekem vind je het best sexy.

Dus je houd wél van lingerie, en als marlies dekkers bloemetjes en frutseltjes en tutuutjes erop had, was ze ook niet zo succesvol. dus de enige ben je ook niet.

Conclusie:

Je bent hártstikke vrouw ;-)

Dit is een beetje of topic dames. Maar als jullie vriendin zou ik het heerlijk vinden om samen met jullie twee lingerie uit te zoeken. Clarice, helaas liever niet bij de Hema, daar zijn geen pashokjes en die zijn noodzakelijk om mijn fantasie in vervulling te laten gaan.
De Hema heeft wel dé bekende Hemaworst

Nou..als dát niet erotiserens is..pjoehh

Ontopic:

Als ik een man was, wil ik wel een sixpack, volle haardos, en een megagrote pik.
En lekkere billen Labelle... vergeet dat nou niet!
Ik wil ook geen hangballen, kalende kruin, dubbele onderkin, en neushaar.
@Labelle: Ik wil een weekje jou zijn !! Lijkt me heerlijk om ook eens een bitch te zijn ;-) En alle forum-aanbiedingen gewoon te kunnen afwijzen omdat jij toch al IRL scoort.
shit, das waar ook. Bitchy mag je niet zijn als man.

Dan ben je meteen weer een h*fter.

Ik wil wel de man zijn die zorgt voor al die huilende tjikkies op de relatiepijler/minnaarpijler. zo van: Hij heeft al 2 minuten niet gebeheheeeeeeeeeeeldddddddddd!!!!!

Maar dan ben ik ook weer de man die ze troost, waardoor ze weer zwijmelend aan mijn behaarde grote voeten liggen.
wat ga je met je nieuw verworven eigenschappen doen Labelle?

En ik zou als vrouw altijd vegetarier zijn, omdat die hemaworst van niet verdoofde gecastreerde biggetjes is gemaakt. Als vrouw vind ik dat natuurlijk zielig (ook als weet ik bij god niet of het pijn doet, immers heb ik geen testikels)

Dus graag samen naar de groentenboer daar hebben ze ook leuke dingen sinds kort:

http://www.nu.nl/mmbase/images/1623971
Fout Maupy!

Een vrouw struint het liefst door de winkels(ook de groentenwinkel) álleen!

Omdat jullie altijd jengelend achter ons aanlopen of we nog niet klaar zien, alles mooi vinden staan tot het te duur is. Zelf de allerduurste en exclusiefste fruit in mijn mandje pleuren, en dus het gehele jaarbudget erdoorheen jast.

Jullie glippen continue stiekem winkels binnen met dé nieuwste gadgetz en supersonische drie meter lange platte teeveetjes,en lopen te mokken als ik je in je nekvel er weer uit sleur.

Daarom duss.....

Je moet nog een hoop leren.
Als ik een weekje vrouw zou wil ik wel een lekker ding zijn. Niet te groot, blond of donker maakt me niet uit, parmantige B-cups en een slanke taille.En dan zocht ik allereerst een leuke vent met dito bankrekening. Met zijn Goldcard ging ik mezelf eerst trakteren op een dagje schandalig winkelen. Lopen op hoge hakken lijkt me trouwens wel lastig

Daarna: ongegeneerd misbruik maken van mijn pasverworven vrouwelijke charmes om van alles gedaan te krijgen van mannen. En als ze niet toegeven krijg ik ze wel klein met een trillend pruillipje.

Verder ging ik uitgebreid voor de spiegel staan en mezelf overal strelen. Eens kijken of een vrouwenlichaam inderdaad één grote erogene zône is zoals beweerd wordt.

Een meervoudig orgasme lijkt me ook wel wat. Doe maar gelijk een trio VMV, dan kan ik nog alle kanten op met mijn sexuele voorkeuren.

Vrouwen die een weekje man willen zijn: hou er alvast rekening mee dat je sexdrive weleens flink omhoog zou kunnen gaan en dat het tegelijk een stuk lastiger wordt om een sexdate te scoren. Dat zou nog wel eens kunnen tegenvallen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Donkeyshot schreef op 23 juni 2008 @ 16:01:

Als ik een weekje vrouw zou wil ik wel een lekker ding zijn. Niet te groot, blond of donker maakt me niet uit, parmantige B-cups en een slanke taille.En dan zocht ik allereerst een leuke vent met dito bankrekening. Met zijn Goldcard ging ik mezelf eerst trakteren op een dagje schandalig winkelen. Lopen op hoge hakken lijkt me trouwens wel lastig

Het is een hel,eenmaal gewend wil je niets anders, das dus dikke pech als je daarna weer man bent

Daarna: ongegeneerd misbruik maken van mijn pasverworven vrouwelijke charmes om van alles gedaan te krijgen van mannen. En als ze niet toegeven krijg ik ze wel klein met een trillend pruillipje.

Fout, schouders naar achter, tieten vooruit, holle rug, dan staan je wulpse billen nog wulpser, ogen op groot zetten, en knipperen maar met die mascarabesmeurde wimpers.

Verder ging ik uitgebreid voor de spiegel staan en mezelf overal strelen. Eens kijken of een vrouwenlichaam inderdaad één grote erogene zône is zoals beweerd wordt.

Is niet zo, ik kom nooit klaar als ik mijn elleboog streel, ook niet als een man het doet trouwens.,

Een meervoudig orgasme lijkt me ook wel wat. Doe maar gelijk een trio VMV, dan kan ik nog alle kanten op met mijn sexuele voorkeuren.

Doe eens een DP'tje, weet je meteen dat het niet zo smooth gaat als her eruitziet.

Vrouwen die een weekje man willen zijn: hou er alvast rekening mee dat je sexdrive weleens flink omhoog zou kunnen gaan en dat het tegelijk een stuk lastiger wordt om een sexdate te scoren. Dat zou nog wel eens kunnen tegenvallen.
Zooo... voor drie ruggen per kwartier coach ik jullie állemaal
Wat ben je toch weer lekker belerend Labelle, ik ben niet zo'n platte beeldbuisvent of een net-over-het-maandbudget-auto rijdende kleine pik compenserende vent.

Ik wilde gewoon een vrouw zijn omdat ik dan dingen kan doen met vrouwen die nu schieronmogelijk zijn. En mijn drive blijft inderdaad die van testosteron.

Enne DP's kunnen erg smooth gaan (vraag maar na in het circuit) zolang je een DP geeft ipv er een doet.
@ Labelle: kan ik jou inhuren als female coach voor mijn weekje vrouwzijn ? :smile:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik zou mijzelf op zoeken en met me neuken. Nee hoor, ik zou de hele dag met mijn pik spelen en misschien naar de hoeren gaan.
Dp's kunnen inderdaad smooth gaan, al word het nog al eens onderschat.

Maarre jij zou dus trillend over straat willen lopen met een vlinder in je ...
Digitalis schreef op 23 juni 2008 @ 16:43:

Ik zou mijzelf op zoeken en met me neuken. Nee hoor, ik zou de hele dag met mijn pik spelen en misschien naar de hoeren gaan.

Dat zou ik dus serieus wel doen, eens kijken hoe mijn gezicht staat als ik klaarkom(hmm,wil ik dat weten)

Enne Donkeyshot, als jij die drie ruggen per kwartier kan dokken ben ik all yours als femalecoach. Moet je wel naar me luisteren hé. Te beginnen met - hoe verwissel je netjes een tampon zonder dat de bloedspetters door de badkamer vliegen- en een cursus fellatio.
Plassen :)

Lijkt me geweldig om dat al staande te kunnen doen!
Je kan er meer mee doen dan alleen plassen................
ridder1958 schreef op 23 juni 2008 @ 16:55:

Je kan er meer mee doen dan alleen plassen................

Propellertje zwaaien

Swappen

schilderen

strikjes omheendoen

knoopjes inleggen

krimpen(koud water)

Potloodventeren

Enne, dat was het wel dacht ik zo.
@labelle: ja lijkt me wel leuk. Als alternatief zou ik als man natuurlijk best de afstandbediening willen vasthouden wanneer de vlinder op andermans (sorry andervrouws) plekje zit.

Ik weet natuurlijk niet hoe een DP voelt Labelle, je maakt de indruk dat wel te weten. Wat zou je mij als vrouw adviseren mbt een DP. Doen of niet?

@digitalis: Ik denk dat het bij een bezoek aan de hoeren blijft. Zelf met je pik spelen is fijner dan een verveeld oostblokdametjes aankijken terwijl zij met haar vingers probeert te voorkomen dat je helemaal tot haar doordringt en ondertussen onebschaamd op de klok kijkt.
Ik zou eerst maar eens jezelf anaal laten nemen, dan mag je van mij daarna een DPtje doen. Wil je het echt goed doen laat je dan staand DP'en.

Doe maar niet van die balletjes erin, is helemaal niet opwindend, en je hebt het idee alsof iedereen ze hoort klingelen als je loopt.

Doe dan maar dat vlindertje ja, overigens niet 24 uur per dag. Want zelfs de allerhitstigste dame is niet 24 uur per dag geil.

Sta je daar een potje ruzie te maken met die bitch van 2 straten verder, word je ineens een eind weggetrild. Wedden dan je dan al hélemaal aggresief word, en het liefst terplekke je rokje naar beneden wilt doen, vlinder eruit rukken, en besmeurd en al naar die bitch wilt slingeren.

Voor de rest, aanradertje hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven