Seks
alle pijlers
Je mag 1 week van het andere geslacht zijn...
maandag 23 juni 2008 om 11:38
Wat ga je doen en hoe wil je eruit zien?
Ik legde deze vraag aan mijn vriendje voor en hij gaf een daar nog nooit over negadcht te hebben. Ik wel.
Ik zou graag een man zijn van 1.95, kort donker haar, beetje borsthaar, bruine ogen, slank, wasbordje en een piemel van 19cm. (als ik iets doe, doe ik het goed). Vervolgens wil ik graag bisex zijn.
Als ik wakker word op mijn eerste dag als meneer...jeej..hoe heet ik...doe maar Marc, dan gaat Marc eerst testen of alle onderdelen werken naar behoren met mijn fleshlight. Daarna ga ik naar mijn werk en ga ongeneerd schuine moppen vertellen en naar vrouwelijke collega's kijken. Ik denk dat ik ook een prostituee ga bezoeken en absoluut een gay-bar. Ik wil wel eens iemand nemen....lijkt me een heerlijk gevoel. Ik ga ook de hele dag aan mijn ballen krabben...dat zie ik zoveel mannen doen, dat moet wel hemels zijn. Ik draag strakke boxers en draag 24/7 een cockring.
Lekker hoor....man voor een weekje...
En jullie? Wat gaan jullie doen? Of willen jullie helemaal geen man of vrouw zijn voor een weekje?
Ik legde deze vraag aan mijn vriendje voor en hij gaf een daar nog nooit over negadcht te hebben. Ik wel.
Ik zou graag een man zijn van 1.95, kort donker haar, beetje borsthaar, bruine ogen, slank, wasbordje en een piemel van 19cm. (als ik iets doe, doe ik het goed). Vervolgens wil ik graag bisex zijn.
Als ik wakker word op mijn eerste dag als meneer...jeej..hoe heet ik...doe maar Marc, dan gaat Marc eerst testen of alle onderdelen werken naar behoren met mijn fleshlight. Daarna ga ik naar mijn werk en ga ongeneerd schuine moppen vertellen en naar vrouwelijke collega's kijken. Ik denk dat ik ook een prostituee ga bezoeken en absoluut een gay-bar. Ik wil wel eens iemand nemen....lijkt me een heerlijk gevoel. Ik ga ook de hele dag aan mijn ballen krabben...dat zie ik zoveel mannen doen, dat moet wel hemels zijn. Ik draag strakke boxers en draag 24/7 een cockring.
Lekker hoor....man voor een weekje...
En jullie? Wat gaan jullie doen? Of willen jullie helemaal geen man of vrouw zijn voor een weekje?
dinsdag 24 juni 2008 om 15:55
Simpel: het gaat ten koste van het huishoudgeld of het geld wat hoe dan ook door haar besteed had moeten worden. Je hebt betaald voor sex op een ander. Terwijl je vrouwelijke partner dacht dat zij het alleenrecht had op jou geld voor haar sex. Het hele leven is een grote financieel economische afweging. Primaire behoeften, sex, drinken en eten zijn daarin de verhandelbare goederen.
Kijk en opeens een vreemde transactie aan gaan terwijl je toch een contract had met een andere leverancier is fout. De emotie die vrouwen toenen is alleen bedoeld om de man duidelijk te maken hoe erg zijn fout was. Tja de wereld is eenvoudig voor mannen.
woensdag 25 juni 2008 om 21:37
Heel interessante vraag..
- Ik zou 's ochtends wakker willen worden met een stijve, mezelf af willen trekken, heel vaak
- Voelen hoe het is als je penis groeit
- Ik zou naar vrouwen willen kijken en graag de reactie van mijn penis daarop willen weten..
- Daarna de mooiste vrouw(en) uitkiezen en heel veel sex hebben (met verschillende vrouwen, zodat ik alles heb geprobeerd)..
- Me laten pijpen
- Tegen een boom pissen. En uberhaupt staand plassen
- Een vuurtje uitpissen..
- Niet luisteren terwijl er wel gepraat wordt tegen me, probeer ik nu ook wel, maar wil niet lukken..
- Met andere mannen mannenpraat uitwisselen.
Nu nog ff zien te regelen dat dat ook nog echt kan, verheug me er nu al op!!
- Ik zou 's ochtends wakker willen worden met een stijve, mezelf af willen trekken, heel vaak
- Voelen hoe het is als je penis groeit
- Ik zou naar vrouwen willen kijken en graag de reactie van mijn penis daarop willen weten..
- Daarna de mooiste vrouw(en) uitkiezen en heel veel sex hebben (met verschillende vrouwen, zodat ik alles heb geprobeerd)..
- Me laten pijpen
- Tegen een boom pissen. En uberhaupt staand plassen
- Een vuurtje uitpissen..
- Niet luisteren terwijl er wel gepraat wordt tegen me, probeer ik nu ook wel, maar wil niet lukken..
- Met andere mannen mannenpraat uitwisselen.
Nu nog ff zien te regelen dat dat ook nog echt kan, verheug me er nu al op!!
donderdag 26 juni 2008 om 17:50
Nog maar een keer het bekende mopje dan:
razend knap blondje komt op sjieke party in contact met multimiljonair. MM is zeer onder de indruk van haar charmes en probeert haar te versieren, zonder succes. Uiteindelijk zegt hij: "je bent zó mooi, ik moét je gewoon hebben. Ik geef je een miljoen euro als je vannacht bij me blijft"
Blondje denkt even na en zegt dan: "hmmm ... een miljoen ... nou OK, daar kan ik geen nee tegen zeggen !"
Waarop MM zegt: "eeehhh.... kan het ook voor 200 euro ?"
En Blondje (boos): "zeg denkt u soms dat ik een hoer ben ofzo ?"
En MM weer: "nou juffrouw, daar zijn we het geloof ik al over eens. Alleen over de prijs verschillen we nog van mening"
* zoekt alvast dekking*
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 26 juni 2008 om 17:53
zaterdag 12 juli 2008 om 19:37
1. Ja soms doe ik dat, ook vrij vaak niet. Dan heb ik andere gedachten. Mijn penis wordt dan vanzelf wel slap.
2. Je broek gaat strakker staan. Maar ik weet niet hoe een vrouw een groeiende opwinding beleeft.
3. Ben jij geïnteresseerd in de penis van elke mannelijke voorbijganger. Ik vind het nogal wat om op elke vrouw af te stappen en vragen wat ze van mijn penis vinden.
4. O ja... en ze zullen dan ook allemaal ja zeggen. Zo gemakkelijk krijgt een man niet seks. Iemand zei dat veel seksdates hebben als man moeilijker is, dan als vrouw. Ik denk dat hij gelijk heeft.
World of Warcraft: Legion
zondag 13 juli 2008 om 09:37
Je hoeft het niet te analyseren hans...daar gaat dit hele topic niet over. Het is een vraag waarbij je je fantasie de vrije loop kan laten. Je reactie op vraag drie raakt trouwens kant noch wal. Ze wil de reactie weten van haat eigen pik op vrouwen die voorbij komen.
Ik zou...als we toch bezig zijn...met Jennifer Anniston naar bed gaan.
dinsdag 15 juli 2008 om 16:15
maandag 29 september 2008 om 13:31
Een week vrouw zijn...
Zeuren over van alles zonder dat dat je tegenwerkt. Weinig tot niets uitspoken, maar wel heeel druk zijn. Klagen, heel veel klagen. Op basis van mn uiiterlijk dingen voor elkaar krijgen zonder daar iets voor te hoeven doen behalve glazig en needy uit mn ogen te kijken. Mutsen, kwebbelen; ambitie en prestatie zijn mij volkomen vreemd. Als het maar gezellig is.
Vervolgens zou ik me in het nachtleven storten en een complete hoer zijn. Echt met iedereen en alles neuken. Geen fuck voor mn drank betalen. Alles gratis. De volgende dag op mn werk ff de baas pijpen zodat ik na een half uurtje weer naar huis kan. Wel eerst ff al mn vriendinnen bijkleppen op kosten van de zaak.
Zeuren over van alles zonder dat dat je tegenwerkt. Weinig tot niets uitspoken, maar wel heeel druk zijn. Klagen, heel veel klagen. Op basis van mn uiiterlijk dingen voor elkaar krijgen zonder daar iets voor te hoeven doen behalve glazig en needy uit mn ogen te kijken. Mutsen, kwebbelen; ambitie en prestatie zijn mij volkomen vreemd. Als het maar gezellig is.
Vervolgens zou ik me in het nachtleven storten en een complete hoer zijn. Echt met iedereen en alles neuken. Geen fuck voor mn drank betalen. Alles gratis. De volgende dag op mn werk ff de baas pijpen zodat ik na een half uurtje weer naar huis kan. Wel eerst ff al mn vriendinnen bijkleppen op kosten van de zaak.
maandag 29 september 2008 om 17:21
Tuurlijk op kosten van de zaak! Want ons geld is al opgegaan aan die nieuwe laarzen die we zagen staan voor een belachelijk hoog bedrag
Hmm, als ik een man zou zijn voor een week:
* Zou ik eindeljik wel eens willen weten wat mannen nu ECHT met hun vrienden bespreken.
* Zou ik sex willen hebben als man...en natuurlijk met een woest aantrekkelijke vrouw
* Zou ik, wanneer ik op aan het zwembad lig, continu op mijn buik liggen. bang voor een erectie (tja, weet ik veel, heb dan nog geen ervaring als man toch...?)
Hmm, als ik een man zou zijn voor een week:
* Zou ik eindeljik wel eens willen weten wat mannen nu ECHT met hun vrienden bespreken.
* Zou ik sex willen hebben als man...en natuurlijk met een woest aantrekkelijke vrouw
* Zou ik, wanneer ik op aan het zwembad lig, continu op mijn buik liggen. bang voor een erectie (tja, weet ik veel, heb dan nog geen ervaring als man toch...?)
dinsdag 30 september 2008 om 10:10
Mag ik, mag ik, mag ik alsjeblieft Vin Diesel zijn dan?
Dan hoef ik alleen maar de hele dag (nou ja, week dan) naar mezelf te kijken in de spiegel en dan kan ik de rest van mijn vrouwenleven weer vooruit!
Maar goed...als je dus van geslacht wisselt, dan zullen ook wel je hersenen meeverhuizen, dus is iedereen gewoon een man in een mannenlichaan en vv.
Maar weet je wat ik echt heel vreemd vindt...iedereen wilt sexen of met zichzelf spelen als ander geslacht...waarom dan niet zo ook...laten we dat gewoon doen...ja ja ja ja....
PS Wat is een DP (kom hier nog niet zo heeeeeeeel lang)? En nee, niet blond.
Dan hoef ik alleen maar de hele dag (nou ja, week dan) naar mezelf te kijken in de spiegel en dan kan ik de rest van mijn vrouwenleven weer vooruit!
Maar goed...als je dus van geslacht wisselt, dan zullen ook wel je hersenen meeverhuizen, dus is iedereen gewoon een man in een mannenlichaan en vv.
Maar weet je wat ik echt heel vreemd vindt...iedereen wilt sexen of met zichzelf spelen als ander geslacht...waarom dan niet zo ook...laten we dat gewoon doen...ja ja ja ja....
PS Wat is een DP (kom hier nog niet zo heeeeeeeel lang)? En nee, niet blond.