Mode & Beauty alle pijlers

hoeveel bkini's mee op vakantie??

27-06-2008 10:42 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraagje hoeveel bikini's nemen jullie mee als je 2 weken met vakantie gaat?

Ikzelf 3, vriendlief vind dit errug veel.

:rolling:
Samen een koffer delen zou niets voor mij zijn. Kan mij niet voorstellen dat er dan genoeg plaats is om alles mee te nemen wat ik wil meenemen.

Mijn mening 14 bikini's is overdreven veel. Als je geld te veel hebt schenk dan eens wat aan een goed doel.

Twee bikini's lijken mij ruim voldoende. Inderdaad dan kan je er eentje aan en de ander laten drogen. Ga je nou alleen op strandvakantie en kom je niet buiten het strand/hotelzwembad/resort dan kan ik mij ook nog voorstellen dat je er drie mee neemt. Maar dan vraag ik mij weer af waarom je eigenlijk op vakantie gaat dan kan je net zo goed bij het plaatselijke zwembad bljiven liggen als je toch niets gaat zien.
Is voor mij toch anders Sugarmiss:) Om te beginnen is het hier niet altijd mooi weer om lekker bij het plaatselijke zwembad te liggen. Ook ga ik niet alleen daarvoor op vakantie. Het lekker niets hoeven, geen huishouden, niet koken. Kan wel hier naar het strand of zwembad, maar het huishouden blijft. Tuurlijk doen we ook wel uitstapjes en dergelijke, maar het niets hoeven, dat is voor mij vakantie. Koop elk jaar een nieuwe bikini, als ze in de uitverkoop zijn en ze zijn leuk, dan meerdere. Verslijt niet ieder jaar de bikini's, en ben gezegend met een constant gewicht, dus zoveel geld is dat niet. Daarbij opgeteld dat ik genoeg aan goede doelen besteed maakt dat ik me absoluut niet schuldig voel:)
Hmmm... met een grote cupmaat is bikini's kopen een ramp voor het past.

Ik heb er nu 1, een mooie marlies dekkers. Die dingen kosten een godsvermogen, maar van de Hema, Hunkemoller, etc. pas ik helaas niks...

Dus....1! ;-)
Ik heb er ook veel. 2 jaar geleden in de nazomer in de uitverkoop een aantal gekocht.

Compleet vergeten dus de zomer erna weer nieuwe gekocht..

oeps.. toen had ik er opeens ook 15.

Voor mijn laatste vakantie van een week heb ik er dus ook gewoon 6 meegenomen.
sugarmiss schreef op 27 juni 2008 @ 11:08:

Samen een koffer delen zou niets voor mij zijn. Kan mij niet voorstellen dat er dan genoeg plaats is om alles mee te nemen wat ik wil meenemen.

Mijn mening 14 bikini's is overdreven veel. Als je geld te veel hebt schenk dan eens wat aan een goed doel.

Twee bikini's lijken mij ruim voldoende. Inderdaad dan kan je er eentje aan en de ander laten drogen. Ga je nou alleen op strandvakantie en kom je niet buiten het strand/hotelzwembad/resort dan kan ik mij ook nog voorstellen dat je er drie mee neemt. Maar dan vraag ik mij weer af waarom je eigenlijk op vakantie gaat dan kan je net zo goed bij het plaatselijke zwembad bljiven liggen als je toch niets gaat zien.

Uhm.. Ik werk er zelf hard voor en ik mag toch zelf weten wat ik met mijn geld doe? Trouwens, ik geef al elke maand aan Aidsfonds en Amnesty International.

En twee vind ik toch echt wel weinig. Je wilt toch wel eens iets fris aan? Want uitspoelen is toch wat anders dan wassen.

En een strandvakantie, sommige mensen houden daar wel van. En houdt ook niet in dat je niets gaat zien, en de hele dag ligt te niksen..

Ik hap te veel....
ik heb had geen 15 bikinis maar een stuk of vijf. Nu heb ik nog 3 paar waarvan er twee meegaan

maar ik ben dan ook niet echt een strandmens, ben ik veels te druk voor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zes bikini's hier en die gaan dit jaar allemaal mee naar Griekenland. Vorig jaar gingen we 3 weken naar Brazilie / Argentinie, hadden toen met z'n tweeen maar één koffer mee, toen heb ik er maar drie meegenomen.
Ik neem er meestal twee mee en dan koop ik er nog één daar die ik dan nonstop aan heb .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vinyl schreef op 27 juni 2008 @ 11:16:

Hmmm... met een grote cupmaat is bikini's kopen een ramp voor het past.

Ik heb er nu 1, een mooie marlies dekkers. Die dingen kosten een godsvermogen, maar van de Hema, Hunkemoller, etc. pas ik helaas niks...

Dus....1! ;-)
Maar dan heb je wrs ook wel een goede kwaliteit! Die van de Hema/Hunk gaan bij mij ook niet langer dan 2 seizoenen mee hoor. Dan zijn ze uitgelubberd. Kan me voorstellen dat het lastig is om bikini's te kopen als je een grote cupmaat hebt.. Ik heb niet zo'n imponerende voorgevel. Zal ik een beetje van je overnemen? ;-)
Nou, zou wel lekker zijn ja!

Heb hier een cupje 75DD (E) en als ik een flubbertje aantrek vallen ze er zo uit ;-)

Maar goed, deze staat ook wel erg gaaf, zal even kijken of ik kan plakken. (broekje is wel ietwat strak, maar ligt meer aan mijn omvangrijke heupen, hihi)
Even offtopic: Sommige (goedkopere) bikini's zijn na een jaar in de kast liggen niet goed meer. De randjes van met name de broekjes worden dan hard/stug bij mij. Iemand een tip hoe dat te voorkomen?
ik heb maar erwtjes op een plankje maar ik die van mij zijn er ook wel eens uitgefloept. Had gedacht wat er niet is kun je creëren en dus een zeer fraaie push-up bikini gekocht. Helaas vulde dat ding zich met water en hing het topje op mijn navel toen ik uit het water kwam

dus voor mij nooit meer een push up
Hmmm.. kan geen plaatje vinden, maar het is echt een leuke bikinitop, met een bandje boven de cup, en achter sluit hij met 3 dunne bandjes over de rug ipv 1 bredere. Erg mooi!
itsme26 schreef op 27 juni 2008 @ 11:27:

ik heb maar erwtjes op een plankje maar ik die van mij zijn er ook wel eens uitgefloept. Had gedacht wat er niet is kun je creëren en dus een zeer fraaie push-up bikini gekocht. Helaas vulde dat ding zich met water en hing het topje op mijn navel toen ik uit het water kwam

:rofl:

Ik ben zoiets ook een keer gehad toen ik omver werd gegooid door superhoge golven. Wist niet meer wat boven en beneden was en mijn bikinitop hing onder mijn kin.

En 's avonds onder de douche echt tot in elk hoekje en gaatje zand, zelfs in de voering van mijn bikini... vaag!
itsme26 schreef op 27 juni 2008 @ 11:27:

Ooooohh, wat naar!!! Het is niet om te lachen, maar ik moest toch wel even harop lachen toen ik dit las...
Vinyl schreef op 27 juni 2008 @ 11:28:

Hmmm.. kan geen plaatje vinden, maar het is echt een leuke bikinitop, met een bandje boven de cup, en achter sluit hij met 3 dunne bandjes over de rug ipv 1 bredere. Erg mooi!
Kan me er iets bij voorstellen... Heb nog nooit iets lelijks van MD gezien trouwens. Ik zwijmel altijd weg als ik bij de Bijenkorf sta te kijken.. En schrik weer wakker van het prijskaartje. Maar het is zo mooi... *zucht*
och ja ik kan er nu ook om lachen, toen niet
Caren schreef op 27 juni 2008 @ 11:32:

[...]

Kan me er iets bij voorstellen... Heb nog nooit iets lelijks van MD gezien trouwens. Ik zwijmel altijd weg als ik bij de Bijenkorf sta te kijken.. En schrik weer wakker van het prijskaartje. Maar het is zo mooi... *zucht*
Koop het meestal op Marktplaats. Worden heleboel nieuwe MD bikini's en ondergoed aangeboden. Met kaartje er nog aan, maar wel een ander prijskaartje!
Vinyl schreef op 27 juni 2008 @ 11:34:

[...]

Koop het meestal op Marktplaats. Worden heleboel nieuwe MD bikini's en ondergoed aangeboden. Met kaartje er nog aan, maar wel een ander prijskaartje!
Ooh crap. Dat had je niet moeten zeggen. Zit nu MP af te speuren. En moet eigenlijkaan de studie (tentamen om 1330). Ik zie allerlei moois.. (en ik ga niet eens op vakantie dit jaar, haha)
SORRY! hahaha

Ja, leuke dingen he? Zucht...
Vinyl schreef op 27 juni 2008 @ 11:48:

SORRY! hahaha

Ja, leuke dingen he? Zucht...
Echt héél leuk.. Vooral die roze vind ik zo leuk.. Ze zijn dus ook wel stevig? Ik ben dan niet gezegend met een flinke voorgevel maar helaas ook niet met een hele stevige..
ja, heel stevig, zeker die voorgevormde versies!
sugarmiss schreef op 27 juni 2008 @ 11:08:

Dus als je 14 bikini's hebt dan ben je exorbitant bezig en kun je beter geld geven aan een goed doel? Wat een rare conclusie trek jij zeg! Wie zegt dat iemand met 14 bikini's niet ook geld schenkt aan goede doelen? En moet je echt rijk zijn voor 14 bikini's? Tegenwoordig heb je als je wilt een bikini voor een tientje bij de Hennes. Ik heb er denk ik een stuk of 10 ofzo, maar echt niet in 1 keer gekocht. Sommige heb ik al een paar jaar en die gaan nog prima mee. Ik neem ze meestal ook allemaal mee op vakantie, die meuk neemt toch amper ruimte in beslag.

En wie ben jij om te bepalen dat je op vakantie moet om dingen te zien? Ik vind het toevallig heerlijk om een week lang alleen maar op het strand of aan het zwembad te liggen met een cocktailtje en een goed boek. Thuis is het weer toch net ff minder meestal, de zee is ook minder en het plaatselijke zwembad is al helemaal geen optie. Daarnaast moet je thuis van alles en op vakantie niet..

Ach, waarom reageer ik hier uberhaupt zo uitgebreid op... Lamaar.
JWvB schreef op 27 juni 2008 @ 10:51:

Bij een duikvakantie 2 of 3, bij een gewone vakantie geen - ik draag liever een badpak, ik voel me niet prettig in een bikini (behalve dan wanneer er 3 tot 14mm neopreen overheen zit).

ow, dat heb ik precies andersom!

Draag een badpak onder mijn wetsuit (vind ik op een of andere manier lekkerder zitten) en trek een bikini voor in de zon!
ik neem 4 bikini's mee voor 10 dagen strandvakantie in Kroatie.

maar ik zal er uiteindelijk maar 2 echt gaan dragen denk ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven