Metaalachtige geur penis

28-06-2008 18:57 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Even een kort vraagje: sinds ik mijn man ken heeft hij een metaalachtige lucht/geur aan zijn penis en balzak. Dit is trouwens alleen aan het einde van de dag (als hij net gewassen is, dan ruikt het niet daar). De geur is een stuk sterker bij zijn balzak, het is echt een soort ijzer-lucht. Hij zegt dat vooral is begonnen nadat hij seksueel actief is geraakt.

Ik heb wel meerdere vriendjes gehad, met ieder zo hun eigen "luchtje", maar dit heb ik nog nooit geroken. Iemand die dit herkent?
De woordgrappen liggen voor het oprapen, maar die laat ik even achterweg. ;-)

Is het storend voor jou, of vraag je je af hoe er nou een metaallucht om zijn penis kan hangen?
Das raar, het enige waarvan ik weet dat ook naar metaal ruikt is bloed.
Cum non tum age
noa schreef op 28 juni 2008 @ 19:03:

Noa, voedt mijn hang naar woordgrappen nou niet! ;-)
noa schreef op 28 juni 2008 @ 19:03:

Precies, moet je je lul eens ruiken als je een vrouw hebt geneukt die ongesteld is. En dan vooral de volgende ochtend.
Ieuww!!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Joeysmiles schreef op 28 juni 2008 @ 19:05:

[...]

Bloedworst bedoel je ;-)
Scorpion80 schreef op 28 juni 2008 @ 19:08:

[...]

Bloedworst bedoel je ;-)
Uh.... nee! Wel eens gehoord van bloedlullen en vleeslullen? ;-)
Hoi,

Dit klinkt bekend al heb ik het bij mijn man maar 2 keer geroken. Ik was hem aan het pijpen in het dinken :-p en deed dus snel het licht aan want ik dacht dat hij op de een of andere manier was gaan bloeden. Niet dus. Weet ook niet waar die geur vandaan komt eigenlijk, bij hem kwam het opeens opzetten zeg maar.
dinken = donker
willem1959 schreef op 28 juni 2008 @ 19:05:

[...]

Precies, moet je je lul eens ruiken als je een vrouw hebt geneukt die ongesteld is. En dan vooral de volgende ochtend.
Op zich wel bijzonder als je hem zelf kunt ruiken....Of je bent superlenig ( kun je jezelf ook pijpen dan??) of hij ruikt echt heeeel erg...
einde van de dag......is het geen urine lucht
Joeysmiles schreef op 28 juni 2008 @ 19:05:

[...]

Nou, ik was anders bloedserieus hoor.
Cum non tum age
Zou het wellicht zo kunnen zijn dat bij een erectie de hoeveelheid bloed dermate groot is dat je het aan de buitenkant zou kunnen ruiken?
Joeysmiles schreef op 28 juni 2008 @ 19:37:

Zou het wellicht zo kunnen zijn dat bij een erectie de hoeveelheid bloed dermate groot is dat je het aan de buitenkant zou kunnen ruiken?
Nee, want dan zou ze dat toch altijd moeten ruiken en niet aan het eind van de dag. Ik neem aan dat hij ook 's morgens een erectie heeft.
Cum non tum age
Het was maar een theorietje...

Wellicht dan toch urinegeur.
De samenstelling van bloed en de samenstelling van sperma zouden toch heel erg op elkaar lijken? Misschien zit er veel ijzer in jouw mans' sperma ;-) .
Terminator ;-)

:rofl: Ik krijg helemaal American Pie associaties!

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/universal_pictures/american_pie_2/chris_owen/pie2.jpg

Uitleg hier
Trouwens, ik dacht, aardig als ik ben, even te googelen voor jou, nou bad idea, werd er onpasselijk van.
Cum non tum age
Heeft er nog iemand een serieuze reactie voor TO? ;-)
Ik heb geen oplossing, ik zou het werkelijk niet weten. Maar ik heb wel een soortgelijkig probleempje: Mijn haar ruikt als het nat is soms naar ijzer. Ik was het om de dag, dus het is echt schoon, maar als ik dan onder de douche sta en mijn haar wordt nat dan ruikt het dus naar ijzer. Wanneer ik het weer droog heb gefohnd is het weg en de ijzergeur is er met vlagen. Mijn man ruikt het dan ook. Gek hè!
honden hebben dat ook
Misschien heeft man van TO wel bloedende aambeien en veegt ie het overal heen?
Hmmm, zou ik hondengenen hebben dan?? O.o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven