Viva, recht op de vrouw af..

01-07-2008 01:35 19 berichten
Stel.. je bent grafisch ontwerper en er is aan je gevraagd om de nieuwe website van Viva vorm te geven. Het forum van deze website bestaat uit diverse pijlers over de meest uiteenlopende onderwerpen. Een daarvan heeft zelfs een bijzonder vunzig onderwerp; seks!

Voor elk van deze pijlers moet een logootje komen waarin het doel van de pijler duidelijk naar voren komt, maar wat uiteraard ook past bij de stijl en de doelgroep van het blad.

Geweldig! Een uitdaging! Dit is echt iets waar je als grafisch ontwerper je tanden in kunt zetten en kunt laten zien dat je de fijngevoeligheid en subtiliteit van symboliek doorziet en deze goed weet te gebruiken.

Je bekijkt diverse seksuele standjes en handelingen en je denkt nog eens goed na over de slogan ("Viva, recht op de vrouw af") en het blad zelf. Een blad voor moderne stoere vrouwen. Vrouwen die weten wat ze willen en weten wat er in de wereld te koop is. Vrouwen die de touwtjes in handen nemen. Vrouwen die niet met zich laten sollen! Vrouwen met ballen!

En dan eindelijk na lang wikken en wegen...

http://www.thelostdomain.com/viva/vivaseks.jpg
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat wel recht op de vrouw af anders ;-)
:rolling:
sex=Vunzig?????
Ik vind het wel een lekker standje! 8-P
Het is inderdaad wel een beetje een onderdanig standje. Maar moet je als vrouw niet ook af en toe de man een beetje ruimte geven?? :P
Ja, beetje vreemd plaatje van die man met die reusachtige ejaculerende penis waar de klodders en druppels vanaf vliegen.
elleinspe schreef op 01 juli 2008 @ 07:18:

Ik vind het wel een lekker standje! 8-P
Ik ook, niks mis mee ;-)
Tja, welke mogelijkheden zijn er dan nog meer...... de standard vier voetjes, een hartje...... misschien vinden vrouwen die weten wat zj willen dit standje wel gewoon lekker...... weet het wel zeker :-)
had jij liever een icoon in de missionaris?
bij alle andere standjes wordt het 1 grote vlek van met elkaar verstrengelde ledematen volgens mij.

Moet een man zich nou druk gaan maken over het seksplaatje? staan er bij lijf en lijn geen schoentjes? Ik zwem als sport, denk dat ik daar ook even over begin. Of bij gezondheid dat potje pillen, ik gebruik alleen neusdruppels... Het gaat toch om de duidelijkheid?
En wat wil je nu precies zeggen Boog?

M.a.w. wat is jouw mening?
willem1959 schreef op 01 juli 2008 @ 09:24:

Ja, beetje vreemd plaatje van die man met die reusachtige ejaculerende penis waar de klodders en druppels vanaf vliegen.
haha nu kan ik dat plaatje alleen nog maar zo zien. Het heeft er wel wat van weg als je er zo naar kijkt ;-)
Hm, had ik helemaal verdrongen, maar klopt, dat was wat ik ook dacht toen ik het voor het eerst zag...... nu weer dus.... hmmmm
Hmm.. een reuzachtige ejaculerende penis waar de klodders en druppels vanaf vliegen had ik er eerlijk gezegd nog niet in gezien, maar nu je het zegt!

Misschien is het zo'n Rorschach plaatje zoals psychologen ze wel eens gebruiken.. waarin je mag uitleggen wat je precies in het 'vlekkenpatroon' ziet.. :)
tum tum schreef op 01 juli 2008 @ 10:31:

En wat wil je nu precies zeggen Boog?

M.a.w. wat is jouw mening?

Op zich is er niks mis met dat standje, sterker nog.. Maar eerlijk is eerlijk; het is wel een wat onderdanig standje.. Waar niet zozeer de vrouw als wel de man de controle heeft..

Als ik een standje voor de sekspijler zou moeten kiezen, zou ik niet op deze uitgekomen zijn, maar meer iets waar de vrouw de touwtjes in handen heeft..

http://www.thelostdomain.com/viva/vivaseks2.jpg

of om de bischierigen wat meer tegemoet te komen iets meer richting voorbinddildo? ;)

http://www.thelostdomain.com/viva/vivaseks3.jpg
boogje schreef op 01 juli 2008 @ 12:07:

[...]

Waar niet zozeer de vrouw als wel de man de controle heeft..

]
Mmm nou dat hoeft niet per see hoor... ten eerste moet ze zich toch al omdraaien, en ten tweede... nee, ik ga even niet op details van dit standje verder in, haha
Maar goed.. ik moet zeggen dat ik de meeste iconen die zijn gekozen niet echt duidelijk of een gelukkige keuze vind...
Jammer Boog, dat ze jou niet gevraagd hebben..... :-p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven