Entertainment alle pijlers

Annie Lennox lesbisch?

01-07-2008 15:05 80 berichten
Ik heb altijd gedacht dat die lesbisch was, zo lesbisch als het maar kan zijn zeg maar. Maar, tot mijn grote verbazing lees ik dat ze een man heeft. Een mán?

Wie kan me zekerheid geven?

Lekker belangrijk topic, maar nu wil ik het weten ook ;)
Her first marriage from 1984 to 1985 was to Radha Raman. From 1988 to 2000, she was married to Israeli film and record producer Uri Fruchtmann, with whom she had two daughters, Lola and Tali. Fruchtmann was also the father to Lennox's first child, Daniel, who was stillborn in December 1988.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook dat ze lesbisch was!

Kon je anders niet slapen Shining?
Haha, ik zag de titel en dacht 'Nogal!', dus ik ben nu ook nieuwsgierig!
Annie told The Daily Telegraph: "No more marriage for me. I don't see the point of it. It's not that I'm such a cynic. To share one's life with someone is a beautiful thing. But for the moment, I'm a single person.
Hartstikke hetero dus
Ja, dat las ik ook Misschicken, maar ik kan het haast niet geloven. Ik denk echt dat ze lesbisch is. Maar goed, het kan altijd nog natuurlijk. Echt, mijn gevoel laat me niet zo snel in de steek wat dat betreft.

Ik vind haar typisch zo'n lesbiënne en toen las ik dat ze een man heeft. ???

Ik snap het niet meer.

Nee Duploo, als ik iets wil weten, dan kan ik niet slapen tot ik het wel weet haha.....
Och.... Ze kan dan wel met een man getrouwd zijn, maar dat sluit nog steeds niet uit dat ze best wel lesbisch kan zijn.... Misschien weet ze het zelf gewoon nog niet? Heeft iemand het haar al verteld dan, dat ze lesbisch is?
Whahaha dus nu ga je zitten wachten tot ze éindelijk bekent dat ze stiekum al die jaren lesbisch was? :rofl:
anoniem_60846 wijzigde dit bericht op 01-07-2008 15:13
Reden: dtdtdtd
% gewijzigd
Maar waarom wordt haar naam dan vaak in verband gebracht met homosexualiteit. Google maar eens op 'Annie Lennox lesbisch?'. Of zoiets.
Misschien houdt ze niet van hokjes, maar wel van ménsen ;-)
omdat mensen weleens veronderstellen dat je lesbisch bent, als je kort haar hebt ;-]
shining schreef op 01 juli 2008 @ 15:14:

Maar waarom wordt haar naam dan vaak in verband gebracht met homosexualiteit.

Wishful thinking van de lesbiennes?

Zoveel bekende lesbo's zijn er niet en Annie Lennox ziet er bijzonder super hetero uit (als zoiets uberhaupt bestaat eigenlijk 'hetero uitzien'), dus dan verschijnt zo iemand al gauw in een blad als de Zij aan Zij met leuke foto en bijschrift 'misschien is ze wel lesbisch' (Zwijmel). En voor je het weet heb je het stempel 'lesbisch'.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Willeke Alberti en Imca Marina worden ook in verband gebracht met homoseksualiteit maar zijn toch ook niet lesbisch? of Imca Marina wel?
Ze vond het minstens 12 jaar leuk met de vader van haar kinderen, dus dan is ze op zijn minst bi lijkt me ;-)
babado schreef op 01 juli 2008 @ 15:20:

omdat mensen weleens veronderstellen dat je lesbisch bent, als je kort haar hebt ;-]

Dus dat had ik moeten roepen tegen al die volksstammen (inclusief beste vrienden, zucht) die ervan uit gingen dat ik op vrouwen val! "Ik heb toch zeker geen kort haar!!!!"

Inmiddels heb ik wel (ultra)kort haar trouwens, maar lesbisch, ho maar.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Nee, ik heb nooit gelezen dat ze lesbisch was. Voor mij wás ze het gewoon. Totdat ik vandaag las dat ze een man heeft :(

Ik vind haar supermooi. Ze heeft een bepaalde look, een bepaalde blik, tja, weet ik veel, maar ik heb het gewoon altijd gedacht. Soms is het niet uit te leggen. En nee, dat heeft zeker niet te maken met haar kapsel, maar meer met haar uiterlijk en manier van doen. Nou ja, zo dacht ik.
duploo schreef op 01 juli 2008 @ 15:21:

Willeke Alberti en Imca Marina worden ook in verband gebracht met homoseksualiteit maar zijn toch ook niet lesbisch? of Imca Marina wel?
Dat heb ik nog nooit gelezen eigenlijk.
Kort haar is idd eeen van de eerste symptomen van lesbisch! Daarnaast heb je okselhaar, draag je tuinbroeken en op zijn minst maat 44. Misschien rijd je ook wel motor of beoefen je een typisch "mannenberoep". Je drinkt bier en draagt geen make-up.

Voldoe je aan een of meerdere van deze symptomen dan is de kans groot dat je de diagnose Lesbisch opgeplakt krijgt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homo-icoon

Een heel rijtje homo-iconen waaronder Willeke Alberti en Imca Marina.
duploo schreef op 01 juli 2008 @ 15:25:

Kort haar is idd eeen van de eerste symptomen van lesbisch! Daarnaast heb je okselhaar, draag je tuinbroeken en op zijn minst maat 44. Misschien rijd je ook wel motor of beoefen je een typisch "mannenberoep". Je drinkt bier en draagt geen make-up.

Voldoe je aan een of meerdere van deze symptomen dan is de kans groot dat je de diagnose Lesbisch opgeplakt krijgt.

Dat van maat 44 heb ik dus nooit begrepen. Sterker nog, de meeste lesbo's die ik persoonlijk ken zijn wat mannelijk, gespierd, lang, plat lichaam. Daarnaast zijn er ook wat dikkere vrouwen natuurlijk.

Ghe, het zijn net mensen.

Maar ik hou helemaal niet van in hokjes denken!
Ze heeft kort haar en feministisch. Daarnaast draagt ze graag een pak.

Dan denken veel mensen: Lesbo!
duploo schreef op 01 juli 2008 @ 15:25:

Volgens mij moeten mijn man en ik eens gaan praten.......hahahaha
misschicken schreef op 01 juli 2008 @ 15:35:

[...]

Volgens mij moeten mijn man en ik eens gaan praten.......hahahaha

Ik vergeet een belangrijk symptoom! Je bent van het vrouwelijke geslacht!

Als je man, dus mannelijk geslacht, aan de symptomen voldoet hoef je je geen zorgen te maken hoor MissChicken! ;-)
Hahahahaha Misscchicken!

Nee, voor mij heeft het niets te maken met kort haar of het dragen van een pak.

Ik heb gewoon zo'n gevoel.

Net als bij Ellen Degeneres. Ook een týpische lesbo. Soms zie je het aan mensen. Zo leuk vind ik dat!

Maar al had die lang haar en droeg die altijd supervrouwelijke kleding, dan nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven