Entertainment
alle pijlers
Annie Lennox lesbisch?
dinsdag 1 juli 2008 om 15:08
dinsdag 1 juli 2008 om 15:12
Ja, dat las ik ook Misschicken, maar ik kan het haast niet geloven. Ik denk echt dat ze lesbisch is. Maar goed, het kan altijd nog natuurlijk. Echt, mijn gevoel laat me niet zo snel in de steek wat dat betreft.
Ik vind haar typisch zo'n lesbiënne en toen las ik dat ze een man heeft. ???
Ik snap het niet meer.
Nee Duploo, als ik iets wil weten, dan kan ik niet slapen tot ik het wel weet haha.....
Ik vind haar typisch zo'n lesbiënne en toen las ik dat ze een man heeft. ???
Ik snap het niet meer.
Nee Duploo, als ik iets wil weten, dan kan ik niet slapen tot ik het wel weet haha.....
dinsdag 1 juli 2008 om 15:20
Wishful thinking van de lesbiennes?
Zoveel bekende lesbo's zijn er niet en Annie Lennox ziet er bijzonder super hetero uit (als zoiets uberhaupt bestaat eigenlijk 'hetero uitzien'), dus dan verschijnt zo iemand al gauw in een blad als de Zij aan Zij met leuke foto en bijschrift 'misschien is ze wel lesbisch' (Zwijmel). En voor je het weet heb je het stempel 'lesbisch'.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 1 juli 2008 om 15:22
dinsdag 1 juli 2008 om 15:23
Nee, ik heb nooit gelezen dat ze lesbisch was. Voor mij wás ze het gewoon. Totdat ik vandaag las dat ze een man heeft :(
Ik vind haar supermooi. Ze heeft een bepaalde look, een bepaalde blik, tja, weet ik veel, maar ik heb het gewoon altijd gedacht. Soms is het niet uit te leggen. En nee, dat heeft zeker niet te maken met haar kapsel, maar meer met haar uiterlijk en manier van doen. Nou ja, zo dacht ik.
Ik vind haar supermooi. Ze heeft een bepaalde look, een bepaalde blik, tja, weet ik veel, maar ik heb het gewoon altijd gedacht. Soms is het niet uit te leggen. En nee, dat heeft zeker niet te maken met haar kapsel, maar meer met haar uiterlijk en manier van doen. Nou ja, zo dacht ik.
dinsdag 1 juli 2008 om 15:25
Kort haar is idd eeen van de eerste symptomen van lesbisch! Daarnaast heb je okselhaar, draag je tuinbroeken en op zijn minst maat 44. Misschien rijd je ook wel motor of beoefen je een typisch "mannenberoep". Je drinkt bier en draagt geen make-up.
Voldoe je aan een of meerdere van deze symptomen dan is de kans groot dat je de diagnose Lesbisch opgeplakt krijgt.
Voldoe je aan een of meerdere van deze symptomen dan is de kans groot dat je de diagnose Lesbisch opgeplakt krijgt.
dinsdag 1 juli 2008 om 15:27
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homo-icoon
Een heel rijtje homo-iconen waaronder Willeke Alberti en Imca Marina.
Een heel rijtje homo-iconen waaronder Willeke Alberti en Imca Marina.
dinsdag 1 juli 2008 om 15:30
dinsdag 1 juli 2008 om 15:39
Hahahahaha Misscchicken!
Nee, voor mij heeft het niets te maken met kort haar of het dragen van een pak.
Ik heb gewoon zo'n gevoel.
Net als bij Ellen Degeneres. Ook een týpische lesbo. Soms zie je het aan mensen. Zo leuk vind ik dat!
Maar al had die lang haar en droeg die altijd supervrouwelijke kleding, dan nog.
Nee, voor mij heeft het niets te maken met kort haar of het dragen van een pak.
Ik heb gewoon zo'n gevoel.
Net als bij Ellen Degeneres. Ook een týpische lesbo. Soms zie je het aan mensen. Zo leuk vind ik dat!
Maar al had die lang haar en droeg die altijd supervrouwelijke kleding, dan nog.