Kinderen
alle pijlers
Bezigheden en kinderen.
woensdag 2 juli 2008 om 18:02
Ligt het nou aan mij of willen die kinderen van je alleen maar de aandacht als je : aan het telefoneren bent, koken doet, huishouden en vooral meekijken op de laptop wat je allemaal bij het vivaforum schrijft.......................................
Vooral als je net een belangrijk telefoontje moet plegen (bv huisarts ed.) en dan gelijk er door heen tetteren en vragen om een snoepje.
Schrijf je eindelijk iets bij de sex-pijler zit er een kind achter je rug mee te lezen en verteld het hele verhaal doodleuk aan papa!
Geloof me ik heb best regels ed maar wtf iedere keer als mams iets voor haar zelf doet gaan we ff lekker mams plagen.
Ben je inmiddels Ervaringdeskundige of klinkt dit niet bekend in de oren?
De topic titel is een beetje vaag excuses daarvoor.
Vooral als je net een belangrijk telefoontje moet plegen (bv huisarts ed.) en dan gelijk er door heen tetteren en vragen om een snoepje.
Schrijf je eindelijk iets bij de sex-pijler zit er een kind achter je rug mee te lezen en verteld het hele verhaal doodleuk aan papa!
Geloof me ik heb best regels ed maar wtf iedere keer als mams iets voor haar zelf doet gaan we ff lekker mams plagen.
Ben je inmiddels Ervaringdeskundige of klinkt dit niet bekend in de oren?
De topic titel is een beetje vaag excuses daarvoor.
woensdag 2 juli 2008 om 18:12
woensdag 2 juli 2008 om 18:14
En dan kan je kwaad worden tot je een ons weegt en ze beloven heilig tot ee hun een ons wegen het niet meer te doen om het vervolgens toch zo maar te vergeten ( mama met pruillipje er achteraan)
Nee kinderen begrijpen helemaal niet dat als je bezig bent met iets dat je dan sneller ja zegt om maar ff van het gezever af te zijn.
Klink als een rot mams maar ben een hele goede mams hoor........uuuughm
Nee kinderen begrijpen helemaal niet dat als je bezig bent met iets dat je dan sneller ja zegt om maar ff van het gezever af te zijn.
Klink als een rot mams maar ben een hele goede mams hoor........uuuughm
woensdag 2 juli 2008 om 18:18
Het stomme is dat het ook alleen bij mams (en in mijn geval dus zelfs stiefmams) gebeurt, papa kan in bad, achter de laptop, zelfs een uurtje naar bed zonder problemen. En als ik dan enigszins gefrustreerd uitroep: vraag maar aan je vader! Krijg ik nog doodleuk: ja, dat kan niet, die is even bézig. Ja....dus....
woensdag 2 juli 2008 om 19:22
Trouwens wel een grappig verhaal van 'vroeger' toen we op vakantie waren. Bungalow, alles gelijkvloers, slaapkamers naast/tegenover elkaar. Ik lag nog in bed en zie ineens door een kiertje van de deur (ook lekker slim om die open te laten) 2 paar voeten in elkaar verstrengeld onder de deken uitkomen. Op het moment dat het kwartje bij mij valt rent mijn broertje (toen een jaar of 3 denk ik) de slaapkamer van mijn ouders in en begint enthousiast mee te springen op bed..