Adult Only hotels

16-04-2014 21:47 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer op de site van Corendon een adult only hotel te boeken. Nou toedeledoki. Alle resultaten laten resorts zien met waterglijbanen en kinderanimatie. Wat een K. site zeg.



Heeft iemand tips voor het boeken van een 18+ hotel.... maakt niet uit via welke organisatie. Ik vind er weinig van op internet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 16 april 2014 @ 22:14:

Ik weet niet hoor maar als je daar vanaf 18 jaar al naar toe mag......



Volgens mij veroorzaken die jongeren van begin 20 die denken dat ze o zo volwassen zijn en elke avond op stap gaan en dronken en lawaaierig terugkomen nog veel meer overlast dan een zoet spelend peutertje.



Wat overige schoolgaande kinderen betreft boek gewoon buiten een schoolvakantie. Is nog eens goedkoper ook.we willen in september. en je hebt gelijk over de jeugd van rond de 20. alleen liggen die vaak de hele dag in hun nest en komen pas rond 3 uur tot leven...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik moest ook meteen denken aan elninjoo



Maar geef je groot gelijk hoor. Ben zelf dan wel moeder maar moet er niet aan denken, dat gekrijs de hele dag om mij heen. Als wij op vakantie gaan willen we natuurlijk wel iets leuks voor zoon maar niet zo'n kinderparadijs. Andermans kinderen zijn namelijk helemaal niet leuk.
quote:elfje26 schreef op 16 april 2014 @ 22:14:

TO heb je mijn link gezien? Enjoynokids.com?Ik las toch echt elnijookids
quote:Bergje65 schreef op 16 april 2014 @ 22:08:

[...]





Nee, en nu ik verder kijk zie ik bij elk hotel een ikoontje staan dat aangeeft dat er een kinderspeeltuin is. Snap er werkelijk geen drol van.Als je volwassen bent mag je toch ook spelen?
Alle reacties Link kopieren
quote:tantejo schreef op 16 april 2014 @ 22:15:

Hahaha, ik moest ook meteen denken aan elninjoo



Maar geef je groot gelijk hoor. Ben zelf dan wel moeder maar moet er niet aan denken, dat gekrijs de hele dag om mij heen. Als wij op vakantie gaan willen we natuurlijk wel iets leuks voor zoon maar niet zo'n kinderparadijs. Andermans kinderen zijn namelijk helemaal niet leuk.Ik vind kinderen hartstikke lief, echt waar. Ik ben nu echter in de luxe positie dat mn eigen kinderen hun leven zelfstandig leiden en ik buiten de schoolvakanties weg kan. Dan kies ik gewoon voor rust.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje26 schreef op 16 april 2014 @ 22:14:

TO heb je mijn link gezien? Enjoynokids.com?Ik ga nu kijken... ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Wel belgische site maar je kan zien welke hotels adults only zijn:



http://shop.pegase.be/mom ... eLogo.eq.ecom_adults_only
Alle reacties Link kopieren
Je kunt trouwens ook gewoon een los hotel boeken met een losse vlucht. Zo doen wij dat dus.



Vorig jaar naar Valencia gevlogen, daar een huurauto genomen en toen een paar km verder hadden we een heerlijk appartement in gewoon een leuk dorpje. Niks massatoerisme. Natuurlijk ook kinderen, maar van alles wat gewoon. Ik heb niks met die 'paradijzen' en alles. En al helemaal niet via de Arke's en Corendons. Yuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:tantejo schreef op 16 april 2014 @ 22:24:

Je kunt trouwens ook gewoon een los hotel boeken met een losse vlucht. Zo doen wij dat dus.



Vorig jaar naar Valencia gevlogen, daar een huurauto genomen en toen een paar km verder hadden we een heerlijk appartement in gewoon een leuk dorpje. Niks massatoerisme. Natuurlijk ook kinderen, maar van alles wat gewoon. Ik heb niks met die 'paradijzen' en alles. En al helemaal niet via de Arke's en Corendons. Yuk.



wij normaal gesproken ook niet. Maspalomas is voor mij een gruwel. dit is echter een extra weekje, na een drukke periode waarin we even niks willen, behalve met onze luie reet op het strand met een koel glas wijn.



Ik zoek dus een weekje Turkije of Griekenland. In september. beetje luxe mag. Budget is 800 euro pp.
Alle reacties Link kopieren
Club voyage Bodrum in Turkije. Super fijn hotel, ben er al 3x geweest. Geen kinderen onder de 14 jaar toegestaan. Heeft een hele mooie ligging aan een baai.
quote:Bergje65 schreef op 16 april 2014 @ 22:20:

Ik vind kinderen hartstikke lief, echt waar. Ik ben nu echter in de luxe positie dat mn eigen kinderen hun leven zelfstandig leiden en ik buiten de schoolvakanties weg kan. Dan kies ik gewoon voor rust.Wat is dan het probleem? Als je buiten de schoolvakanties weggaat zijn er toch amper kinderen? Hooguit wat baby's en peuters tot een jaar of vier, maar daar heb je toch niet zo'n last van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 16 april 2014 @ 22:27:

[...]



Ik zoek dus een weekje Turkije of Griekenland. In september. beetje luxe mag. Budget is 800 euro pp. Daar zeg je me wat! Mijn vakantie voor oktober is vandaag goed gekeurd. Ik ga voor het eerst in jaren weg met een vriendin. (geen man! geen kind!) En we willen ook naar Griekenland. Dus ik blijf ff mee lezen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 16 april 2014 @ 22:30:

[...]



Wat is dan het probleem? Als je buiten de schoolvakanties weggaat zijn er toch amper kinderen? Hooguit wat baby's en peuters tot een jaar of vier, maar daar heb je toch niet zo'n last van?Nee klopt, heb ik geen last van. Maar ik heb er gewoon geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Voyage Bodrum



Thor luxory hotel & villa's, ook in Bodrum
Alle reacties Link kopieren
Buiten het hoogseizoen zijn er in de grote resorts juist heel veel kinderen. Zo erg dat vriend en ik 2 jaar terug zo ongeveer de enigen waren zonder kinderen. Overdag begint om het half uur aqua games, of waterpolo, of watermattenlopen. 'S avonds gezellig kinderdisco met elke dag dezelfde liedjes, aansluitend karaoke en een leuke musical, opgevoerd door het animatieteam. De meeste adultonly hotels zijn in het algemeen wat rustiger, luxer en hebben meer een lounge-achtige uitstraling. Er is wel animatie maar dat zijn bijv. yogalessen e.d. En 's avonds een leuke band of een DJ.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet een B&B of appartement dan? Dan ben je in ieder geval af van de kids in de ontbijtzaal of een K3-achtige musicale avondvoorstelling.



Wij gaan ook altijd in het voor/naseizoen, juist vanwege de kidsloze vakantie's (en de prijs), maar in een hotel kom je dan eigenlijk altijd nog wel veel kinderen tegen. Net alsof ze vanuit het buitenland niet met een leerplicht zitten, ik zie vaak kinderen tussen de 4 en 12, waar die uit NL al lang weer in de schoolbanken zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 16 april 2014 @ 23:29:

Waarom niet een B&B of appartement dan? Dan ben je in ieder geval af van de kids in de ontbijtzaal of een K3-achtige musicale avondvoorstelling.



Wij gaan ook altijd in het voor/naseizoen, juist vanwege de kidsloze vakantie's (en de prijs), maar in een hotel kom je dan eigenlijk altijd nog wel veel kinderen tegen. Net alsof ze vanuit het buitenland niet met een leerplicht zitten, ik zie vaak kinderen tussen de 4 en 12, waar die uit NL al lang weer in de schoolbanken zitten.



Ik heb dat ook nooit begrepen. we zijn net terug uit het caraibisch gebied. Werkelijk overal kom je kinderen tegen.... en het is toch gewoon schooltijd... tijdens deze vakantie heel veel amerikaanse kinderen van tussen de 5 en 12 jaar.



Nou weet ik wel dat de ouders in de US thuis les mogen geven... maar dat zal toch eerder uitzondering dan regel zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 16 april 2014 @ 23:41:



Nou weet ik wel dat de ouders in de US thuis les mogen geven... maar dat zal toch eerder uitzondering dan regel zijn?Misschien is de leerplichtambtenaar daar niet zo streng als bij ons, waardoor je rustig er een weekje tussenuit kan piepen met je kinderen?
http://www.kras.nl/specia ... &areaid=eu:328&duration=c
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 16 april 2014 @ 23:41:

[...]





Ik heb dat ook nooit begrepen. we zijn net terug uit het caraibisch gebied. Werkelijk overal kom je kinderen tegen.... en het is toch gewoon schooltijd... tijdens deze vakantie heel veel amerikaanse kinderen van tussen de 5 en 12 jaar.



Nou weet ik wel dat de ouders in de US thuis les mogen geven... maar dat zal toch eerder uitzondering dan regel zijn?Spring Break?
Airbnb.nl

Ideaal!!!!
Club Med heeft adult only resorts.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat fox ook wel hotels alleen voor volwassenen heeft.



Een collega van mij gaat elk jaar een week naar Kos naar de Robinson club dacht daar ook geen kinderen maar misschien wel heel duur.
Voyage bodrum idd! Heerlijke vakantie gehad! Goed eten, mooie kamers, lekker relaxed en leuke locatie! Wij gaan in september met dochter naar het hotel ernaast zelfde locatie dus, maar dan wel met kinderen.
'Dus ook zonder die kleine ettertjes?'



Wat slecht overigens dat Corendon er wél reclame voor maakt (en over die opvolgende reclame niet te spreken ) maar dus weinig in het assortiment heeft...



Ik hoop dat je een mooie vakantie vindt TO, kan mij voorstellen dat je het niet ziet zitten met kinderen opgescheept te zitten (en nee, ik ben geen aanhanger van EN).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven