Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen



Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.











Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)





HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!



Baby-kinder kleertjes # 1
Alle reacties Link kopieren
Lief is ook niet mijn ding, inderdaad vanwege de teksten. Frendz heeft soms leuke dingen maar valt zo klein! Ik vergis me telkens. Zoon heeft nu een baseballjasje. Sinds een week ben benieuwd of die het einde van mei wel haalt!



Wat een stomme service krijgen jullie allemaal!
Frendz vind ik soms leuk, ligt er een beetje aan. Vorig jaar hele leuke ballerinaatjes gehad van ze. En als kraamkadootje een trenchcoat gehad in rood/wit gestreept, superleuk! Maar afgelopen keer bij het prijzencircus van v&d vond ik er niks tussen zitten. Baalde een beetje, want had gehoopt op dezelfde schoentjes
Ja, Frendz valt inderdaad erg klein, vooral de shirts en rompers met die drukknopjes, die krijg ik nauwelijks over zijn hoofdje... Ik koop er nu dus niks meer. Word steeds kritischer en genuanceerder in welke merken ik wel/niet wil hebben en laat ik dan nu ook makkelijker hangen. Mag dan nog steeds wel graag online bestellingen doen, maar geen impulsaankopen meer bij V&D of C&A. Maar ook niet zoveel behoefte meer aan het dure Ralph Lauren, Mon Marcel, Babe&Tess etc.



Het is momenteel allemaal 'Scandinavische mode' die ik wil. En af en toe 's een Brits merk. Red Urchin, Organics for Kids
Frendz soms wel, soms niet. Frendz valt wel klein. Ook de kwaliteit is heel wisselend, valt me op.



Lief! heb ik nooit wat gevonden. Vaak wat truttig, vind ik. (Ik kijk alleen naar meisjeskleding )
Ik heb ook niks van lief. Vind het een stom merk dat lief en stoer overal op idd en dat roze/blauw zo gescheiden. Pfff, niks voor mij, en dan de prijs ook nog haha!
Lief! daar ben ik ook helemaal klaar mee. Tig jaar geleden toen het net begon vond ik een rompertje wel leuk. Maar net wat DH zegt, alles zo roze/blauw. Ik wilde een roze shirt met stoer, maar dat bestond niet.

Friendz vind ik vaak wel leuke dingen hebben. Maar ik heb grote meiden kleding nodig en de meeste hier kleine jongentjes kleding volgens mij. Vaak leuke jurkjes. En ze hebben een hele goede uitverkoop. Dan krijg je het bijna cadeau.
Alle reacties Link kopieren
Leuk joggingpakje NYC. Terwijl ik normaal niet van joggingpakken hou, maar deze is netjes.



Leuk jurkje, DH. Alleen dat strikje en kraagje wat minder, maar verder ziet ze er leuk uit!



Mijn dochter past alle kleding maat 68 van Zara al, terwijl ze nog in maat 56 zit. Ik ben blij dat ik niet gewacht heb, tegen de tijd dat ze officieel de kleding aan kan, past het zéker niet meer.



Ik ga voor een bandana! Nu nog even uitzoeken in welke (stenen) winkels je zoiets koopt.
Héél verstandig emma! Wij hebben de pakjes van Zara in 62 gekocht (en eentje in 56) en die in 62 hebben te lang in een box boven gelegen. Hij heeft 't nog wel gedragen maar eigenlijk was het toen al te klein. Vestje dat ik in het blauw heb, jij in het wit, was een 56 maar dat viel als een kleine 50... En met 53cm geboortelengte heeft hij er weinig plezier van gehad.
Alle reacties Link kopieren
Kleding van Lief! koop ik niet, hou ik niet van. Evenals Z8. Zo lelijk dat dat er zo groot opgedrukt staat.

Laatste keer dat ik bij V&D was viel het me op dat je bij het merk Friendz haast overal strikjes op de kleding ziet. En aangezien ik daar niet zo van hou...



Ik heb al wel kleding in maat 74 en 80 in huis



Vandaag had ze een heel leuk tuinjurkje aan, maar dat is helemaal niet praktisch. Bovenstukje kwam steeds tegen haar mond aan als ze half zat, dus steeds die tong eruit en likken, haha! Nee, niet fijn.



Ik heb nog een jurkje van H&M die ze snel aan moet, anders past het niet meer, maar wat zou er leuk bij staan? Als ik er iets wits onder doe, wordt het allemaal zo bleek en saai.

Zal zo even foto plaatsen..
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 16 april 2014 @ 22:36:

Vestje dat ik in het blauw heb, jij in het wit, was een 56 maar dat viel als een kleine 50... En met 53cm geboortelengte heeft hij er weinig plezier van gehad.Ja, jammer he? Dat vestje heeft ze maar 2 keer aan gehad en toen zat 'ie al strak.
Alle reacties Link kopieren
Welke kleur past hier goed bij (behalve wit)?



Ik heb een badpak van Lief! geloof ook niet dat het daar zo groot op staat.

Sowieso vind ik lief iets minder erg dan stoer, gewoon omdat lief het merk is en stoer niet. We hebben als kraamkado de imitatievariant gekregen, iets van V&D, ook met stoer of bikkel ofzo erop Frendz vind ik stom, echt die V& D kleuren en patroontjes, en het is stug en oogt goedkoop.



Stockholm gaat definitief niet door, maar dat vind ik niet zo erg. Schoonmoeder gaat binnenkort naar Maastricht en die weet de Polarnwinkel inmiddels ook te vinden
Emma, ik zou voor appeltjesgroen gaan denk ik.
Of fuchsia. Maar dan moet je van roze houden.
Het is een lichtroze jurkje toch? Dan zou ik voor een hardroze legging gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een aantal shirtjes van Lief, maar dan inderdaad waar dat stoer niet zo groot op staat. Met de raket heb ik ook. En ik ben ooit bij een sample sale geweest, was o.a. alles uit vorige collecties voor ¤5 per stuk. Toen heb ik wel veel gekocht, ook 4 maten vooruit..... Ik heb nu nog een shirt liggen waar hij nu net inpast (met Eigenwijs erop, dat is dan wel weer passend bij hem ) En heel veel daarvan heb ik ook weer via MP en Facebookgroepen verkocht, ook weer voor ¤5.



Vind het sowieso minder leuk als het merk ergens groot op staat. Vingino vind ik bijvoorbeeld niks aan. En Z8 heb ik maar 1 shirtje van, cadeau gekregen. Dat is maat 86 en valt nog ruim....

Frendz valt hier redelijk normaal meestal (vergelijkbaar met Noppies, dat hou ik aan als graadmeter). Behalve rompers, die vallen weer heel klein. En de Nijntje kleertjes vallen de shirts heeeeeel klein. Ik had een hele leuke trui voor zoontje toen hij net in 62 zat, al gekocht in 68 en daarna gaan ruilen voor 74. En die was ook al aan de krappe kant. En broeken vallen weer extreem groot. Hij heeft een broek in maat 86 die nu nog veel te lang is en van z'n kont afzakt, zelfs op de strakste stand.
Emma : ik zou ook voor hard roze gaan of lichtblauw, maar dat ligt heel erg aan de soort blauw. Geel kan ook!

En ik had ook zo'n tuinjurkje. Totaal niet praktisch nee.
Alle reacties Link kopieren
Donkerblauw zou ik doen.



Lief is stom.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Behalve mijn badpak

En ze hebben soms ook fijne rompers, met een soort ribbel erin, daar staat ook niks op.

Ze moeten alleen eens ophouden met die stomme steekwoorden erop. Is er nog iemand die dat leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren
Ik gok zo dat er heel veel mensen de steekwoorden van Lief! leuk vinden. (Stomme merknaam ook zo met dat uitroepteken). Ze hebben er hele winkels vol van. Alleen wij van het "kinderkleding topic van de Viva" vinden er niets aan. Zo blijven we "uniek" hè
Weet zeker dat nu de verkoop keldert
Nog erger dan de collectie van Lief! vind ik die shirts met teksten als:



- 100% awesome

- Wacht maar tot ik groot ben

- Smart from the start

- Cool!



of nog erger:

- Net als papa aan de fles

- Ik heb 9 maanden vastgezeten



brrr
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 17 april 2014 @ 10:14:

Behalve mijn badpak

En ze hebben soms ook fijne rompers, met een soort ribbel erin, daar staat ook niks op.

Ze moeten alleen eens ophouden met die stomme steekwoorden erop. Is er nog iemand die dat leuk vindt?Eerst zien dat badpak!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
50% papa 50% mama 100% ikke
quote:Nouschi schreef op 17 april 2014 @ 10:46:

[...]

Eerst zien dat badpak!Dat heb je al gezien en je zei dat het leuk was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven