Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen



Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.











Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)





HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!



Baby-kinder kleertjes # 1
Ik denk dat het ook een beetje is wat bengelie schrijft, dit pakje is so groot en vormloos... vind het er gewoon niet mooi uitzien (nog los van mijn aversie tegen joggingbroeken).
Haha, smaken verschillen dus, ik ben echt erg verliefd op het pakje (gelukkig maar hè) en het is wel waar dat het een beetje vormloos is, maar dat vind ik zelf op zich niet zo heel erg. Ik ben ook heel erg verliefd op de jumpsuits van Sture&Lisa, en die zijn ook tamelijk vormloos.



Alle reacties Link kopieren
Het vormloos heb ik niet zo'n problemen mee, gelukkig maar want met dat slanke figuur van kind zijn dingen dat regelmatig maar het hangt bij de schouder. Denk dat het bij een groter kindje beter had gestaan.



Ik vind het nog steeds een leuk pakje hahaha
Maar zo vormloos zijn die pakjes toch niet? Ik stel me daar gewoon een lekkere baby in voorm et babyspek en babybuikje



Maar vind bijv. deze joggingbroek al beter, beetje strakker model.



http://sjiekdefriemel.eu/alle-merken/ninni-vi-11.html



mocht dochter ooit een joggingbroeken fase krijgen dan koop ik dit soort.



(ik heb ook een heel slanke dochter, leggings slobberen soms al om haar benen dus ik vind wijde kleren meestal echt niet mooi staan, daar verdwijnt ze in, terwijl dat bij een iets grover gebouwd kind prima kan staan).
Alle reacties Link kopieren
Krijg ineens de kriebels, in juni gaan we de eerste iui poging weer doen. En ineens besef ik het me..... komt door die jumpsuit :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een superleuk pakje NYC!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Spannend bengelie en wel raar denk ik, echt zo duidelijk een startdatum te hebben.
Ik koop nooit wat vooruit eigenlijk. Ik ben daar heel slecht in. Wl heb ik een paar schoenen in maat 28 hier staan geen idee hoe die ooit gaan vallen qua seizoen en maat, maar was maar 15 euro dus dat scheelt.

En dat joggingpakje kan hij best nu al aan hoor NYC, dat jochie op de foto heeft ook 3 maten te groot aan dus kan prima

Maar ik ben ook niet zo fan van setjes zoals die. Bij kleine baby's vind ik het nog wel schattig staan, maar bij oudere kindjes wat minder.



Dochter had vandaag dit aan Heb haar even onherkenbaar gemaakt haha!



Spannend bengelie! Heel veel succes ermee alvast
Leuk DH! (Schattige haartjes heeft je meisje)
Alle reacties Link kopieren
ooooh schattig! En heerlijk met dat masker hahaha. Lang leven fotosjop!



Ik vind die joggingbroekjes met een iets lager kruis en wat strakkere pijpen wel leuk die je nu ziet. Had zoon vandaag aan. Maar ja, poepexplosies hebben ervoor gezord dat hij dat niet aan had toen ik hem ophaalde. Was een beetje onverwacht, gisteren thuis ook al.... twee dagen achter elkaar is zeldzaam.



@Teuntje, ja is stiekem best raar. Heel gedoe met vruchtbaarheid bepalen en dan de iui en dan het wachten. pffff Maar hopelijk levert het weer een leukerd op :-)
@ Teuntje: Dat vind ik ook een leuke (jogging)broek, ook een mooie combi heeft het model aan. En Sture&Lisa is niet zozeer vormloos, maar wel erg ruim. Heb vorige week de 62 opgeborgen terwijl zoon al enige tijd in 68 zit. Maar de jumpsuits in 68 van Sture&Lisa past hij dan nog net niet.



@ Nouschi: Dank je!



@ Bengelie: Oeh, wat spannend, weer een iui-poging! Heb je deze jumpsuit dat je eraan moest denken? Of zou je tzt zoiets willen?



@ DH: Ik vind het idee van het jurkje leuk, maar de details ervan niet. Het kraagje, het strikje, dat had ik anders gewild.
Alle reacties Link kopieren
Zeker spannend Bengelie!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
NYC, ik vind juist dus dat kraagje (loopt aan de achterkant ook vierkant zeg maar) en strikje zo leuk echt dat matrozen-idee.



Ik lig ook echt dubbel om dat masker bij d'r haha! Kan gewoon via photobucket (app), heel handig!
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 15 april 2014 @ 21:44:

@ Teuntje: Dat vind ik ook een leuke (jogging)broek, ook een mooie combi heeft het model aan. En Sture&Lisa is niet zozeer vormloos, maar wel erg ruim. Heb vorige week de 62 opgeborgen terwijl zoon al enige tijd in 68 zit. Maar de jumpsuits in 68 van Sture&Lisa past hij dan nog net niet.



@ Nouschi: Dank je!



@ Bengelie: Oeh, wat spannend, weer een iui-poging! Heb je deze jumpsuit dat je eraan moest denken? Of zou je tzt zoiets willen?



@ DH: Ik vind het idee van het jurkje leuk, maar de details ervan niet. Het kraagje, het strikje, dat had ik anders gewild.Tja ik zag hem en dacht ooooh wat leuk,jammer zoon is te groot.... oh wacht misschien volgend jaar.... nou ja en toen de kriebels. We hebben maar een beperkt aantal pogingen namelijk. En ik ben dolblij met mijn zoon en ik vind het geweldig dat het gelukt is maar een tweede zou wel een extra extraatje zijn.
Kun je er geen kopen voor je zoon? Ze gaan t/m maat 86, weet niet welke maat hij heeft? Of vind je ze echt alleen bij babies leuk staan? Ik merk dat ik veel kleren voor dreumesen het leukst vind.



En mocht het strakjes lukken, ik hoop het echt voor jullie en duim mee, dan kun je je straks lekker op het kleinste maatje trakteren.
Alle reacties Link kopieren
Hij begint nu wel uit 86 te groeien hoor. En inderdaad hij is al tijden niet echt een babydreumes meer. Maar als een tweede lukt dan ga ik hier en daar wat leuks kopen, en dat mag iets duurder zijn aangezien we een hoop kunnen hergebruiken... hoop ik :-D
Wat spannend Bengelie, ik duim voor jullie dat het raak mag zijn.

DH, wat een grappig gezicht met die bril en het masker. . Het jurkje vind ik leuk gecombineerd met het rood, maar net als NYC is het kraagje niet helemaal mijn smaak.



Vaak staat bepaalde kleding leuker zodra ze gaan lopen. Dat had ik vooral met jurkjes. Bij zo'n baby kruipt het alleen maar op.

Van die hele wijde jurken droegen ze bij mij ook veel. Totdat ze kleuter-af zijn. Dan vind ik aansluitend met een paar stoere laarzen toch weer leuker.
Joggingpakje van NYC vind ik niet leuk, die van Teuntje wel.



@DH: Wat een leuke foto, het jurkje staat je dochter prachtig!
Dank voor de complimentjes altijd leuk om te horen dat ze er leuk uit ziet!



Bubbelwijn : ik vond rokjes en jurkjes ook heel onhandig toen ze baby was. Ze had eigenlijk altijd van die joggingbroekjes aan totdat ze echt ging lopen. Leek me veel fijner zitten.

Nu veel van die soort jurkjes of zoiets als dat kabouterjurkje. Mijn moeder heeft ook nog een overslagjurkje gemaakt, ga die komend weekend zien! Ben benieuwd hoe die geworden is

Baal nu alleen wel van h&m, jurkje dat ze hierboven aan heeft komt daar vandaan en is maat 92. Kan nog net, maar ze moet toch echt bijna over naar de echte meisjeskleding daar. En veel daarvan vind ik nog niet leuk voor d'r. Vind ik meer voor 4/5-jarigen, dus ik ben bang dat ik een tijdje slecht zal slagen bij h&m
Hier miss vooruit kopen, maar 4 maten gaat mij ook iets te ver . Lego en Duplo vooruit kopen, doen!!! Het valt mij op dat het elk jaar bijna 10% duurder wordt en veel dingen komen elk jaar weer terug/blijven in het assortiment. Ik zou ook bij elke sale wat inslaan. Het is dat hier al enorm veel technisch lego klaarstaat van vroeger .



Hier verder weinig te melden op kledinggebied. Zoon heeft voorlopig genoeg en heel eerlijk heb ik de laatste tijd geen tijd meer genomen om te shoppen. Het is gewoon ontzettend druk nu en hij ziet er nog steeds heel fatsoenlijk uit. Ik krijg in ieder geval nog genoeg complimentjes over zijn kleding, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen .
Alle reacties Link kopieren
Deze past wel goed in het marieteme thema, DH!

http://tablet.hm.com/nl/product/15232?article=15232-D



Hier vooral kledingergernis:

Shirtje van Lief! dat ik gekocht had voor Koningsdag is nu al aan de krappe kant. Ik had express maat 98 gedaan, zodat hij er nog even mee vooruit kon, maar het zit nu al strak. Terwijl hij van alle andere merken nog makkelijk in 92 kan. Een shirtje van Lief van vorig jaar in maat 86 zit bijna hetzelfde als deze. Ik vond het zo absurd dat ik er mee terug ben gegaan. Wat een baggerservice zeg. Werd onvriendelijk te woord gestaan en ze kon niets voor me doen, omdat het al gewassen was. Aan de ene kant snap ik dat ook wel, maar ik wil wel graag serieus en begripvol behandeld worden. Daar ga ik voorlopig niet meer heen!

En de wasmachine heeft het begeven, er kwam opeens rook uit en alle was die erin zat op dat moment stinkt verbrand. vandaag is de nieuwe gebracht, ik hoop dat de geur nog uit de was gaat als ik het opnieuw gewassen heb.



Nog wel op MP een Lipfish shirt met kikker in maat 104 kunnen scoren.
Alle reacties Link kopieren
Oei, balen Kikkerprinses! En ik vind Lief sowieso een stom merk vanwege het jongen=stoer, meisje=lief vooroordeel/stigmatisering (maar dat helpt jou natuurlijk niet). Overigens heeft babyzoon een heel leuk setje van lief (waar heel subtiel hun stomme "stoer" op staat) dat ik zelf heel goedkoop in een tweehandskledingwinkel heb gekocht geheel tegen mijn principes in.

Hopelijk kan je wasgoed nog gered worden.



En 4 maten is wel heel veel inderdaad (vooral als het geen babymaten meer zijn. Maat 50 of maat 68 scheelt natuurlijk maar een paar maanden).
Ik heb laatst voor dochter een shirtje gekocht bij Bristol. Heb maat 110!!! genomen. En die zit qua breedte nog als een slimfit! Ze heeft 92 van de rest momenteel. Sloeg echt helemaal nergens op, die maat.



Jurkje van H en M heb ik in mijn handen gehad! Maar ze heeft inmiddels al 6 jurken voor de zomer, dus vind het even genoeg haha!



En ik had vandaag ook slechte service ergens. Dochter heeft een setje met bord/beker/schaaltje gekregen met kerst. Van het merk Viners, gekocht in de outlet in Roermond. Schaaltje gebruiken we bijna nooit en afgelopen week pakte ik hem op om een bord eronder te zetten in de kast. Voel ik er een kras in. Kijk ik, is hij helemaal gescheurd! Geen idee hoe het kan, niet gevallen ofzo. Het is van melamine dus lijkt me niet dat dat zo snel scheurt. Viners gemaild (zitten in Engeland) of er garantie op zit ofzo, want ik heb geen bon ervan dus winkel word lastig. Mail terug, nee geen garantie en het kon alleen maar stuk zijn gegaan door vallen of oververhitten. En ik kon ook geen los schaaltje kopen. Ik moest maar kijken of de winkel iets kon doen.

Heb nu maar de outlet gemaild of die nog iets kunnen betekenen zo zonder bon of iets. Baal er zo van en vind het ook echt slechte service. Schaaltje moet toch wel langer mee gaan dan 4 maanden lijkt me.
Ik ben ook helemaal klaar met de kleding van het merk Lief! Ik heb wel een mooi vestje gehad (eerst cadeau gegeven aan een vriendin die een zoon kreeg, en nu weer van haar teruggekregen) in het donkerblauw met Lief! erop (dus niet Stoer!) maar ik vind die tweedeling wel ergerlijk. Ik heb ook wel wat shirts met afbeeldingen (raket enzo) maar hou er niet zo van als er heel groot Stoer! op staat. We hebben wel zo'n shirt gekregen en die is alleen als pyjamashirt gebruikt.



Ook op het merk Frendz ben ik uitgekeken. Niet meer mijn smaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven