Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
Ik weet nog toen ik in verwachting was van dochter, en voor het eerst kennismaakte met het fenomeen Baby Walz (kreeg een gids thuis, zoals de oude Wehkamp vroeger) ik echt achterover sloeg van de oubolligheid. Toch heb ik zelfs daar nog wel wat besteld. En ook nu, op zoek naar een oubollig plaatje, zie ik nog iets leuks. I know no shame

Nee de tekst is goed. Het is eigenlijk:

des Papas Liebling. Genitief dus. Alleen wordt het woord 'des' dan weggelaten. De ' is in Duitsland nog niet algemeen geaccepteerd.
quote:Lebowski schreef op 17 april 2014 @ 14:25:

Ik weet nog toen ik in verwachting was van dochter, en voor het eerst kennismaakte met het fenomeen Baby Walz (kreeg een gids thuis, zoals de oude Wehkamp vroeger) ik echt achterover sloeg van de oubolligheid. Toch heb ik zelfs daar nog wel wat besteld. En ook nu, op zoek naar een oubollig plaatje, zie ik nog iets leuks. I know no shame

[afbeelding]Leuk met die wietplantjes
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:liubi schreef op 17 april 2014 @ 14:28:

Nee de tekst is goed. Het is eigenlijk:

des Papas Liebling. Genitief dus. Alleen wordt het woord 'des' dan weggelaten. De ' is in Duitsland nog niet algemeen geaccepteerd.Bedankt! Is Baby Walz net iets minder stom dan ik dacht. Het rompertje van Lewbowski is wel leuk trouwens. En ze verkopen ook gewoon Tumble 'n Dry en Adidas inderdaad.
quote:Nouschi schreef op 17 april 2014 @ 14:30:

[...]

Leuk met die wietplantjes Tsja, je woont in Amsterdam of niet hè!
quote:Nouschi schreef op 17 april 2014 @ 14:30:

[...]

Leuk met die wietplantjes Voor een Amsterdamse baby is dat toch juist heel leuk? Geboren temidden van de coffeeshops
quote:modus_ schreef op 17 april 2014 @ 14:33:

[...]

Tsja, je woont in Amsterdam of niet hè!Dat dacht ik ook al idd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oew, oew, oew, bedenk me nu bij die romper van Lebo weer iets! Iets wat er verder niks mee te maken heeft, maar toch.

Zag gisteren bij de Zeeman een super leuke romper met all over print met olifantjes! Deed me denken aan die scandinavische mode die hier soms voorbij komt. Was een witte romper met gekleurde olifantjes in blauw, groen, oranje volgens mij. Beetje lichte kleuren. Ik denk dat ik hem toch nog ga halen volgende week misschien ook iets voor jullie hier! Ik ga eens kijken of ik een plaatje kan vinden. Heb er ooit 1 gehad met rode olifantjes en blauw biesje. Die kwam hier toen nog langs in zo'n artikeltje over dure en goedkope kleertjes die op elkaar lijken zeg maar. Okeeeee.....wazig verhaal....maar goed, zeeman heeft dus een leuke romper
Dit artikeltje dus met de romper die ik had

http://love4kidz.nl/catwa ... de-all-over-print-romper/

Zo'n zelfde hebben ze nu weer, maar dan in lichte kleuren en met meer kleurtjes dus.
DH, die rompers heb ik ook gezien. Ze hebben er ook 1 met kleurige sterretjes en nog iets met uiltjes volgens mij. Heel leuk zien ze er uit. Alleen heb ik ze niet gekocht omdat ik het zo jammer vind dat die dingen zo breed zijn. De rompers van Zeeman zonder print zijn juist mooi smal. En de print vind ik zo goedkoop er op gedrukt tov van de duurdere merken. Maar ik ben denk ik teveel een rompersnob. Ik koop het liefste Petit Bateau rompers voor mijn baby, en ik heb een paar mooie van Imps&Elfs.
Mijn peuter heeft dan weer rompers van H&M met drukknopen op zijn schouder. Die hebben een mooiere halslijn dan als ze van de vouwmouwen hebben.
Dochter hier kan dat bredere gelukkig prima hebben maar idd, ze zijn aan de brede kant ja. Ik snap alleen niet wat je bedoeld met goedkope opdruk. Ik vind het juist goede kwaliteit opdruk. Zit niet zo'n laagje op de stof dat "breekt" bij 1 keer aantrekken en het blijft in de was ook mooi vind ik.

Die andere heb ik niet gezien, zag alleen die met olifantjes. Maar op de site staan er een aantal idd, net die met die olifantjes weer niet
DH: Zeeman heeft daar ook de inspiratie vandaan. Zo zag ik een hele tijd terug deze advertentie ergens:

en sindsdien houd ik de Zeeman-rompers in de gaten. Ik heb inmiddels de paddenstoelenromper gehad, de tractorromper past hij momenteel en in de box met maten die nog gaan komen zit de olifantenromper en een visjesromper.

Ook Lidl verkoopt soms leuke rompers. Heb daar leuke dinorompers gehaald en nog meer tractorrompers.
Zo op de site vind ik het er leuk uitzien. Ik heb ook hemdjes nodig voor dochter, maar zie nergens leuke (ja, van Lief maar dat zijn meer hemdjes voor de mooi, ik bedoel gewoon onderhemdjes). Mooi, met Pony's, is dochter gék op
quote:NYC schreef op 17 april 2014 @ 15:06:

DH: Zeeman heeft daar ook de inspiratie vandaan. Zo zag ik een hele tijd terug deze advertentie ergens:

[afbeelding]

en sindsdien houd ik de Zeeman-rompers in de gaten. Ik heb inmiddels de paddenstoelenromper gehad, de tractorromper past hij momenteel en in de box met maten die nog gaan komen zit de olifantenromper en een visjesromper.

Ook Lidl verkoopt soms leuke rompers. Heb daar leuke dinorompers gehaald en nog meer tractorrompers.

Haha! Dat plaatje postte ik dus ook idd ik heb de meisjesvarianten dan weer, met vlindertjes, bloemetjes, die rode olifantjes maar dat is eigenlijk jongens maar goed. Die er nu ligt met olifantjes is ook jongens, maar ik vind hem best kunnen voor dochter! Sowieso staat groen haar leuk, kwam ik vandaag achter. Ze heeft het 4ff shirtje met de groene stippen aan en een lange mouwenromper van zeeman in het groen eronder. Erg goede combi, die romper met het shirtje. Past qua groen perfect bij elkaar!

Ik koop bij de lidl ook nog weleens iets voor dochter. Tijdje terug hadden ze hele leuke tuinbroekjes! Fijne, zachte, spijkerstof was dat.
Ik heb een deel III geopend hier. Ik zal hier een slotje op vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven