Entertainment
alle pijlers
Womans Murder Club
donderdag 3 juli 2008 om 10:30
Dames ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn vraag...
Ik keek nl altijd op maandagavond naar Womans Murder Club.
Dus afgelopen maandag zat ik netjes om half 10 op de bank met RTL4 aan... en geen WMC! En dus nu keek ik in de tvgids van volgende week: weer niet!
What happened?
Ik heb al een beetje op internet gezocht (site van RTL oa )maar geen info hierover.
Weet iemand of we nog verder gaan ofzo en zo ja wanneer?
Vond het zo'n leuke serie...
(f)
Ik keek nl altijd op maandagavond naar Womans Murder Club.
Dus afgelopen maandag zat ik netjes om half 10 op de bank met RTL4 aan... en geen WMC! En dus nu keek ik in de tvgids van volgende week: weer niet!
What happened?
Ik heb al een beetje op internet gezocht (site van RTL oa )maar geen info hierover.
Weet iemand of we nog verder gaan ofzo en zo ja wanneer?
Vond het zo'n leuke serie...
(f)
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
donderdag 3 juli 2008 om 10:40
Ik heb dit even van een Hyves gekopieerd:
Ik heb een mail gedaan naar rtl 4 en dit is hun antwoord en nee het tweede seizoen komt ook maar ligt voornu even stil omdat er door de tekstschrijfers word gestaakt kijk voor de tl4 antwoord hier onder groetjes Linda
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas is de serie de komende maanden niet te zien. Dit heeft te maken met de zomerprogrammering.
In september zullen we de serie weer vervolgen.
Namens RTL wensen wij u een fijne zomer!
www.rtlviertdezomer.nl
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
Bron: http://womansmurderclub.h...m/2041611/FLxe/Gecanceld/
Ik heb een mail gedaan naar rtl 4 en dit is hun antwoord en nee het tweede seizoen komt ook maar ligt voornu even stil omdat er door de tekstschrijfers word gestaakt kijk voor de tl4 antwoord hier onder groetjes Linda
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas is de serie de komende maanden niet te zien. Dit heeft te maken met de zomerprogrammering.
In september zullen we de serie weer vervolgen.
Namens RTL wensen wij u een fijne zomer!
www.rtlviertdezomer.nl
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
Bron: http://womansmurderclub.h...m/2041611/FLxe/Gecanceld/
donderdag 3 juli 2008 om 12:34
En zo is het dus wel eens handig geen tv te hebben (heb ik geen ruimte voor in mijn superkleine appartementje). Ik heb dus helemaal geen last van suffe programma's in de zomer. Ik huur bij de bieb/videotheek gewoon allemaal leuke dvd's (films en series). Werkt perfect! Kijken wanneer ik dat wil en waarnaar ik wil. Heerlijk.
donderdag 3 juli 2008 om 12:40
Ohhhh thanks!!
Zomerstop.... daar had ik helemaal niet aan gedacht. Lekker suf. Vond het einde nou ook niet echt een einde voor een heel seizoen...
Maar RTL zegt dus dat ze wel een vervolg gaan doen in sept, maar in de US maken ze geen nieuwe afleveringen meer?? Ik hoop dat ze verder gaan want vond het idd steeds beter worden!
Ja series kijken op dvd is vele malen praktischer, heb ik gedaan met Prison Break. Gewoon hele seizoen 1 in een weekend zien. hihihihi
Zomerstop.... daar had ik helemaal niet aan gedacht. Lekker suf. Vond het einde nou ook niet echt een einde voor een heel seizoen...
Maar RTL zegt dus dat ze wel een vervolg gaan doen in sept, maar in de US maken ze geen nieuwe afleveringen meer?? Ik hoop dat ze verder gaan want vond het idd steeds beter worden!
Ja series kijken op dvd is vele malen praktischer, heb ik gedaan met Prison Break. Gewoon hele seizoen 1 in een weekend zien. hihihihi
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
zaterdag 5 juli 2008 om 13:05