love seat

02-07-2008 19:08 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, sommige dingen zien er een beetje ongezellig uit met dit stoeltje á la hulpstuk en ik denk dat je krassen in je laminaat krijgt........... maar aan de andere kant ; misschien een uitkomst voor sommige mensen , of een leuk extra'tje ? Of vinden jullie het drie keer niks ?

http://www.easytoys.nl/artikelen/love_seat_2987.html ( filmpje om te zien wat en hoe )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Costello schreef op 03 juli 2008 @ 12:13:

Ik ruik handel.

Een stijlvollere variant van hout en degelijk tuigleer kan ik ws voor dezelfde prijs aanbieden, en dan pas ik de maten op verzoek aan. ff kijken of ik vanmiddag een gaatje heb (hahaha) in de werkplaats.

Zal komend weekend testdraaien, u hoort van mij.
Kun je er dan ook een bijpassend dienblad bij maken zodat we, als we het niet gebruiken waar het voor bedoeld is, dat erop kunnen zetten en het als plantentafeltje kunnen gebruiken? ;-)
@ Misschicken, ik heb nog een betere oplossing! Hahaha deze hebben mijn ouders naast de bank staan! Nooit bij stilgestaan!

http://www.markantoffice....ges/lectuurbak-028161.JPG
Hahaha, maar die veert niet zo lekker denk ik!
Kun je er wel 250 fantastische standjes mee doen, op het moment dat je met een kater je huis aanhet opruimen bent en je komt hem tegen is het toch wel een vreselijk banaal object.

X-D
Die van de ouders van Costello is waarschijnlijk gewoon erg veel gebruikt!
Costello schreef op 03 juli 2008 @ 12:22:

@ Misschicken, ik heb nog een betere oplossing! Hahaha deze hebben mijn ouders naast de bank staan! Nooit bij stilgestaan!

http://www.markantoffice....ges/lectuurbak-028161.JPG
whaaaaaaaaaaaaahahhahahhhaaaaaa
Girl_Next_Door schreef op 03 juli 2008 @ 11:18:

Leuk bedacht en idd wel handig als je het lichamelijk niet allemaal meer aan kunt (sorry Geheim ;-)).
O_o
:flag:
Ik zie best mogelijkheden. Ik krijg altijd snel kramp bovenop hahaha. Maar hoe verkoop ik dit aan Incivriend? Zijn pik is als hij die lectuurbak ziet al zo gekrompen dat hij niet meer past door dat gat denk ik. Aaaaaaah ideetje: geblinddoekt! vandaag gaan we iets heel speciaals doen schat. Is dat ding eigenlijk geschikt voor mannen met een maatje meer? Anders pak ik rugvelletjes mee denk ik. Inci
Niet erg romantisch O_o

In de filmpjes zijn ze al bezig, maar zie je het gemanouvreer al voor je?

Liggen, stoeltje over de stijve, plaatsnemen op stoeltje, en beginnen maar met de verende werking 8-P

En wat me bij de meeste standjes op het filmpje opvalt is dat er nauwelijks huid-huidcontact is. Hij zit erin, okay,maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik voel toch graag wat meer van mijn man als we bezig zijn.
meave schreef op 03 juli 2008 @ 09:41:

Vivakwantumkorting regelen?
of air-miles??? X-D
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Het lijkt mij wel leuk om er een keer wat standjes mee tedoen.

Maar heb het idee dat zonder toch leuker en lekkerder is.

Het lijkt wel iets voor luie mensen
:rolling: !
Clowns to the left of me..
JustJuice schreef op 18 juli 2008 @ 13:50:

Wat een gezever over die prijs zeg. Hoe hollandsch kan je zijn. Het lijkt mij een grappig ding hoor!
Clowns to the left of me..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven