Entertainment
alle pijlers
Wie zingt dit nummer?
zaterdag 5 juli 2008 om 16:35
Hoi
Ik heb al verschillende keren een nummer voorbij horen komen maar kan niet achterhalen van wie het is. Jammer, want ik wil het downloaden. Zoeken via google heeft nog niets opgeleverd, dus wie weet met jullie hulp dat het lukt?
Het is een hollands nummer, en doet mij denken aan is ook schitterend of iets in die trent.
Het is best een swingend nummer en wat ik uit de tekst kan halen (komt steeds op het werk voorbij en dan kan ik er niet echt bij gaan staan luisteren ) is:
Nee, vanaf vandaag niet meer, de laatste keer, vandaag niet meer.
????????????
Iemand?
Ik heb al verschillende keren een nummer voorbij horen komen maar kan niet achterhalen van wie het is. Jammer, want ik wil het downloaden. Zoeken via google heeft nog niets opgeleverd, dus wie weet met jullie hulp dat het lukt?
Het is een hollands nummer, en doet mij denken aan is ook schitterend of iets in die trent.
Het is best een swingend nummer en wat ik uit de tekst kan halen (komt steeds op het werk voorbij en dan kan ik er niet echt bij gaan staan luisteren ) is:
Nee, vanaf vandaag niet meer, de laatste keer, vandaag niet meer.
????????????
Iemand?
zaterdag 5 juli 2008 om 16:41
Hahahhaa nou nee, dank je.
Maar goed, hier even een link naar IOS
IOS - morgen
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zaterdag 5 juli 2008 om 17:27
hier heb je het niet over horen hoor . Maar er is wel een site waar je de melodie liedje kunt neurieën en daar vind hij het juiste nr bij (helaas staan er niet zoveel nrs toegevoegd) http://www.midomi.com/