Fiets 'm d'r in...

05-07-2008 19:25 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of zoiets is weer op TV, dan moet ik altijd aan een potje "bewegingen maken als zijnde getrouwd " denken....

Hebben jullie ook van die gedachtensprongetjes? Ook een "dirty mind"?
"met de borst vooruit lopen"
Met de kipjes op stok gaan
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik moet ook altijd netjes op mijn beurt wachten...
als mijn dochtertje heel hard buiten roept; " mamaaaa, wanneer mag ik nu gaan wippen" of ' wanneer mag ik nou paardje rijden' ?
Hand in eigen boezem steken
een kruis slaan (auw)
mond op mond reclame
ik ga ff een balletje slaan
Het gaat flink op en neer
nee... niet blazen.. maar zuigen

(rietje in de limonade he?)
Als ik een mondeling heb, op school.
Als ik tegen leerlingen zeg: "niet wippen!" ( met de stoel.) Ze moeten ook altijd lachen.
Ja en dan die van hoe-heet-ze-ook-alweer plastische chirurgie goeroe Marijke Helwegen :

"Borstjes vooruit, lipjes getuit."

Ik oefen me suf op die lipjes tuiten, maareeeeh.....
Tegen de tijd dat wij in het bejaardentehuis zitten zal een mededeling dat de tandjes er even uitgaan ook wel anders opgevat worden dan bedoeld ;-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Bronny schreef op 05 juli 2008 @ 22:07:

Ik oefen me suf op die lipjes tuiten, maareeeeh.....
Moet je er ook iets tussen doen Bronny, gaat makkelijker :-)
Kom je zo?

Mag ik even achterlangs?
Of de fotograaf die probeert je lachend op de foto te krijgen: "Even de lipjes van elkaar graag!"
De reclame bovenaan de bladzijde doet ook al mee met doordenken! X-D "Is er al gescoord?"
"Mag ik even over je heen? " ook al eens gehoord aan tafel...
Of in een parenclub aan een dame vragen: "Zeg, kom je hier vaker?"
Maggi erin? (In je soep)

.

.

.http://www.aptstrategies.com.au/maggi.gif
Roland1971 schreef op 05 juli 2008 @ 22:48:

Of in een parenclub aan een dame vragen: "Zeg, kom je hier vaker?"
X-D
een uitspraak van meneer pastoor : gaat alleen heen in vrede en vermenigvuldig U :-)
allen heen uiteraard.....
Die gedachtensprongetjes heb ik vooral tijdens het kijken naar voetbal. Eerst de term, tussen haakjes wat mijn dirty mind denkt ..

+Hij scoort aan de lopende band. (Casanova is er niks bij)

+De verdedigers geven elkaar rugdekking. (Maar gebruik altijd voldoende glijmiddel)

+Hij houdt controle over zijn ballen door zijn uitstekende techniek. (Hij kan zijn orgasme goed uitstellen)

+Ze zijn heer en meester in punten scoren. (A-cup, C-cup, FF-cup, maakt niets uit. Als ze maar mee naar huis gaan)

+Hij gaat onmiddelijk de diepte in. (Slaat het voorspel over)

+Hij ging erin, via de paal. (Dit keer maar niet met zijn vingers)

+Als er te weinig wordt gescoord gaan we over naar de verlenging. (Hij maakte niks meer klaar dus zocht zij haar heil bij die leuke Antilliaanse buurman)

+Hij geniet van zijn pauze tussen de twee helften. (Hij plant zijn hoofd tussen haar borsten en rust even uit)

+De trainer had moeite met de penetratiegraad tijdens de wedstrijd. (Hij kwam wat centimeters tekort)

+Met een goed gerichte schijnbeweging plant hij hem in de kruising. (Eerst wat plaagstootjes en dan onverwachts toeslaan)

+Hij heeft recht op een strafschop. (Want hij had de meesteres boos gemaakt)

+In de herhaling is duidelijk te zien dat hij de bal met zijn handen aanraakt. (Tja, scheren=jeuk)

+Hij werd uitgeschakeld door een rode kaart (Helaas geen sex deze week, ze is ongesteld)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven