Getrouwde man heeft sex met mannen

19-05-2011 09:15 589 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste onderwerp hier op het forum dus een korte introductie is op zijn plaats: ik ben F., een man van 32 jaar. Getrouwd met een fantastische vrouw en we hebben twee dochtertjes van 4 en 7.



Nu mijn verhaal. Ik hou van sex. Sex met vrouwen vind ik het fijnste maar sex met mannen vind ik ook fijn. Ik zou nooit een relatie willen met een man (ik ben dus niet echt bisexueel) maar ik kan genieten van sex met een man. Met mijn vrouw heb ik al meerdere malen triosex gehad met bi-mannen waarbij iedereen van elkaar genoot. Ook bezoeken we parenclubs maar daar komt het, op een enkele uitzondering na, nooit tot sex met mannen.



Ik heb prima sex met mijn vrouw al kan het naar mijn mening wel iets vaker. We hebben gemiddeld eens per week sex. En er zijn weken dat ik naast die ene keer nog wel een keer wil. Maar mijn vrouw heeft aan eens per week genoeg. Het is in onze relatie niet echt een probleem maar soms steekt het de kop wel eens op als ik zin heb en zij niet. Dan merk ik dat ik daar wel eens van baal. Maar er komen dan geen ruzies uit voort, ik ben dan wel even wat chagrijnig.



Nu mijn biecht: ik bezoek sinds ik een jaar of 18 ben sexbioskopen. Toen ik vrijgezel was gebeurde dat eens per maand. Toen ik mijn vrouw leerde kennen ben ik daar mee gestopt maar na enige tijd (zo'n 3 jaar) begon het toch weer te kriebelen en tot op de dag van vandaag kom ik nog wel eens in zo'n bioskoop. Dat zal zo' 5 a 6 keer per jaar zijn.



Ik heb daar dan sex met mannen. Om het beestje bij de naam te noemen: ik pijp mannen en laat ze soms ook in mijn mond klaarkomen. Zonder te slikken overigens. Verder neuk ik heeeel af en toe ook mannen, ik laat me niet neuken. Daar houdt ik niet van en doe ik ook nooit. De gevoelens die ik dan heb, behalve de lust, zijn onderdanig. Ik geniet als ik handelingen "moet" verrichten van andere mannen. Knijpen en tegen mijn geslachtsdeel en ballen geslagen worden vind ik heerlijk. Ik geniet er van om naakt in zon'n bios op mijn knieën te zitten en meerdere mannen oraal te verwennen tot ze klaarkomen. In de loop der tijd ben ik ook wel met mannen naar huis geweest en ook heb ik een tijdje contact gehad met een homostel waar ik thuis kwam.



Bij mannen thuis kan ik me dan helemaal laten gaan. Als ik bij mannen thuis kom, loop ik daar helemaal naakt rond en doe precies wat de man of mannen willen. Ook laat ik bv over me heen urineren en komen de mannen over me heen klaar. Ik vind dat erg lekker en geniet er zeer van.



Mijn ultieme fantasie is door een groep mannen gebruikt te worden. Ik pijp ze dan klaar en ze komen over me heen en urineren over me heen.



Nu mijn vragen:



-ik vraag me af waarom ik sex met mannen wil. Is het puur omdat ik sex met mannen ook lekker vind of is het omdat ik daar mijn gevoel van onderdanigheid kan ervaren. Ik heb mijn wensen van onderdanigheid nooit met mijn vrouw besproken omdat ik die rol met een vrouw niet zoek. Ik voel me pas onderdanig las een man zijn geslacht in mijn mond duwt en ik hem moet pijpen. Een vrouw die me dwingt haar te beffen is niet wat ik zoek. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen, maar niet onder dwang. Dat voegt voor mij niks toe.

-als ik weer eens een avond naar een zexbios ben geweest heb ik altijd spijt. Niet van wat ik heb gedaan of dat ik er van heb genoten maar het feit dat ik niet eerlijk ben tegen mijn vrouw zit me wel erg dwars. Ik neem me dan ook altijd voor nooit meer te gaan. Maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen en als dat maar erg genoeg wordt ga ik toch weer naar een sexbios.



Ergens vermoed ik dat ik een soort verlsavingsverschijnselen heb. Maar dat vind ik te zwaar en klink me te serieus in de oren. Ik wil daar dus (nog) niet aan. Ik heb ook het idee dat ik die drang naar sex met mannen en de onderdanigheid wel in de hand heb en er ieder moment mee kan stoppen als ik het echt wil. Maar is dat wel zo? Kan ik er wel mee stoppen? Of moet ik me af vragen of ik wel echt wil stoppen. Het is toch een deel van mij en dat deel kan ik niet ontkennen of uit de weg gaan.



Wat kan ik aan mijn situatie doen? Moet ik er iets aan doen? Moet ik het bespreken met mijn vrouw? Moet ik hulp zoeken, misschien buiten haar medeweten en hopen dat ik er vanaf kom zonder dat zij het hoeft te weten? Bij wie kan ik terecht met mijn "probleem"?



Ik hoop dat ik hier wat nuttige adviezen kan krijgen want ik weet eerlijk gezegd niet waar ik terecht kan met mijn verhaal. De huisarts durf ik niet. De drempel vind ik te hoog. Mijn vrouw en ik kennen hem goed en zien hem ook prive regelmatig. Ik zou me dan geen houding weten te geven als hij er van weet en mijn vrouw niet. Bovendien durf ik hem ook niet op te biechten wat ik met mannen allemaal doe.



Alvast bedankt



F.
quote:domkop schreef op 11 juni 2011 @ 15:33:

[...]

Ongeveer dezelfde woorden heeft mijn vrouw ook gebruikt. En ik kan niet samenleven met iemand die mij niet vertrouwt. [...]Tja. Zij ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Dude,



Beetje oud topic dit, maar blijft wel actueel. Dude..
Alle reacties Link kopieren
Straffe taal raul2, proef wat homo haat dude?

Oud topic dit, beetje kansloos...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 14 december 2012 @ 09:27:

Straffe taal raul2, proef wat homo haat dude?

Oud topic dit, beetje kansloos...



Jammer genoeg kan ik je geen bericht sturen, integendeel ik heb geen haat tegen homo's, want dankzij een leraar die (gay) is had ik ooit mijn diploma behaald en door een andere gay heeft me gedeeltelijk geholpen bij mijn depressie toen ik jong was.



Nee het was wat de topic starter gedaan had wat ik gewoon ranzig vind. Ik hoop alleen dat hij zijn hulp gekregen heeft en gestopt is met dit soort praktijken. Maar stiekem vind ik dat hij nog steeds een kogel verdient.



Offtopic: Wou er nog 1 keer op reageren op dit verhaal.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_64303 wijzigde dit bericht op 14-12-2012 17:03
Reden: kansloos
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Raul dan nog, een kogel verdienen? Sorry maar dat vind ik nogal wat!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zoizo met je vrouw bespreken. en je moet na gaan waar het vandaan komt, zoizo ik denk dat je wel bi bent, maar als jij denkt dat met onderdanigheid te maken heeft probeer het is met vrouw uit. Mits zij dit wil.



verder vind je onwijze eikel dat je dit voor je vrouw verzwijgt
Alle reacties Link kopieren
95 procent van de mensen die reageerde zullen mij ook wel een eikel vinden maar ik kan je heel goed begrijpen wat je door gemaakt hebt en nog doet waarschijnlijk. Sex met mannen zoals je beschrijft kan verslavend voelen, maar je hebt ook geestelijke drang die niet uit te leggen is aan mensen die het niet hebben, maar het is ook de spanning van de anonimiteit in die sex bios denk ik. Maar wat ik belangrijker vind hoe is het nu met je.



Woon je samen met een man?
Alle reacties Link kopieren




fred30 heeft interesse!



(wel een beetje laat fred!)
Geweldige vader !
ja fredje, dit is een heel ouwe post dus weinig kans dat hij nog wil.

wil jij het omdat het een andere man is of gewoon omdat je onderdanig wilt zijn fred?

ik heb namelijk laatst een date gehad met een kerel die best wel kinky was. dat had je vooraf zo op het uiterlijk niet kunnen zeggen. die had het over ballbusting en ik ken dat helemaal niet maar samen op internet filmpjes bekeken.

nou ik moet zeggen, het is wel leuke afwisseling. niet dat ik elke keer tijdens de seks een man keihard in z'n kloten wil schoppen en verrot schelden, maar het gaf me wel een kick om deze boom van ee nvent door de knietjes te zien gaan.



dus ben wel benieuwd hoeveel mannen dat eigenlijk stiekem willen.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks ouwe post levert het toch meer reactie dan verwacht.



Leuk



Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 20 mei 2014 @ 16:29:

ja fredje, dit is een heel ouwe post dus weinig kans dat hij nog wil.

wil jij het omdat het een andere man is of gewoon omdat je onderdanig wilt zijn fred?

ik heb namelijk laatst een date gehad met een kerel die best wel kinky was. dat had je vooraf zo op het uiterlijk niet kunnen zeggen. die had het over ballbusting en ik ken dat helemaal niet maar samen op internet filmpjes bekeken.

nou ik moet zeggen, het is wel leuke afwisseling. niet dat ik elke keer tijdens de seks een man keihard in z'n kloten wil schoppen en verrot schelden, maar het gaf me wel een kick om deze boom van ee nvent door de knietjes te zien gaan.



dus ben wel benieuwd hoeveel mannen dat eigenlijk stiekem willen.hahaha Coralie, gezien deze post en die in een ander topic mogen we er wel vanuit gaan dat je een bikkeltje bent
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Heftig verhaal domkop...
Oud topic, toch ff reageren voor wie nog leest.

Denk dat een ieder in deze een situatie het beste professionele hulp had kunnen zoeken.
Er is niks raar aan een bi-man met een hoog libido, onderdanige gevoelens die in dagelijks leven een gewone relatie heeft. Grindr zit er vol mee. Op een gegeven moment kan dit soort geile sex escapades ook verslavend worden... door de spanning, het opbouwen naar een climax doordat je dit soort sex het van jezelf of in je relatie niet accepteert, en omdat de sex steeds groffer wordt is er steeds meer nodig om nog bevrediging te krijgen. Het wordt een rollercoaster omdat je je erna schuldig voelt... maar het toch niet kan laten de volgende keer weer de spanning op te zoeken.

Als eerste moet je vrede met jezelf krijgen en psycholoog bezoeken. Waar komen deze onderdanige gevoelens vandaan? Is het alleen geil of speelt er meer? Haal je er controle uit? Wat doet het met je zelfbeeld? Bevestigd het ideeen of gedachten over jezelf? Welke fantasieen zijn er nog en hoeverre zijn deze realistisch? Hoe dwangmatig ben je met sex bezig en is het nog leuk of is het een verslaving? Hou je ook van mannen of ontmoet je ze alleen voor de sex. etc etc.

Dan bedenken wat voor soort partner je nodig hebt. Open minded, licht dominant en met hoog libido sowieso. Iemand met wie je je fantasieen kan delen en ze deels waarmaakt... Een vriendin die je ook gewoon van je geilheid af helpt minstens iedere dag en anders jou een tik voor je billen geeft...

Doordat TS in zijn relatie niet voldoende bevrediging krijgt, gaat hij dit buiten de deur zoeken. Vrouw lijkt best openminded omdat jullie bisex hebben, parenclubs bezoeken etc. Waarom heb je je vrouw niet eerder in vertrouwen genomen... en gekeken of de sex die je nodig hebt... te combineren is met je relatie?
Het is logisch dat het lastig is eea op te biechten is aan professionele hulp.. soms tref je ook niet direct de juiste persoon of klik om dit te doen. Naar je partner toe is het ook lastig, toch zijn veel vrouwen ook veel meer open minded en dirty minded dan wij mannen denken.

Nu denk je dat gay sex met meerdere mannen of sauna bezoek lastig te combineren is met een normale relatie. Maar als je het safe doet... evt. met een vaste groep mannen/vrienden die je kent en clean zijn... Zou toch moeten kunnen als partner open minded genoeg is en er wederzijds genoeg vertrouwen is... Er zijn allerlei manieren te bedenken... vrouw die jou opdrachten geeft, jou verhuurt, mannen voor jou uitzoekt, toekijkt... etc.etc.

Op een gegeven moment al teveel gebeurd is om dit alles nog te doen. Ik begrijp dat je doordat je enerzijds het gedrag zo afkeurt van jezelf, hier down van raakt, schuldgevoel krijgt, eigenwaarde daalt, denkt dat het het beste is de relatie te beëindigen. Het is knap dat je het uiteindelijk verteld hebt, maar beter had je je vriendin eerder meer inkijk gegeven in je leven, fantasieen en behoeften.

Het is te hopen dat iedereen nog gezond is want onveilig deze acties doen was niet verstandig.
'Houden van' en 'elkaars sexuele behoefte vervullen' zijn meestal verschillende dingen. Hopelijk als het eerste waar is, gun je elkaar het tweede.

x
domkop schreef:
28-05-2011 13:20
Ik ga niet verder met de relatie. En dat de geëmancipeerde, kortgekapte tuinbroeken vinden dat de vrouw die beslissing hoort te nemen is dan jammer voor diezelfde vrouwen.
Niet jammer voor mijn vrouw. Voor mijn vrouw is het heel, heel, heel, heel, heel vervelend. Daarvan ben ik me erg bewust. Twijfel daar niet aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven