Getrouwde man heeft sex met mannen

19-05-2011 09:15 589 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste onderwerp hier op het forum dus een korte introductie is op zijn plaats: ik ben F., een man van 32 jaar. Getrouwd met een fantastische vrouw en we hebben twee dochtertjes van 4 en 7.



Nu mijn verhaal. Ik hou van sex. Sex met vrouwen vind ik het fijnste maar sex met mannen vind ik ook fijn. Ik zou nooit een relatie willen met een man (ik ben dus niet echt bisexueel) maar ik kan genieten van sex met een man. Met mijn vrouw heb ik al meerdere malen triosex gehad met bi-mannen waarbij iedereen van elkaar genoot. Ook bezoeken we parenclubs maar daar komt het, op een enkele uitzondering na, nooit tot sex met mannen.



Ik heb prima sex met mijn vrouw al kan het naar mijn mening wel iets vaker. We hebben gemiddeld eens per week sex. En er zijn weken dat ik naast die ene keer nog wel een keer wil. Maar mijn vrouw heeft aan eens per week genoeg. Het is in onze relatie niet echt een probleem maar soms steekt het de kop wel eens op als ik zin heb en zij niet. Dan merk ik dat ik daar wel eens van baal. Maar er komen dan geen ruzies uit voort, ik ben dan wel even wat chagrijnig.



Nu mijn biecht: ik bezoek sinds ik een jaar of 18 ben sexbioskopen. Toen ik vrijgezel was gebeurde dat eens per maand. Toen ik mijn vrouw leerde kennen ben ik daar mee gestopt maar na enige tijd (zo'n 3 jaar) begon het toch weer te kriebelen en tot op de dag van vandaag kom ik nog wel eens in zo'n bioskoop. Dat zal zo' 5 a 6 keer per jaar zijn.



Ik heb daar dan sex met mannen. Om het beestje bij de naam te noemen: ik pijp mannen en laat ze soms ook in mijn mond klaarkomen. Zonder te slikken overigens. Verder neuk ik heeeel af en toe ook mannen, ik laat me niet neuken. Daar houdt ik niet van en doe ik ook nooit. De gevoelens die ik dan heb, behalve de lust, zijn onderdanig. Ik geniet als ik handelingen "moet" verrichten van andere mannen. Knijpen en tegen mijn geslachtsdeel en ballen geslagen worden vind ik heerlijk. Ik geniet er van om naakt in zon'n bios op mijn knieën te zitten en meerdere mannen oraal te verwennen tot ze klaarkomen. In de loop der tijd ben ik ook wel met mannen naar huis geweest en ook heb ik een tijdje contact gehad met een homostel waar ik thuis kwam.



Bij mannen thuis kan ik me dan helemaal laten gaan. Als ik bij mannen thuis kom, loop ik daar helemaal naakt rond en doe precies wat de man of mannen willen. Ook laat ik bv over me heen urineren en komen de mannen over me heen klaar. Ik vind dat erg lekker en geniet er zeer van.



Mijn ultieme fantasie is door een groep mannen gebruikt te worden. Ik pijp ze dan klaar en ze komen over me heen en urineren over me heen.



Nu mijn vragen:



-ik vraag me af waarom ik sex met mannen wil. Is het puur omdat ik sex met mannen ook lekker vind of is het omdat ik daar mijn gevoel van onderdanigheid kan ervaren. Ik heb mijn wensen van onderdanigheid nooit met mijn vrouw besproken omdat ik die rol met een vrouw niet zoek. Ik voel me pas onderdanig las een man zijn geslacht in mijn mond duwt en ik hem moet pijpen. Een vrouw die me dwingt haar te beffen is niet wat ik zoek. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen, maar niet onder dwang. Dat voegt voor mij niks toe.

-als ik weer eens een avond naar een zexbios ben geweest heb ik altijd spijt. Niet van wat ik heb gedaan of dat ik er van heb genoten maar het feit dat ik niet eerlijk ben tegen mijn vrouw zit me wel erg dwars. Ik neem me dan ook altijd voor nooit meer te gaan. Maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen en als dat maar erg genoeg wordt ga ik toch weer naar een sexbios.



Ergens vermoed ik dat ik een soort verlsavingsverschijnselen heb. Maar dat vind ik te zwaar en klink me te serieus in de oren. Ik wil daar dus (nog) niet aan. Ik heb ook het idee dat ik die drang naar sex met mannen en de onderdanigheid wel in de hand heb en er ieder moment mee kan stoppen als ik het echt wil. Maar is dat wel zo? Kan ik er wel mee stoppen? Of moet ik me af vragen of ik wel echt wil stoppen. Het is toch een deel van mij en dat deel kan ik niet ontkennen of uit de weg gaan.



Wat kan ik aan mijn situatie doen? Moet ik er iets aan doen? Moet ik het bespreken met mijn vrouw? Moet ik hulp zoeken, misschien buiten haar medeweten en hopen dat ik er vanaf kom zonder dat zij het hoeft te weten? Bij wie kan ik terecht met mijn "probleem"?



Ik hoop dat ik hier wat nuttige adviezen kan krijgen want ik weet eerlijk gezegd niet waar ik terecht kan met mijn verhaal. De huisarts durf ik niet. De drempel vind ik te hoog. Mijn vrouw en ik kennen hem goed en zien hem ook prive regelmatig. Ik zou me dan geen houding weten te geven als hij er van weet en mijn vrouw niet. Bovendien durf ik hem ook niet op te biechten wat ik met mannen allemaal doe.



Alvast bedankt



F.
Alle reacties Link kopieren
Het was ook wat ik zei. Aan de ene kant zogenaamd nobel "ik wil haar nooit meer kwetsen", en aan de andere kant lekker de gevolgen van wat je zelf gedaan hebt uit de weg gaan "als ik blijf zou ik altijd schaamte voelen".



Domkop kan niet dealen met zijn eigen daden, en daarom gaat hij er maar vandoor. Jammer alleen dat zijn vrouw de keuze niet meer heeft om van zijn daden weg te lopen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Domkop, wat is het nou? Ben je van gedachten veranderd en vind je je vrouw niet meer fantastisch? Of voel je je niet meer gelijkwaardig als gevolg van je eigen gedrag? Enfin, het doet er niet meer toe. Ik denk dat je haar inderdaad uiteindelijk een dienst bewijst door te gaan.



Weggaan omdat je gewoon je gang wil gaan en geen rekening wil houden met je vrouw vind ik helemaal niet zo'n slechte reden als jij er blijkbaar in leest.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Katherina schreef op 28 mei 2011 @ 13:08:

Jij gaat voorbij aan de autonomie van je vrouw om te besluiten dat je weg wilt. Juist op dit moment zou jij je afwachtend en ondersteunend moeten opstellen. Zodat zij nu kan beslissen of zij al dan niet met je verder wil.

Jouw gevoelens over jullie huwelijk zijn op dit moment ondergeschikt aan haar. Haar is verdriet aangedaan, laat haar dan nu beslissen of ze jou en jullie huwelijk nodig heeft in haar verdere leven.

Wat jij wilt, stoppen met jullie huwelijk, is nu ondergeschikt aan wat zij wil. Nu zul jij je moeten voegen naar haar.

Daarom is het niet netjes dat jij nu de eerste stap hebt gezet om te gaan scheiden. Die beslissing had je haar moeten laten maken omdat zij degene is die verdriet is aangedaan.



Hij wil niet meer met zijn vrouw getrouwd zijn.

Na wat hij haar heeft aangedaan.

Hij wíl het niet meer.



Voor mij klopt het gevoelsmatig ook niet, het verontwaardigd me zelfs, maar als hij niet meer wil houdt het op.
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 28 mei 2011 @ 13:11:



Weggaan omdat je gewoon je gang wil gaan en geen rekening wil houden met je vrouw vind ik helemaal niet zo'n slechte reden als jij er blijkbaar in leest.Dat ben ik met je eens. Als ik een vrouw in deze situatie zou zijn, zou ik veel liever hebben dat de man in kwestie weg ging omdat hij er inmiddels achter is dat hij gewoon liever met mannen wil zijn, dan omdat ie te laf is om met zijn eigen schuldgevoel om te willen gaan.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 28 mei 2011 @ 12:57:

je schikken in je lot, is dat een andere manier om te zeggen dat je je onderdanig aan je vrouw zou gaan voelen?



wat heb jij met onderdanigheid?



Even los van TO, want ik kan en wil niet insinueren dat ik weet wat hij voelt.



Maar ik noemde het net al in een andere post Topping from the bottom is een vrij bekend fenomeen in de wereld van sadisme en masochisme.



"Topping from the bottom is de SM-term die het mechanisme omschrijft dat de bottom gedomineerd wordt en wil worden, maar tegelijkertijd de top beveelt te doen wat de bottom wenst. " (Wikipedia)



Er is een misstap begaan door de bottom (de onderdanige) en de bottom attendeert de top (de overheersende) er niet alleen op, maar heeft ook de straf al bedacht en hoe en wanneer die straf ten uitvoer gebracht moet gaan worden.



Niks mis mee als het gebeurt om 's een keertje wat sjeu in het spel te brengen als de bottom meer zin heeft om te spelen als de top. Maar het kan erg vervelend worden als het doordringt in relaties en de grotere machtsverhoudingen.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat je weggaat omdat je wel weet dat je toch niet veranderd.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
en hoe is het nu met je vrouw?
wij slapen nooit.
Ik weet het Leo. Dat vind ik ook juist zo verschrikkelijk van hem. Dat hij nu niet meer wil. Natuurlijk houdt het dan op. Maar ooooh, wat vind ik dat verdrietig voor zijn vrouw. Dat hij nu degene is die beslist dat hij weggaat. Dat hij het haar ontneemt om hem woedend de deur te wijzen. Egoistisch vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 28 mei 2011 @ 13:07:

[...]





In je laatste zin zeg je exact hetzelfde als wat ik zeg maar ik kan niet lezen? Je kunt niet door omdat je het niet trekt wat je haar hebt aangedaan. Wat miszeg ik daar mee?



Nee,nee, dit is wat je zei:



Weg willen omdat je niet kunt dealen met het verdriet en de pijn van een ander.



Nu niet ineens wat anders beweren als ik er tegenin ga natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet verder met de relatie. En dat de geëmancipeerde, kortgekapte tuinbroeken vinden dat de vrouw die beslissing hoort te nemen is dan jammer voor diezelfde vrouwen.



Niet jammer voor mijn vrouw. Voor mijn vrouw is het heel, heel, heel, heel, heel vervelend. Daarvan ben ik me erg bewust. Twijfel daar niet aan.
quote:Katherina schreef op 28 mei 2011 @ 13:17:

Ik weet het Leo. Dat vind ik ook juist zo verschrikkelijk van hem. Dat hij nu niet meer wil. Natuurlijk houdt het dan op. Maar ooooh, wat vind ik dat verdrietig voor zijn vrouw. Dat hij nu degene is die beslist dat hij weggaat. Dat hij het haar ontneemt om hem woedend de deur te wijzen. Egoistisch vind ik dat.





Vind ik ook.

Ik ril echt bij de gedachte aan wat zij moet voelen nu.
En stel.... Je vrouw vergeeft je. Ze wil graag met je verder omdat ze van je houdt en kinderen van je heeft. Ze is bereid in therapie te gaan om jullie huwelijk te redden. Wat dan??????



M.
quote:domkop schreef op 28 mei 2011 @ 13:20:

Ik ga niet verder met de relatie. En dat de geëmancipeerde, kortgekapte tuinbroeken vinden dat de vrouw die beslissing hoort te nemen is dan jammer voor diezelfde vrouwen.



Niet jammer voor mijn vrouw. Voor mijn vrouw is het heel, heel, heel, heel, heel vervelend. Daarvan ben ik me erg bewust. Twijfel daar niet aan.



Zeg domkop, we gaan hier toch geen conclusies trekken die nergens op gestaaft zijn he? Waaruit concludeer jij dat ik een geëmancipeerde, kortgekapte tuinbroeken mevrouw ben?



Mijn mening dat jij je vrouw had moeten laten beslissen om al dan niet de stekker uit jullie huwelijk te trekken heeft niet te maken met mijn vermeende feminisme, of met hoe ik eruit zie.



Dat heeft te maken met fatsoen. En met weten wanneer je eigen mening ondergeschikt is aan de mening van je vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt ongelooflijk knap hoe rustig en aardig jullie kunnen blijven reageren, Eleonora, BWitched, Katherina, Veronicas en nog wat anderen.
Am Yisrael Chai!
quote:domkop schreef op 28 mei 2011 @ 13:18:

[...]





Nee,nee, dit is wat je zei:



Weg willen omdat je niet kunt dealen met het verdriet en de pijn van een ander.



Nu niet ineens wat anders beweren als ik er tegenin ga natuurlijk.



Dus je iedere keer als je iemand ziet schamen en dat niet willen en daarom weggaan is iets anders dan weggaan omdat je niet kunt dealen met wat je aangericht hebt?



O......
Alle reacties Link kopieren
Domkop,



Ik heb niet alle reacties gelezen nadat je schreef dat je bij je vrouw weg gaat, maar ik begrijp dat veel mensen vinden dat dat niet juist is.



Ik daarentegen vind dat als jij denkt dat het het beste is, dan moet je dat doen.



Hoeveel pijn je je vrouw ook hebt gedaan, het is fout om bij iemand te blijven uit bijvoorbeeld een schuldgevoel.



Je hebt al zo'n tijd met een leugen geleefd; het zou niet juist zijn om bij je vrouw te blijven omdat je haar niet nog meer pijn wilt doen. Als het gevoel bij 1 van de 2 mensen in een relatie er niet (genoeg) meer is dan kan een relatie niet optimaal werken.
Alle reacties Link kopieren
heel vervelend?

als het allemaal niet zo triest was zou ik moeten lachen om je kortzichtige arrogantie.

je bent zo aanvallend bezig , hoe kut voel je jezelf eigenlijk?
wij slapen nooit.
quote:eleonora schreef op 28 mei 2011 @ 13:22:

[...]





Vind ik ook.

Ik ril echt bij de gedachte aan wat zij moet voelen nu.



Ik vraag me dus af of domkop zich dat ook realiseert. Of hij vóelt welk verdriet hij zijn vrouw heeft aangedaan. Of hij vóelt dat hij weer een beslissing voor haar neemt, die gevolgen heeft voor haar leven.



Ik zou haar graag willen steunen. Maar het enige wat ik kan is domkop inzicht proberen te geven in hoe zijn vrouw het weliicht zou kunnen ervaren dat híj nu heeft besloten om te willen scheiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:domkop schreef op 28 mei 2011 @ 13:20:

Ik ga niet verder met de relatie. En dat de geëmancipeerde, kortgekapte tuinbroeken vinden dat de vrouw die beslissing hoort te nemen is dan jammer voor diezelfde vrouwen.

Ik spreek niet voor m'n collega-tuinbroeken (al zijn broekrokken helemaal Tha Bomb op dit forum, maar die beginnersfout vergeven we je graag), maar het is niet dat je weg wil, het is niet dat je vrouw die beslissing alleen hoort te nemen. Het is de combinatie waarvan mijn nekharen overeind gaan staan (makkelijker met kortgeknipt haar trouwens, die lange lokken overeind is zo slecht voor m'n nek): jij beslist jullie relatie te stoppen om wat jij denkt dat je vrouw voelt.

De relatie niet voort willen zetten is jouw goed recht. Maar verschuil je niet achter de gevoelens van je vrouw. Daarmee doe je haar groot onrecht omdat je haar macht uit handen neemt en haar capaciteiten ontkent, en je doet jezelf groot onrecht omdat jouw gevoelens om niet verder te willen met deze relatie net zo belangrijk zijn als die van je vrouw.



Als JIJ de stekker er uit trekt, moet je dat doen om wat JIJ voelt. En om geen enkele andere reden.



quote:Niet jammer voor mijn vrouw. Voor mijn vrouw is het heel, heel, heel, heel, heel vervelend. Daarvan ben ik me erg bewust. Twijfel daar niet aan.

Ik vind het voor jullie allebei heel, heel, heel vervelend. Ik weet uit eigen ervaring hoe het is om te worstelen met onderdanige gevoelens en of je die wel of niet in je relatie kunt bespreken. Laat staan in kunt passen in je relatie.



Het begon met jouw gevoel, en wat jij dacht dat je vrouw zou denken van jouw gevoel. Dus vertelde je thuis niks en ging je naar die sexbioskopen. Na een heel erg turbulente ride gaat het nog steeds om jouw gevoel en om wat je denkt dat je vrouw denkt van jouw gevoel. En je vertelt weer niks en handelt op eigen houtje. Goed vol blijven houden, dat patroon. Wordt je heel ongelukkig van.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu naar mijn vrouw om haar te steunen waar mogelijk.
quote:mjdh schreef op 28 mei 2011 @ 13:22:

En stel.... Je vrouw vergeeft je. Ze wil graag met je verder omdat ze van je houdt en kinderen van je heeft. Ze is bereid in therapie te gaan om jullie huwelijk te redden. Wat dan??????



M.



Wil je hier geen antwoord op geven? Te confronterend? Of is dit gewoon niet wat je zelf voor ogen hebt?



M.
quote:domkop schreef op 28 mei 2011 @ 13:28:

Ik ga nu naar mijn vrouw om haar te steunen waar mogelijk.



Dat is goed domkop. Maar praat vooral met haar. Luister naar wat zij vind en voelt. Niet over jezelf praten of over wat jij wilt. Luister naar haar.



Ik hoop dat zij je steun kan gebruiken.
quote:fashionvictim schreef op 28 mei 2011 @ 13:24:

Ik vind het echt ongelooflijk knap hoe rustig en aardig jullie kunnen blijven reageren, Eleonora, BWitched, Katherina, Veronicas en nog wat anderen.



Jij bent gepassioneerder in dit soort gevallen denk ik.

Domkop ken ik niet, is mijn man niet en zijn seksleven op zich boeit me niet. Ik kijk wat dat betreft nergens van op.



Het omgaan met de problemen die het gedrag van TO in zijn huwelijksleven opleveren vind ik wél heel boeiend en zijn houding

in het algemeen en in het bijzonder tegenover zijn vrouw en nu zijn aanstaande scheiding ook.



Maar ik wind me niet op, klopt.

Jij bent veel vuriger.

Leuker om te lezen ook denk ik.



anoniem_12394 wijzigde dit bericht op 28-05-2011 14:56
Reden: 's' toegevoegd in 'gepassioneerd'
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:IlonaUK schreef op 28 mei 2011 @ 13:24:

Domkop,



Ik heb niet alle reacties gelezen nadat je schreef dat je bij je vrouw weg gaat, maar ik begrijp dat veel mensen vinden dat dat niet juist is.



Ik daarentegen vind dat als jij denkt dat het het beste is, dan moet je dat doen.



Hoeveel pijn je je vrouw ook hebt gedaan, het is fout om bij iemand te blijven uit bijvoorbeeld een schuldgevoel.



Je hebt al zo'n tijd met een leugen geleefd; het zou niet juist zijn om bij je vrouw te blijven omdat je haar niet nog meer pijn wilt doen. Als het gevoel bij 1 van de 2 mensen in een relatie er niet (genoeg) meer is dan kan een relatie niet optimaal werken.





Niemand vindt volgens mij dat hij bij zijn vrouw moet blijven. Als ik alle reacties goed samenvat is vrijwel iedereen het erover eens dat zijn vrouw beter af is zonder hem. Waar men over valt, is dat hij een week geleden een megabom in zijn huwelijk dropt, en dan een week later zegt "by the way, ik wil ook niet verder met je want ik wil geen ongelijkwaardige relatie".



Zijn vrouw had op zijn minst de kans moeten krijgen om uberhaupt te laten bezinken wat hij heeft gedaan, de kans moeten krijgen om boos te zijn, verdrietig te zijn, de kans moeten krijgen om bijvoorbeeld de uitslag van de SOA test af te wachten, en de kans moeten krijgen om zelf te bepalen wat haar standpunt in deze kwestie is. Ze heeft haar hele huwelijk al geen zeggenschap gehad, iemand met een beetje fatsoen in zijn donder had haar nu wél zeggenschap gegeven.
Am Yisrael Chai!
Vroon, dat 'topping the bottom' wat je beschreef, wat een goeie is dat zeg!



OT broekrokken zijn inderdaad tha bomb. *doet box*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven