Entertainment alle pijlers

wimbledon ipv ghostwhisperer??

06-07-2008 20:42 76 berichten
Waarom is ghostwhisperer niet op Net5 zoals de gids aan geeft? Op teletekst staat dat het er nu op is, op www.tvgids.nl staat het, onderaan het beeld van de tv staat ghostwhisperer en toch zie ik tennis. grrrrrr! Op de site van Net5 staat ook niks.....

bah!
Sport sucks. Sport in plaats van Supernatural sucks helemaal. Grrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook gefrustreerd dat het weggehaald is door dat domme tennis! Al die frustraties van vroeger komen weer naar boven: A-Team, MacGyver, Star Trek Deep space nine, hoeveel uren ik niet voor de tv wachtende heb doorgebracht hopende dat dat stomme tennis eens ophield! En temptation Island is ook nog steeds niet begonnen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, zomertv sucks!
Nadal? Iehhh, nee.
Ik heb me er verdorie de hele week op zitten verheugen dat Dean op tv kwam. Dean is zo lekker, en zo grappig! En zo zielig, vooral de laatste aflevering in America. In dit seizoen is alles nog lief en leuk en spannend, het leek me zo leuk!

Ik baal.
Downloaden kan ook nog.
Esra, push ze up met tennisballen! ;-)
Ja, je verheugd je erop. Gaat nice en comfi voor de tv zitten/liggen. Drankje en hapje erbij en dan...het beeld staat op groen....grrrrrrrr. Ik ben deze teleurstelling al weken gewend.
Kijk nou eens goed naar die armen :-p
Ah joh, gelukkig heb je geen vriend die hele dagen naar Wimbledon kijkt.
Cum non tum age
Ja dan wint Nadal ja ;-)

Leuk om te zien hoe Gwen Stefani met jullie meeleeft meiden; ze zit zich daar de pleuris te vervelen X-D
Mijn vriend baalt bijna net zo erg als ik....hij vindt sport op tv ook niks.
Silvernemesis schreef op 06 juli 2008 @ 21:44:

Ja, je verheugd je erop. Gaat nice en comfi voor de tv zitten/liggen. Drankje en hapje erbij en dan...het beeld staat op groen....grrrrrrrr. Ik ben deze teleurstelling al weken gewend.
Drankje en hapje valt dan nog mee, maar je zult je maar geïnstalleerd hebben met acht proppen/watten papier tussen je tenen en een verse, dikke laag felgekleurde nagellak.
Waarom zit Gwen Stefanie daar? Is dat het vriendinnetje van een tenniser? Mis ik weer eens wat? ;-)
Nee ze zit er met haar man Federer te supporten ;-)
Nou.ze mag haar kaartje voor de finale van volgend jaar best aan mij geven hoor. Ga ik daar gewoon live kijken, mogen jullie Ghostwhisperer zien :-d
:rofl:
Misschien had Gwen beter een goed boek mee kunnen nemen.
Nog even hoop houden dames, het kan bijna voorbij zijn.
ik ben erachter gekomen dat ik niet van mannen met haarbanden houd....
En daar kom je zeker nu net achter? ;-)
ja. Ze verpesten mn zondagavond.... ;-)
4 uur en 43 minuten... sjonge jonge. Geef me dan maar weer voetbal. Dan weet je tenminste hoe lang het uiterlijk duurt.

Ik vind het publiek trouwens ook erg leuk om te zien.

zoek de 101 dalmatiers...
Bijna af, nog twee keer serveren en wedstrijd kan afgelopen zijn.
en anders is er nog hoop.... het wordt donker!
Kan hooguit nog een kwartiertje duren want daarna wordt het te donker. Nog even volhouden dus, dames... X-D

En tis matchpoint...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven