Waarom is ghostwhisperer niet op Net5 zoals de gids aan geeft? Op teletekst staat dat het er nu op is, op www.tvgids.nl staat het, onderaan het beeld van de tv staat ghostwhisperer en toch zie ik tennis. grrrrrr! Op de site van Net5 staat ook niks.....
bah!
Anoniem_648d867ac9e9b
zondag 6 juli 2008 om 21:36
Sport sucks. Sport in plaats van Supernatural sucks helemaal. Grrrrrr.
Ben ook gefrustreerd dat het weggehaald is door dat domme tennis! Al die frustraties van vroeger komen weer naar boven: A-Team, MacGyver, Star Trek Deep space nine, hoeveel uren ik niet voor de tv wachtende heb doorgebracht hopende dat dat stomme tennis eens ophield! En temptation Island is ook nog steeds niet begonnen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, zomertv sucks!
Ik heb me er verdorie de hele week op zitten verheugen dat Dean op tv kwam. Dean is zo lekker, en zo grappig! En zo zielig, vooral de laatste aflevering in America. In dit seizoen is alles nog lief en leuk en spannend, het leek me zo leuk!
Ja, je verheugd je erop. Gaat nice en comfi voor de tv zitten/liggen. Drankje en hapje erbij en dan...het beeld staat op groen....grrrrrrrr. Ik ben deze teleurstelling al weken gewend.
Ja, je verheugd je erop. Gaat nice en comfi voor de tv zitten/liggen. Drankje en hapje erbij en dan...het beeld staat op groen....grrrrrrrr. Ik ben deze teleurstelling al weken gewend.
Drankje en hapje valt dan nog mee, maar je zult je maar geïnstalleerd hebben met acht proppen/watten papier tussen je tenen en een verse, dikke laag felgekleurde nagellak.