je ziet je partner onder de douche en je denkt...

03-07-2008 16:49 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het eigenlijk al... wat voel je denk je als je je partner in zijn/ haar blootje ziet.

grt

Kwin
Ik kan ook van mezelf zeggen dat ik best een mooi lichaam heb maar mijn vriendin die kijkt zelden hongerig...

En als ik haar zie dan denk ik: wat een mooi meisje. Maar ik ga dan geen geile gedachten ontwikkelen om een teleurstelling te voorkomen.
quote:ambrosia9 schreef op 07 juli 2008 @ 11:05:

[...]

Sorry voor de onbeleefde vraag, maar hoe is de seks dan? Dat kan dan toch ook niet lekker zijn, als je dat gevoel er niet bij hebt?

Da's toch geen onbeleefde vraag? Heel realistisch.

Tja, de sex moet ik echt zin voor maken, vervelend voor hem en vervelend voor mij, maar wel waar.
bruja78 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 16:30
11.90% gewijzigd
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Bruja78 schreef op 09 juli 2008 @ 13:41:

[...]

Da's toch geen onbeleefde vraag? Heel realistisch.

Tja, de sex moet ik echt zin voor maken, vervelend voor hem en vervelend voor mij, maar wel waar. Maar dat is dan ook het enige dat ik 'mis' in mijn relatie.
Hoezo vervelend voor jou? Jij kan er toch wat aan doen, je doet alsof je de derde persoon hier bent. En jouw man maar zwoegen om je in de stemming te krijgen. Leuk!
Als ik mijn partner onder de douche zie staan denk ik: ga toch eens wat meer van dat mooie lijf genieten, gooi die blokkades weg en doe er iets mee.
donttrysohard schreef op 09 juli 2008 @ 13:47:

[...]

Hoezo vervelend voor jou? Jij kan er toch wat aan doen, je doet alsof je de derde persoon hier bent. En jouw man maar zwoegen om je in de stemming te krijgen. Leuk!
Oh ja? Kun jij mij vertellen hoe ik er iets aan moet doen dan? Dàt zou lekker makkelijk zijn zeg.
Zou wel handig zijn zo'n oplossing om een partner met een laag libido te veranderen.
Nou het ligt niet eens zozeer aan mijn libido, want bij sommige mannen die ik tegenkom denk ik 'mjammie, die zou ik wel eens..'.

Het is meer dat mijn vriend altijd alleen maar in bed wil, licht uit, niet in voor nieuwe dingen.

Als jij daar een oplossing voor hebt DTSH, graag, en dan kun je die gelijk op je eigen relatie toepassen. Wel zo leuk.
ik snap zulk soort mannen niet, ik wou dat mijn partner eens wat meer wil
Tja, dat kunnen een aantal vrouwen hier ook wel over jouw partner zeggen, maar dat schiet natuurlijk niet op..

Zou er niet iets zijn waardoor je al eerder in de realatie zou kunnen merken dat het op den duur niet werkt? Vrees van niet........
ben bang van niet, ik noem het relatie evolutie waaruit later blijkt dat je niet beiden gelijk bent geevolueerd
Tja, dat van die evolutie klopt wel wat.

Het eerste jaar had ik stomende seks met mijn vrouw, maar naarmate de jaren vorderden gleed het steeds verder af.

Beschouw het als een ontdekkingsreis waarbij de ene het na enkele keren wel gezien heeft en de ander juist verder wilde ontdekken (ontgonnen en nog niet ontgonnen paden).
is ook een hele goed theorie.
donttrysohard schreef op 09 juli 2008 @ 13:27:

Ik kan ook van mezelf zeggen dat ik best een mooi lichaam heb maar mijn vriendin die kijkt zelden hongerig...

En als ik haar zie dan denk ik: wat een mooi meisje. Maar ik ga dan geen geile gedachten ontwikkelen om een teleurstelling te voorkomen.
Ik heb even je posting van een ander topic gejat; misschien kun je bovenstaande ook toepassen wannneer je een ander mooi meisje ziet? Probleem opgelost.
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 09-07-2008 14:50
Reden: verkeerde topic, sorry
% gewijzigd
Als ik mijn partner in zn blootje zie dan.......

- moet ik altijd even aan zijn billen zitten

- moet ik altijd even aan zijn piemel zitten/zijn piemel in mijn mond stoppen

- spring ik bij hem onder de douche

- waarna we 9 van de 10x sex hebben

Hetzelfde geldt voor hem. Hij kan ook niet met zn poten van mij afblijven als ik in mn blootje rondloop/onder de douche sta:-)

Moet er wel bijzeggen dat we "nog maar" een jaar met elkaar gaan en (nog) niet samenwonen. Het is dus niet zo dat we elke dag bij elkaar onder de douche staan.
Kwijl, kwijl........mjammieeeeee X-D
ik zou denken...........wat een bosaappie
datmeenjeniet schreef op 09 juli 2008 @ 21:15:

ik zou denken...........wat een bosaappie
Dan sta je zeker tegenover de spiegel? ;-)
hoe weet jij dat ik haar op mijn rug heb mevr. dewit??
Nou, mijn partner kijkt zelden hongerig naar mij, alhoewel ik hem best een lekker ding vind als hij onder de douche staat. Hij wil bijna niet (sexueel) aangeraakt worden, wel dicht tegen elkaar aanliggen in bed, maar verder meestal niets. Alles kietelt, hij zegt "niet zo lichamelijk ingesteld te zijn." Lekker voor mij.

Enne, ik ben (zeker voor mijn leeftijd) een slanke verzorgde vrouw.
datmeenjeniet schreef op 09 juli 2008 @ 21:26:

hoe weet jij dat ik haar op mijn rug heb mevr. dewit??
Volgens mij heb je me dat wel eens verteld...
hahahah verteld??????????

heb je je mail gelezen..............zielig he
datmeenjeniet schreef op 09 juli 2008 @ 21:37:

hahahah verteld??????????

heb je je mail gelezen..............zielig he

Jij? Jij bent niet zielig. Maar we gaan ot...

Ik zal zo eens even goed gaan zitten voor een mail terug.
donttrysohard schreef op 09 juli 2008 @ 13:27:

Bij ons de omgekeerde wereld X-D , 't is niet eerlijk!
Dan denk ik: oe, even helpen zepen!
Dan denk ik maar1 ding.. Mmmmm sabbelen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven