Entertainment alle pijlers

Sylvie vd Vaart 44 kg

10-07-2008 10:10 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=29113

Rafael en Sylvie van der Vaart genieten momenteel van een welverdiende vakantie in Marbella meldde Evert Santegoeds dinsdag bij SBS Shownieuws. Ook hier blijft het glamourkoppel niet buiten het oog van de camera. De roddelbladen zochten het stel op in de Spaanse badplaats en fotografeerde Rafael terwijl hij met zoontje Damian voetbalde op het strand.

Ook werd er met Sylvie gesproken over haar huidige figuur, want het kan niemand ontgaan zijn dat de voetbalvrouw wat kilootjes lichter is geworden de afgelopen tijd. Sylvie (30) vertelt openhartig dat zij met een lengte van 1.58 momenteel 44 kg. weegt.

Dat is een bmi van 17,6....te licht dus

Vind haar er niet broodmager uitzien maar met wat kilootjes meer toch wel mooier :-]
yasmijn schreef op 10 juli 2008 @ 11:01:

Een homovriend(in) van me zegt altijd:

Je kunt nooit té rijk of té mager zijn.

;-)

Hihi, nou van dat rijk kan ik het zowiezo wel mee eens zijn :rolling: Vandaag trekking staatsloterij, hoop hoop!

Maar nooit mager genoeg....toen ik 18 was woog ik op een bepaald moment 49 kg bij 1.69 m (bmi 17,1). Ik had toen eigenlijk ook wel het motto 'het kan nooit mager genoeg zijn' |-)

Maar als ik daar nu foto's van zie vind ik dat toch niet mooi...mijn hoofd leek toen ook zo groot en die stakerige armpjes...geen borsten....nee, dan vind ik mezelf nu met 67 kg, bmi 23,5, toch mooier (al wil ik er wel graag 5 kg af :-d maar geen 49 kg meer aub)
Ik vind haar er trouwens op de foto in de OP wel oke uitzien, ik heb echt ergere fotos van haar gezien rond het EK.
tjilla schreef op 10 juli 2008 @ 11:17:

Ik vind haar er trouwens op de foto in de OP wel oke uitzien, ik heb echt ergere fotos van haar gezien rond het EK.

Dat is een foto uit 2003!

even doorklikken naar no 2
Dit zijn oude foto's van haar. Ze is nu veel magerder. Te mager. Maar ja... wie weet voelt ze zich niet helemaal ok. Blijft vervelend als mensen je op je uiterlijk beoordelen... Dik, dun, who cares....

Ben zelf ook wel eens te mager geweest. Had wel een reden en inmiddels niet meer gelukkig. maar werd gek van mensen die maar vroegen: goh.. wat ben jij dun, ben je afgevallen. Ik zeg toch ook niet: goed, wat ben je dik, ben je aangekomen?
Recent

http://images.starlounge.com/slideshows-2/sylvie5.jpg
Ik vind der leuk......
Als zij zich daar prettig bij voelt.....hoop alleen dat ze geen storm tegenkomt.

Dat gekir in die Duitse webcamblogjes van dr met de EK waren tenenkrommend!

Ich habe solche hübsche Blumen bekommen von mein Raphael.......soooooo suuuuuuuuuuuuuuus. *kotssmilie*
Ze is inderdaad wel een beetje dun, maar ik zou zo met haar willen ruilen, kan ik even weer lekker schransen om op gewicht te komen...

Wat is dat toch met Sylvie?? Hier in Nederland lijkt ze verguisd, ook door de mannen blijkt na het lezen van een blog op GeenStijl. Ik heb dat nooit zo begrepen...

En in Duitsland ...... daar is ze publiekslieveling.

Want tja, ik vind haar toch echt wel heel mooi ... ook op de dunne foto's zie ik een heel mooi koppie.
Ze is volgens mij oprecht blij met die Blume... lief toch?! Als iedereen zo zou zijn zou de wereld er een stuk plezieriger uitzien. Je hebt ook van die zuurpruimen die iedereen af lopen te zeiken en fotografen met paraplu's bewerken. Tis toch nooit goed. Zij is tenminste altijd vrolijk!
misschicken schreef op 10 juli 2008 @ 11:31:

Dat gekir in die Duitse webcamblogjes van dr met de EK waren tenenkrommend!

Ich habe solche hübsche Blumen bekommen von mein Raphael.......soooooo suuuuuuuuuuuuuuus. *kotssmilie*
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Schrécklich!! |-(
tjilla schreef op 10 juli 2008 @ 10:48:

Ik vond haar altijd echt bekend staan om haar rondingen zeg maar en daar is nu niets meer van over.
Nou als je op de foto kijkt die in de link van TO staat heeft ze precies de goede rondingen voor een vrouw,ze heeft echt nog wel een zandloperfiguur.Ik vind haar een mooie vrouw,alleen haar stem is minder,maar ja niemand is perfect ;-]
lieselotje schreef op 10 juli 2008 @ 11:40:

Ze is volgens mij oprecht blij met die Blume... lief toch?! Als iedereen zo zou zijn zou de wereld er een stuk plezieriger uitzien. Je hebt ook van die zuurpruimen die iedereen af lopen te zeiken en fotografen met paraplu's bewerken. Tis toch nooit goed. Zij is tenminste altijd vrolijk!
Nee, ze doet alsof (of beter gezegd; het komt zo onwijs nep over). Dát is het punt.
Owww oude foto,maar ja ze is fotomodel en die hebben allemaal maatje 34.....

Of...ze is afgevallen omdat ze zometeen weer aankomt van een zwangerschap:-))
Dames,dames,vrouwen moeten opkomen voor elkaar,niet elkaar afkraken...dat doen we bij de mannen ;-]
ElleMichelle schreef op 10 juli 2008 @ 11:48:

[...]

Nou als je op de foto kijkt die in de link van TO staat heeft ze precies de goede rondingen voor een vrouw,ze heeft echt nog wel een zandloperfiguur.Ik vind haar een mooie vrouw,alleen haar stem is minder,maar ja niemand is perfect ;-]
Doorklikken, (eerste) foto in link is een 'before' foto
Ze doet alsof???? Wel eens voor een camera gestaan? Alles wat er bij mij uitkomt gaat nergens meer over. Weet niet waat ik moet kijken, ga stotteren, zweten. Dan maar een lief lachje opzetten, werkt het beste. Maar echt.. nee, ik mag hopen dat ik niet diegene ben die op video staat hahahahaha De eerste die voor een camera staat en niet nep is moet nog geboren worden.
Ik vind haar op die foto niet te mager, ik vind het mooi.

Het is een mooie meid, niks lelijks aan. Maar ik denk dat ze een beetje moet uitkijken met de zon, lijkt me niet erg gezond om altijd zo bruin te zijn.
Ik vind Sylvie lelijk noemen echt belachelijk. Ik kom maar weinig mensen op een dag tegen die knapper zijn.

Ik vind het verder ook niet echt een boeiende vrouw en qua uitstraling ben ik ook niet onder de indruk. Maar lelijk? Nee, dat is toch echt heel iets anders hoor.
Onaantrekkelijk, mag dat wel?
als ik afval dan gaan mijn tieten ook weg, het is niet eerlijk verdeeld :'-(

verder vind ik het een mooie vrouw.
Eowynn_ schreef op 10 juli 2008 @ 12:10:

Onaantrekkelijk, mag dat wel?
Van mij wel ;-) Ik vind onaantrekkelijk ook iets anders dan lelijk. Ik kan hele knappe mensen (volgens de 'norm' dan) heel onaantrekkelijk vinden.
lieselotje schreef op 10 juli 2008 @ 11:20:

Dit zijn oude foto's van haar. Ze is nu veel magerder. Te mager. Maar ja... wie weet voelt ze zich niet helemaal ok. Blijft vervelend als mensen je op je uiterlijk beoordelen
Woehahahaaaaa, wat is er méér dan haar uiterlijk? Wat dóet ze dan?
Ik ben twee Sylvies. X-D

Ik vind haar niet echt een leuke uitsraling hebben, maar volgens mij is ze wel mooi. Heb liever haar lijf dan het mijne, hoewel ik haar op die eerste foto echt mooier vind dan op die tweede...
fleurtje schreef op 10 juli 2008 @ 12:34:

[...]

Woehahahaaaaa, wat is er méér dan haar uiterlijk? Wat dóet ze dan?
Fulltime Fußbalfrau he
Ik vind haar mooi. Maar als ik de 3e en de 4e foto in de link bekijk, dan doet ze me denken aan de Olsen twins, willekeurig welke. Beetje eng groot en ingevallen botterig hoofd. Kan aan de fotografie liggen, maar van mij mag ze weer wat gaan eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven