Entertainment
alle pijlers
Sylvie vd Vaart 44 kg
donderdag 10 juli 2008 om 10:10
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=29113
Rafael en Sylvie van der Vaart genieten momenteel van een welverdiende vakantie in Marbella meldde Evert Santegoeds dinsdag bij SBS Shownieuws. Ook hier blijft het glamourkoppel niet buiten het oog van de camera. De roddelbladen zochten het stel op in de Spaanse badplaats en fotografeerde Rafael terwijl hij met zoontje Damian voetbalde op het strand.
Ook werd er met Sylvie gesproken over haar huidige figuur, want het kan niemand ontgaan zijn dat de voetbalvrouw wat kilootjes lichter is geworden de afgelopen tijd. Sylvie (30) vertelt openhartig dat zij met een lengte van 1.58 momenteel 44 kg. weegt.
Dat is een bmi van 17,6....te licht dus
Vind haar er niet broodmager uitzien maar met wat kilootjes meer toch wel mooier
Rafael en Sylvie van der Vaart genieten momenteel van een welverdiende vakantie in Marbella meldde Evert Santegoeds dinsdag bij SBS Shownieuws. Ook hier blijft het glamourkoppel niet buiten het oog van de camera. De roddelbladen zochten het stel op in de Spaanse badplaats en fotografeerde Rafael terwijl hij met zoontje Damian voetbalde op het strand.
Ook werd er met Sylvie gesproken over haar huidige figuur, want het kan niemand ontgaan zijn dat de voetbalvrouw wat kilootjes lichter is geworden de afgelopen tijd. Sylvie (30) vertelt openhartig dat zij met een lengte van 1.58 momenteel 44 kg. weegt.
Dat is een bmi van 17,6....te licht dus
Vind haar er niet broodmager uitzien maar met wat kilootjes meer toch wel mooier
donderdag 10 juli 2008 om 11:08
Hihi, nou van dat rijk kan ik het zowiezo wel mee eens zijn Vandaag trekking staatsloterij, hoop hoop!
Maar nooit mager genoeg....toen ik 18 was woog ik op een bepaald moment 49 kg bij 1.69 m (bmi 17,1). Ik had toen eigenlijk ook wel het motto 'het kan nooit mager genoeg zijn'
Maar als ik daar nu foto's van zie vind ik dat toch niet mooi...mijn hoofd leek toen ook zo groot en die stakerige armpjes...geen borsten....nee, dan vind ik mezelf nu met 67 kg, bmi 23,5, toch mooier (al wil ik er wel graag 5 kg af maar geen 49 kg meer aub)
donderdag 10 juli 2008 om 11:20
Dit zijn oude foto's van haar. Ze is nu veel magerder. Te mager. Maar ja... wie weet voelt ze zich niet helemaal ok. Blijft vervelend als mensen je op je uiterlijk beoordelen... Dik, dun, who cares....
Ben zelf ook wel eens te mager geweest. Had wel een reden en inmiddels niet meer gelukkig. maar werd gek van mensen die maar vroegen: goh.. wat ben jij dun, ben je afgevallen. Ik zeg toch ook niet: goed, wat ben je dik, ben je aangekomen?
Ben zelf ook wel eens te mager geweest. Had wel een reden en inmiddels niet meer gelukkig. maar werd gek van mensen die maar vroegen: goh.. wat ben jij dun, ben je afgevallen. Ik zeg toch ook niet: goed, wat ben je dik, ben je aangekomen?
donderdag 10 juli 2008 om 11:31
Ze is inderdaad wel een beetje dun, maar ik zou zo met haar willen ruilen, kan ik even weer lekker schransen om op gewicht te komen...
Wat is dat toch met Sylvie?? Hier in Nederland lijkt ze verguisd, ook door de mannen blijkt na het lezen van een blog op GeenStijl. Ik heb dat nooit zo begrepen...
En in Duitsland ...... daar is ze publiekslieveling.
Want tja, ik vind haar toch echt wel heel mooi ... ook op de dunne foto's zie ik een heel mooi koppie.
Wat is dat toch met Sylvie?? Hier in Nederland lijkt ze verguisd, ook door de mannen blijkt na het lezen van een blog op GeenStijl. Ik heb dat nooit zo begrepen...
En in Duitsland ...... daar is ze publiekslieveling.
Want tja, ik vind haar toch echt wel heel mooi ... ook op de dunne foto's zie ik een heel mooi koppie.
donderdag 10 juli 2008 om 11:40
donderdag 10 juli 2008 om 11:55
Ze doet alsof???? Wel eens voor een camera gestaan? Alles wat er bij mij uitkomt gaat nergens meer over. Weet niet waat ik moet kijken, ga stotteren, zweten. Dan maar een lief lachje opzetten, werkt het beste. Maar echt.. nee, ik mag hopen dat ik niet diegene ben die op video staat hahahahaha De eerste die voor een camera staat en niet nep is moet nog geboren worden.
donderdag 10 juli 2008 om 12:07
donderdag 10 juli 2008 om 12:40