Seks
alle pijlers
schaamhaar weg halen voor de seks of maak het niet.
vrijdag 11 juli 2008 om 03:21
Wat vind je zelf prettiger?
Dat is denk ik het belangrijkste.
Ik vind het vooral jeuken als het weer terug groeit na mijn bikinilijn routine.
Ik moet er niet aan denken hoeveel jeuk ik zou hebben als het geheel kaal is.
Daarnaast vind ik kaal niet mooi,maar dat is persoonlijke smaak.
Misschien kan je het anders met schuifspeldjes een beetje uit het werkgebied vast zetten .
Of, als het jou niet uitmaakt probeer het gewoon een keer.
Het groeit toch weer terug als je het niets vindt.
Dat is denk ik het belangrijkste.
Ik vind het vooral jeuken als het weer terug groeit na mijn bikinilijn routine.
Ik moet er niet aan denken hoeveel jeuk ik zou hebben als het geheel kaal is.
Daarnaast vind ik kaal niet mooi,maar dat is persoonlijke smaak.
Misschien kan je het anders met schuifspeldjes een beetje uit het werkgebied vast zetten .
Of, als het jou niet uitmaakt probeer het gewoon een keer.
Het groeit toch weer terug als je het niets vindt.
vrijdag 11 juli 2008 om 04:14
Voor mij is er vooral een verschil tussen kaal of een streepje of een landingsbaantje en aan de andere kant het niet onderhouden. Wat ik wel eens op foto s zie zijn die lang-harige cavia s met ellenlang haar dat naar alle kanten staat en dat zich weelderig over de schaamheuvel en de belendende percelen woekert. Zo een poes is bij mij niet welkom! Ik hou erg van mijn vriendinnetje op mondelinge wijze te verwennen en dan is helemaal glad of met een fijn lijntje op de heuvel gewoon het lekkerst. Van die mooi gladde lipjes likt gewoon het allerzaligst.
vrijdag 11 juli 2008 om 08:51
Hoi,
ik heb het sinds een half jaar kaal en vind het super. En het jeukt echt niet als het terugkomt, je moet het gewoon goed onderhouden, in mijn geval dagelijks. Maar dat vind ik een kleine moeite. En ook mijn partner vind kaal het allerlekkerst en hygienisch!
Maar je moet het alleen doen als je het zelf wilt!!!
Succes!
ik heb het sinds een half jaar kaal en vind het super. En het jeukt echt niet als het terugkomt, je moet het gewoon goed onderhouden, in mijn geval dagelijks. Maar dat vind ik een kleine moeite. En ook mijn partner vind kaal het allerlekkerst en hygienisch!
Maar je moet het alleen doen als je het zelf wilt!!!
Succes!
vrijdag 11 juli 2008 om 09:56
Je moet natuurlijk vooral doen wat je zelf het prettigst vindt. En wat Iry ook al zegt; je kan het altijd een keertje proberen. Ik scheer mezelf ook en ik vind het heerlijk. Allereerst vind ik het hygienischer maar de sex is ook heerlijk. Alles is lekker glad en zacht. Of gebruik het als een soort van voorspel. Als je een bad hebt, ga lekker in bad en laat je man je helpen bij het scheren. Veel plezier!
vrijdag 11 juli 2008 om 10:29
Wat iedereen zegt: Doe lekker wat je zelf het fijnst en/of mooist vindt..
Zelf houd ik het gebied waar het om draait lekker glad, maar er ligt wel een (bijgeknipt) matje voor. Vind ik zelf fijner. Heb het ook helemaal kaal geprobeerd, maar ik voel me er gewoon niet fijn bij. Vriend gebruikt z'n scheermes alleen voor z'n gezicht en zo heb ik het graag. Hij geeft wel aan dat hij het bijzonder fijn vindt dat ik het rond m'n vagina goed bij houd en ik vind het weer bijzonder fijn dat hij er gebruik van de gladheid maakt.. ;)
Zelf houd ik het gebied waar het om draait lekker glad, maar er ligt wel een (bijgeknipt) matje voor. Vind ik zelf fijner. Heb het ook helemaal kaal geprobeerd, maar ik voel me er gewoon niet fijn bij. Vriend gebruikt z'n scheermes alleen voor z'n gezicht en zo heb ik het graag. Hij geeft wel aan dat hij het bijzonder fijn vindt dat ik het rond m'n vagina goed bij houd en ik vind het weer bijzonder fijn dat hij er gebruik van de gladheid maakt.. ;)
vrijdag 11 juli 2008 om 11:57
vrijdag 11 juli 2008 om 12:54
FF een interesse-vraagje van mij: is harsen niet ontzettend pijnlijk speciaal op zo een gevoelig gebied? En ontharingsmousse? Werkt dat goed? Of is dat te radicaal voor de gevoelige delen? Ik heb wel eens een vriendinnetje gehad die haar heuvel volgens mij met ontharingscreme behandelde. Het resultaat was echt mjammie... ik kon er echt niet meer van afblijven. Zelf vindt ik een heuvel scheren en de rond de lippen een heel intiem en erotisch werkje. Ik heb het een aantal keer mogen doen en het werkte uitstekend op beider zin in sex :-)
vrijdag 11 juli 2008 om 15:25
vrijdag 11 juli 2008 om 15:41
ik vind het bij mezelf geschoren veel mooier en bij hem ook.
Gebruik zelf een lady shave, harsen lijkt me zeeeeer pijnlijk down under en van scheren krijg ik snel stoppeltjes. LAdy shave moet je wel vaker scheren maar dan krijg ik tenminste geen wondjes omdat ik te lomp en t snel wil zijn.
Ben zelf te lui voor een streepje terwijl ik dat zelf wel erg sexy vind.
Gebruik zelf een lady shave, harsen lijkt me zeeeeer pijnlijk down under en van scheren krijg ik snel stoppeltjes. LAdy shave moet je wel vaker scheren maar dan krijg ik tenminste geen wondjes omdat ik te lomp en t snel wil zijn.
Ben zelf te lui voor een streepje terwijl ik dat zelf wel erg sexy vind.
vrijdag 11 juli 2008 om 15:46
Harsen klinkt erger dan het is, binnen 10 minuten is het vaak klaar. Zelf ben ik niet zo'n fan van helemaal kaal (doet me een beetje denken aan kinderen), maar wel van het netjes bijhouden aan de zijkanten en bovenkant. Ik heb een soort van dikke streep, zeg maar.
Mijn mannetje houdt het ook bij met de tondeuze, wel zo verzorgd en schoon.
Mijn mannetje houdt het ook bij met de tondeuze, wel zo verzorgd en schoon.
vrijdag 11 juli 2008 om 17:35
als het goed gedaan wordt, of je doet het zelf met enige routine dan is het niet pijnlijk. Niet erna nog de hele dag in een strakke spijkerbroek rondhuppelen, dan raakt de boel erg geirriteerd. Voor het slapen gaan is het best. Cremes en scheren wordt al gauw stoppelig, kan me voorstellen dat het een erotisch ritueel is, maar het after effect is bij mij desastreus. Niet sexy, al die rode puntjes.