Mijn kat is dood :(

19-07-2014 10:19 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
De buurman belde net aan dat een van onze twee katten dood onder zijn auto lag. Niet door hem aangereden, gewoon onder zijn geparkeerde auto. En inderdaad, daar lag ze, alsof ze lag te slapen. Helemaal niet aan zien komen, gisteren samen met mijn zoontje nog met haar gespeeld. Ze was pas zes jaar. En wat voel ik me verdrietig... Dat had ik niet verwacht, dat ik zo verdrietig zou zijn, Daarom een klein herdenkingstopic voor mijn lieve Femke!
Alle reacties Link kopieren
En TO, ook heel veel sterkte gewenst. Net als voor jou JCW. Wat een tragisch verlies. Ik vind het oprecht vreselijk voor je..
Alle reacties Link kopieren
quote:jcw schreef op 19 juli 2014 @ 13:52:

Jezus, ik kan hier echt zo moe van worden. Ja het is erg vervelend als je huisdier dood gaat. Verdrietig en balen. Maar het blijft een dier. Serieus ik heb donderdag twee vrienden verloren door een terroristische actie, dat is pas zielig. Open een herdenkingstopic voor mensen van vlucht MH17.



Ga je gang.

En sterkte met je verlies. Gelukkig is er geen wedstrijdje gaande wie het meest zielige verhaal heeft en wie het meest zielig is. Ieder heeft recht op zijn eigen verdriet, en als dat voor jou op dit moment lastig te bevatten is, wat ik heel goed snap, kun je dit soort topics beter niet opzoeken, de titel was toch vrij duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd jwc. Maar ik vind je reactie niet gepast. TO heeft niets over het verlies van haar kat op een topic over het vliegtuig geplaatst, en ze heeft nooit beweerd dat het verlies van haar kat erger is dan het lot van de slachtoffers van MH17. Dat ze een herdenkingstopic zou moeten openen voor de slachtoffers van die vlucht omdat ze haar kat dood heeft gevonden is iets dat ik niet helemaal snap (ik zie geen relatie).



TO sterkte en hopelijk kun je een mooi plekje voor Femke vinden om afscheid te nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jcw schreef op 19 juli 2014 @ 13:52:

Jezus, ik kan hier echt zo moe van worden. Ja het is erg vervelend als je huisdier dood gaat. Verdrietig en balen. Maar het blijft een dier. Serieus ik heb donderdag twee vrienden verloren door een terroristische actie, dat is pas zielig. Open een herdenkingstopic voor mensen van vlucht MH17.



Tja, mijn vader is overleden aan een vreselijke rotziekte, op veel te jonge leeftijd. Toch zou ik het afschuwelijk vinden als een van mijn katten overleed.

Gelukkig zijn we in staat om meerdere keren te rouwen en verdriet te voelen om meerdere dingen, die dichter en verder van ons af staan.



Jij niet, op dit moment. En dat is heel begrijpelijk, want het is ongelooflijk klote waar je nu doorheen moet. Maar probeer dat niet af te reageren op andere mensen, dat hebben ze niet verdiend. Misschien kan je zelf een herdenkingstopic openen, mocht je dat fijn vinden.



Lieve TO, wat vreselijk. Ik moet er niet aan denken mijn harige vriendjes te missen. Mijn nicht is ook een kat op die leeftijd verloren, die had wel iets aan zijn nieren, maar die was heeeel ziek. Iig sterkte, geef Femke een mooie begrafenis
quote:jcw schreef op 19 juli 2014 @ 13:52:

Jezus, ik kan hier echt zo moe van worden. Ja het is erg vervelend als je huisdier dood gaat. Verdrietig en balen. Maar het blijft een dier. Serieus ik heb donderdag twee vrienden verloren door een terroristische actie, dat is pas zielig. Open een herdenkingstopic voor mensen van vlucht MH17.



Vreselijk en gecondoleerd

Maar je reactie is ongepast.



Verdriet is geen competitie.
Alle reacties Link kopieren
quote:pruttel schreef op 19 juli 2014 @ 13:50:

Jouw diertje is nu op de regenboogbrug. Sterkte





Regenboog brug



Er is een plaats in de hemel die Regenboog brug heet.

Als een dier waar je veel van houdt doodgaat,

dan gaat dat dier naar de Regenboog brug.

Daar zijn uitgestrekte weiden en heuvels voor onze lieve vrienden,

zodat ze met elkaar kunnen rennen en spelen.

Er is genoeg eten, water en zonneschijn

en onze vrienden voelen zich daar warm en prettig.



Alle oude en zieke dieren worden daar weer jong en beter.

Alle dieren die gewond of verminkt waren, worden weer sterk en gezond,

precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.

De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is echter een klein ding:

Ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje

achter hebben moeten laten.



Ze rennen en spelen met elkaar,

maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen

en in de verte tuurt.

Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding.

Plotseling verlaat hij de groep,

rent over het groene gras, sneller en sneller.

Hij heeft je gezien en als jij en je lieveling elkaar eindelijk treffen,

houden jullie elkaar stevig vast, bij deze vreugdevolle hereniging.

Om nooit meer uit elkaar te gaan.

De vrolijke kussen overstelpen je gezicht,

je handen aaien zijn liefdevolle kop

en je kijkt weer in die trouwe ogen, die je zolang niet hebt gezien,

maar die altijd in je hart zijn gebleven.

En dan gaan jullie samen over de Regenboog brug...







Wat moooi!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Sterkte To, heel verdrietig van je poes,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
ahhh sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 19 juli 2014 @ 10:59:

Je hoeft niks aan de buitenkant te zien als een kat is aangereden weet ik uit ervaring. Er kan van binnen van alles beschadigd zijn zonder dat je dat aan de buitenkant ziet. Sterkte.Ook bij onze kat, niets te zien, ze was ook aangereden. Sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte...
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:witbloempje86 schreef op 19 juli 2014 @ 14:22:

[...]





Ga je gang.

En sterkte met je verlies. Gelukkig is er geen wedstrijdje gaande wie het meest zielige verhaal heeft en wie het meest zielig is. Ieder heeft recht op zijn eigen verdriet, en als dat voor jou op dit moment lastig te bevatten is, wat ik heel goed snap, kun je dit soort topics beter niet opzoeken, de titel was toch vrij duidelijk.



Helemaal mee eens.



Mijn lievelingsnichtje is ooit omgekomen bij een andere vliegtuigramp. Ik vond toen ook dat de wereld stil moest staan en dat niks anders belangrijk was. Maar daar ging ik andere mensen niet mee lastig vallen.



Sterkte met jouw verlies ook Jcw, maar ga alsjeblieft iets HEEL anders doen dan op het Vivaforum lukraak topics openen en dan ook nog reageren. Ga bijvoorbeeld praten met andere mensendie de overledenen hebben gekend.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Mijn poes is ook aangereden, is wel daarna via de schutting nog naar binnen gerend achter de bank verstopt en begon heel laag te grommen.
Naar de DA gegaan, ze konden niks aan de buitenkant vinden alles was goed alleen haar nagels van der achterpoortjes waren helemaal versleten. Ze heeft pijnstillers via een injectie gekregen, die werken voor 2 dagen.
Ik moest het wel even in de gaten houden.
Maar ze slaapt nu heel erg veel en lijkt wel of ze niet weet wat ze met zichzelf aan moet.
Ze is heel lusteloos, slaapt continue heel erg diep. En mag haar ook niet optillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven