Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - we gaan ervoor!

13-01-2014 18:35 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 1 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!



Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!



We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.



Succes iedereen!
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Dag dames! Allereerst complimenten aan iedereen, jullie zijn heel goed bezig! Knap hoor!



Vorige week ben ik begonnen met Cambridge 500 en met het lezen van alle 68 pagina's van dit topic ben ik daar aardig doorheen gekomen. Vind het nu toch ook wel leuk om even te reageren en misschien wat mee te schrijven als dat mag!



Hier na de bevalling van de tweede helaas 10 kilo blijven plakken. Voor mijn zwangerschap ging ik altijd keurig naar de sportschool, at gezond, geen vuiltje aan de lucht. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb me echt verkeken op hoe druk het met twee kindjes is. Ineens ben je alle tijd voor jezelf kwijt, om over de gebroken nachten, de rommel en andere ongemakken nog maar niet te beginnen. Nu baby inmiddels bijna een jaar is vond ik het wel tijd worden deze kilo's aan te pakken, vandaar Cambridge. Geen ingewikkeld gedoe, 3 producten per dag, het bevalt mij prima in dit drukke gezinnetje. En dan straks braaf met de kinderen mee eten, want dat deed ik hiervoor dus niet, en ging ik vaak 's avonds de mist in met boterhammen, toastjes, wijntjes etc. Stom stom stom.



Volgende week maandag ga ik voor de tweede keer wegen bij de consulente, ik hoop dan op -5 te zitten. Vorige weging was ik -3,4 kwijt.



@fruitsalad: ik vlieg ook. Alleen nu even niet, dus veel heb je niet aan me ;) (ouderschapsverlof tot januari nog) Vind het knap van je! Uit wat je schrijft maak ik op dat je bij KLC vliegt? Of vast Europa? Geniet van je verlof!!
Wow Fruitsalad: wat een geweldig resultaat! Goed gedaan!



Anke: plateau's horen erbij helaas. Komt wel weer goed! En goed dat je dat zelf ook kunt zien.



Candy: wow, echt veel! En wat fijn dat je al 2 maten kleiner aan kunt. Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik mijn oude jurkjes weer aan kan..



Sweet: fijn dat het je zo goed af gaat.



Ego: vanmorgen bij de consulente geweest, waar weer 2,3 kilo af was sinds vorige week maandag. In totaal nu 7,3 kilo kwijt in 3 weken en 2 dagen. Kon het maar zo hard blijven gaan, dan zou ik eind augustus harstikke slank zijn Op mijn eigen weegschaal inmiddels de magische 95 behaald, dus op naar de 90 kilo!

Ook heb ik het eetweek-boekje meegekregen, waar inderdaad ook aubergine in staat! Lekkerrrr, die ga ik grillen. Of in de oven doen en dan dan tot moes pureren met kruiden, om als rauwkost-dip te fungeren, dat weet ik nog niet. Oh, ik heb zo'n zin om aan de eetweek te beginnen! Het is maar goed dat ik het hele weekend moet werken, anders was ik dan al begonnen.



Fijne dag allemaal!
@sweet85, ja klopt, ik vlieg bij KLC. Wat leuk dat jij ook vliegt! Heerlijk dat je ouderschapsverlof hebt. Waar vlieg jij?

Enne, goed resultaat had jij hoor, vorige week. Ik hoop dat je de komende weging net zo'n goed resultaat zal hebben.



@zebrini, jij gaat ook lekker, fijn hoor!



@lladybugg, hele fijne vakantie en ik hoop dat het een beetje lukt met opletten. Kom je je weer melden als je terug bent? Waar ga je naar toe?



En verder de rest natuurlijk ook weer succes toegewenst!!!
Alle reacties Link kopieren
Dames, wat zijn we goed bezig allemaal!



Anke, wie weet hou je wat vocht vast vanwege het weer.



Ik ben vanochtend een uurtje naar het strand geweest met uk en manlief. Daarna racen naar de consulent, 3,3 kg eraf.



Geniet van het weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wow wat doen we het allemaal goed! Dat is wel het fijne van zo'n forum, je trekt je aan een ander op.



Ik ga pas 1 augustus met vakantie dus nog even te gaan. Dat opletten gaat denk ik wel lukken, ik heb gewoon minder trek en luister beter naar mijn lichaam, genoeg is genoeg.



Heerlijk weer natuurlijk en dus extra veel water drinken...zo naar de verjaardag van mijn neefje maar ben vastbesloten niet te gaan zondigen. Zondag krijgen we eters en ik verheug me nu al op het glaasje wijn wat ik mezelf beloofd heb.



Veel succes allemaal en alvast een heel fijn weekend!
Wacht niet op een mooie dag, maak er een!
Wat gaat iedereen lekker! Fijn hoor!



Lukt het ook om genoeg te drinken deze dagen?



Hier gaat het goed. Ik zit lekker in de flow van in het weekend zondigen en door de weeks rustig aan. In het weekend kom ik rustig 1 a 2 kg aan wat er door de week weer afgaat. Prima ritme voor mij zo.



Merk wel dat nu ik het op de rails heb, ik minder behoefte heb om mee te schrijven hier vandaar dat jullie me weinig hier zien.



Fijn weekend alvast iedereen!
quote:lladybugg schreef op 18 juli 2014 @ 16:07:

Zondag krijgen we eters en ik verheug me nu al op het glaasje wijn wat ik mezelf beloofd heb.





Hoe vaak zondig jij met iets, zoals een glaasje wijn o.i.d., lladybugg? Ik heb de eerste week dus helemaal niet gezondigd en daar was mijn resultaat ook naar (-3,6 kg in 6 dagen), maar het idee dat ik de komende, wat zal het zijn..6 weken helemaal nooit kan zondigen, maakt me gek. Vooral wijntjes laten staan vind ik erg moeilijk.



Aangezien jij ook gewoon goed afvalt hoor ik graag hoe jij dit aanpakt. Misschien wil ik mezelf dan 1 wijntje per week toestaan, om het leuk te houden. Dan kies ik gewoon mijn moment wanneer ik dit wijntje wil "opmaken" en dan geniet ik er intens van. Met dat ene wijntje erbij opgeteld krijg je toch nog steeds hartstikke weinig calorieën binnen?
Alle reacties Link kopieren
Het gevaar van jezelf iets toestaan is dat je een grens oversteekt. Waardoor je de volgende keer wellicht denkt, "Ach dat chippie, taartje, vul maar in, kan ook wel" En voor je het weet word je weer meegetrokken naar je oude leven. Dat leven wat het overgewicht heeft veroorzaakt. Door op dieet te gaan, heb je jezelf iets beloofd. Gezondheid, mooi lijf maakt niet uit. Probeer dat gewoon te bereiken. Na je dieet kun je dat wijntje inpassen. Nu nog niet.



Aan de andere kant, jouw lijf, jouw leven, jouw beslissing.



Hier gaat het nog steeds goed. Gewicht daalt niet rap maar daar maak ik mij nu nog niet zo druk om. Vroeg of laat moet het lijf wel mee gaan doen. Met deze temperaturen kan het niet anders of je houdt vocht vast.
Alle reacties Link kopieren
@Fruitsalad, soms kan het bijna niet anders dan dat ik iets teveel doe. Bij een etentje let ik op maar ik weet ook dat ik dan misschien wel iets teveel eet. Dan word ik niet boos of verdrietig maar ben nog steeds trots op mezelf. Ik zie dat af en toe zondigen, ik doe dat maximaal 1x per week, juist als een beloning en geniet er intens van. Ik hoef die 20 kilo niet in een paar weken te verliezen, het heeft een aantal jaar geduurdvoor ze eraan zaten.



Maar helemaal eens met @Anke39kg, ieder zijn eigen manier.
Wacht niet op een mooie dag, maak er een!
Alle reacties Link kopieren
Bah bah bah. Nu in 5 dagen tijd welgeteld 1 ons afgevallen. Heb mij netjes aan de regels gehouden (blijf ik ook doen hoor) Maar baal er wel van. Nu inderdaad hopen dat het vocht is. Plateautje is geestelijk moeilijker te verwerken.
Hou vol Anke!! Wat het ook is: vocht of plateau, het zou beide totaal logisch zijn. Door het warme weer en door je lichaam die heel even moet aanpassen en verwerken. Het komt goed, echt waar!! En lekker veel blijven drinken he! voor jou.



Ik 'kan' dat ook niet, zondigen tijdens dit dieet. Want ik vermoed dat het hek dan van de dam is. Dus ook al heb ik nog zo'n trek in een biertje - zelfs alcoholvrij! - ik doe het niet. Dat komt eind augustus wel weer.



Verder ben ik gister toch al wel al aan mijn eetweek begonnen. Ik heb met dit weer zo'n behoefte aan gezond eten! Het werd een courgetteomelet met salade van komkommer, tomaat en huttenkase. En ik heb gister maar 1,5 CBproduct gehad, heel slecht. Maar ik kreeg het gewoon even niet weg. Het eten was prima trouwens, maar het was ongepland dus ik had weinig in huis. Vanavond na mn werk ga ik boodschappen doen voor de komende week, ik heb al een menu voor de week opgesteld. fijn weekend allemaal! Ik hoop dat iedereen kan genieten van de zomerse dagen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie resultaten allemaal weer! Dat geeft weer moed! Vinden jullie het ook zo lastig met dit warme weer? Voel me echt de hele dag een beetje flauw. Hoop dat het vandaag een beetje afkoelt, het is hier in huis 28 graden



Over dat wijntje en af en toe wat lekkers, misschien dat je dat bij cb800 wel iets makkelijker in kunt passen dan bij cb500. Daar zou ik het ivm ketose niet doen. Ik snap het wel hoor, zeker als je nog wel wat weken te gaan hebt. Zegt je consulente er iets over?



@anke39: balen dat je zo blijft hangen, knap dat je het zo volhoudt! En dank voor je wijze woorden, valt me op dat jij dingen vaak goed weet te omschrijven Heb het goed in m'n oren geknoopt; ik heb mezelf iets beloofd en dat ga ik proberen te behalen! Je zou een goede consulente zijn!



@fruitsalad ik vlieg bij KLM, leuk een collega hier! Vind je het niet vervelend dat je steeds aan je collega's uit moet leggen dat je aan de shakes zit?



@zebrini: heerlijk vooruitzicht die eetweek! Geniet ervan!



Morgen mag ik zelf weer wegen, ben benieuwd. Weegschaal thuis staat op -5 kg. Wil het eigenlijk nog twee weken doen en dan meteen af/opbouwen. Begin alleen het eten wel te missen, misschien dat dat beter gaat als ik morgen ook de repen erbij mag. Dan nog even doorbijten en dan ben ik er vanaf, zal het morgen overleggen wat handig is.



Veel succes nog allemaal, het begint hier net heel hard te regenen, dus straks vast wat koeler! Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik met CB800 begon heb ik uitgebreid overlegd met mijn consulente. Omdat ik voor mijn werk regelmatig uit eten moet en de zondagmorgen uit ontbijten met het gezin heel belangrijk vind is het CB800 geworden. Ik ga dan misschien niet zo hard maar dat vind ik helemaal niet erg. En dus mag ik mezelf af en toe iets gunnen zonder me schuldig te hoeven voelen. Zolang ik maar blijf afvallen gaat het voor mij goed.



@Anke ik denk ook dat het vocht is, merk het zelf ook. Gelukkig wordt het weer iets koeler dus zullen we het vocht ook wel kwijtraken.



@Sweet altijd een spannend moment maar komt vast goed. Fijn dat je thuis al op -5 staat. En dan op peil blijven gaat je vast ook lukken.



@Zebrini enjoy je eetweek!
Wacht niet op een mooie dag, maak er een!
Alle reacties Link kopieren
@lladybugg: wat fijn dat het dan zo kan. Snap het heel goed dat het met je werk anders niet te doen is. Zou vreselijk zijn als je je anders telkens in allerlei bochten moet wringen. En als dat inhoudt dat je er net iets langer over doet..Het dieet dat voor je werkt is het dieet dat je het langst volhoudt toch?!
Alle reacties Link kopieren
Sweet, dank je wel voor het compliment. Maar ik denk niet dat er iemand is die mij als consulent wil Denk niet dat ik daar het geduld voor heb.



Heb veel geleerd van de mensen die dit dieet al hebben gedaan en waarvan ik de valkuilen ben tegengekomen. Toen ik hier aan begon was (ben ik nog steeds) 100% gemotiveerd. Met zoveel overgave als ik mijn zware gewicht heb behaald met zoveel overgave ben ik nu bezig om het eraf te krijgen. Weet uit de verhalen dat dit het makkelijkste deel is (het fulltime shaken) dus als je hier al (vaak) de fout ingaat, is de kans dat je het er blijvend afkrijgt gewoon nul. Slechts 4% houdt schijnbaar haar lage gewicht vast. Ik wil daar gewoon bijhoren. Ook al betekent dat dat ik de rest van mijn leven moet blijven opletten.



Jongens, deze dag komen we ook weer door.
@Zebrini, gaat het goed met je eetweek?



@Sweet, wat ga je hard! Lekker dat je nu al 5 kg kwijt bent en dat je al aan het afbouwen kan gaan denken. Dat proces wel goed proberen te doen hoor, dat is heel belangrijk.



@Lladybug, bij alle posts die ik van je lees is het heel duidelijk dat de 800 goed bij je past. Fijn dat je daarin ook de ruimte kan vinden die je nodig hebt, maar toch ook afvalt. Dit is een belangrijke stap richting blijvend afvallen. Je leert nu echt hoe je moet balansen.



@Anke, knap hoor dat je niet je koppie laat hangen. Vocht vasthouden is niet fijn, maar wel een bekend verschijnsel helaas. Wellicht dat je bij de consulent kan zien dat je wel in vet bent afgevallen.



@ego, dit weekend best weer slecht gegeten, maar ik merk dat ik daarin ook mijn keuzes maak. Ondanks dat ik me ook wel eens laat lijden door; nu heb ik toch al gezondigd.



Maar vandaag weer strak in het gareel. De weegschaal maakte me in elk geval niet bang vanmorgen
Alle reacties Link kopieren
@Smart Dank je! Weet je wat ik gisteren merkte. Ik had mezelf natuurlijk dat glaasje wijn beloofd, heb het niet eens helemaal opgedronken. Ik merk inderdaad dat ik steeds makkelijker keuzes maak en dan liever de "goede" dingen neem dan de slechte.



In het weekend toch ook maar voor het eerst een korte broek gepakt die ik eigenlijk niet meer paste en .... ja hoor, zat prima! Dat motiveert geloof ik nog het meest. Weten dat ik straks al mijn kleren weer aan kan.



@Smart, goed dat je er weer vol tegenaan gaats, het gaat je zeker lukken!



@Anke gelukkig wat minder warm, zouden we het extra vocht toch ook weer kwijt moeten raken



Iedereen heel veel succes weer!

Wacht niet op een mooie dag, maak er een!
lladybug: wat superfijn dat je die korte broek weer aan kon! Heerlijk gevoel is dat he. Ik doe een dansje voor je En ik vind het heel knap van je, dat je met de 800 ook zo goed een balans kunt vinden.



Smart: ik denk dat als je daarin goed een balans kunt vinden - dus doordeweek gezond eten en in het weekend minder - dat dat helemaal prima is. Het gaat ook om die bewustwording wat je kiest om in je mond te stoppen en waarom. En dan niet het weekend op donderdag laten beginnen en pas op maandagavond laten eindigen



Sweet: hoe was het bij de consulente? En nog maar 2 weken voluit shaken, woohoow! Dat is goed vol te houden!



Anke: hoe gaat het? En hoe was het op de weegschaal vanmorgen? Weer wat beweging?



Ego: Eetweek hier dus. Ik vind het heerlijk! Maar (en nou komt het hoor): ook ik heb veel moeite met de 3CB producten erbij te nemen. Had ik niet van mezelf verwacht. Ik vind een extra 'eetmoment' inplannen lastig. En daarom heb ik gisteravond bij wijze van 'snack' dus 2 halve repen opgekauwd. En dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling, vooral omdat ik niet eens echt trek in iets had.

En nog een maar: ik eet ook producten die eigenlijk niet 'mogen'. Zaterdag heb ik een avocado gegeten (in slawraps: met tomaat, komkommer, gegrilde aubergine en courgette) en 2 kleine vegaworstjes van Tivall. Eigenlijk mag ik helemaal geen producten van Tivall en dat vind ik niet leuk, want áls ik dan vleesvervangers eet, dan eet ik dat soort. Valess vind ik heel vies en verschrikkelijk zout. Dus gister in mijn maaltijdsalade (wat was dat lékker!!) ook stukjes van Tivall. Heel beschaafd hoor, 50 gram maar (=110 kcal en 5g koolhydraten) Maar eigenlijk mag het dus niet. Ook al kwam ik precies aan de 300 kcal volgens mijn berekeningen.



Dus dat vind ik lastig. Vanmorgen op de weegschaal weer een kilo lichter dan afgelopen donderdag. Ik ben benieuwd hoe het donderdag is, na afloop van mijn eetweek. Woensdag alweer de laatste dag!



Succes allemaal vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Zo mijn wekelijkse afspraak met de consulent weer achter de rug. Was deze week 0,8 kg afgevallen. Hield inderdaad veel vocht vast. Volgens zijn vetmeetding op de weegschaal zou er 2,4 kg minder vet zijn. Nu geloof ik dat ook niet helemaal maar het geeft hoop.

Gelukkig begon ik gisteren al wat vocht te verliezen, bleef rennen naar de wc om te plassen. Nu met frisse moed weer door.



Zebrini, mijn consulent zou zeggen. Okay niet helemaal volgens de richtlijnen maar wel binnen de normen. Dus akkoord. Niet zien als zondigen maar gewoon als creatief. Qua het gevoel van snacken met die repen, is ook niet erg. Het is juist de bedoeling in de eetweek om meer te eten zodat je lijf even een boost krijgt.

Wij zitten heel erg aan die 3 eetmomenten vast waardoor het vierde moment al gauw als overvloedig wordt gevoeld en laat dat nu gewoon ook de bedoeling zijn.
Alle reacties Link kopieren
Voor de tweede keer gewogen bij de consulente vandaag: -2 kg. Dus een totaal van -5.4 kg in twee weken. Ben er heel blij mee!



De repen nu ook meegekregen, daar had ik me zo op verheugd. Eigenlijk mag ik ze pas vanaf morgen maar heb 'gezondigd' en er vanavond al een genomen. Naïef van mij hoor, maar ik had echt het idee dat dat ding echt als een Snicker ofzo zou smaken, maar nee... Verder geen ramp, ben blij met de afwisseling want die shakes zijn niet echt mn ding. Iemand toevallig die muffin van de chocolade shake wel eens gemaakt? Daar ben ik wel benieuwd naar..



Leuk om van iedereen te lezen verder, heel herkenbaar dat gevoel van je oude kleren weer te passen! Goed hoor! Heb het boekje van de eetweek ook liggen hier. Yum!! Dat ziet er goed uit! Grappig detail is wel dat (ik geloof uit m'n hoofd op pagina 5) een dame een hele pan vol met gele en rode paprika staat te bereiden. Terwijl je dat toch juist niet mag, ik moest er wel om lachen in ieder geval.



Fijne avond allemaal!
@LLadybug, wat fijn dat je je broek weer past! Dat zijn toch echt wel de fijne momenten van dit dieet.



@Zebrini, je moet je niet zo druk maken om die Tivall, ik at het ook regelmatig. Althans soja gehakt. Je blijft binnen de lijntjes en daar moet je ook kleuren. Je doet het heel erg goed!

Onthoud wel dat je in deze week ook stil kan blijven staan qua afvallen. Dat geeft niets, want vaak de week erna val je erg hard af.

Je kan inderdaad de repen verdelen en als snack eten, dat is geen probleem. Ik deed nog wel eens een shake in de avond als toetje.



@Anke, een hoop vocht dus. Wel fijn dat er in elk geval nog wel iets af was gegaan. De komende tijd blijft het warm dus je zal wel vaker vocht gaan vasthouden.



@Sweetie, fijn dat het zo goed gaat! Lekkere opsteker!

Die repen vond ik persoonlijk heeeeel erg vies dus ik heb ze allemaal omgeruild en ben blijven shaken.



@Ego, hier zat ook een hoop vocht vast. Was vanmorgen 0,8 lichter dan gister en dat kan echt niet van een dagje 1300 cal eten



Vandaag heb ik een zelfde lijstje als gister dus het gaat wel goed komen!



Sterkte weer allemaal!
Hallo allemaal, daar ben ik weer!



Gisteren ben ik weer bij de consulente geweest, er zaten maar 5 dagen tussen twee wegingen in maar dat kon helaas niet anders ivm mijn vliegrooster.



Ik moet zeggen dat ik een klein beetje teleurgesteld was. Ik ben 0,9 kilo kwijt in 5 dagen. En tegelijkertijd voel ik me stom over het feit dat ik teleurgesteld ben, want ik ben gewoon een kilo afgevallen in 5 dagen en dat is hartstikke goed. Daarnaast ben ik ongesteld, houd ik vocht vast (vochtpercentage was ook hoger), was mijn spiermassa toegenomen, mijn vetpercentage afgenomen en bij het meten is er in 5 dagen 2,5 cm van mijn heupomtrek af. Daarnaast heb ik een half glaasje rose gedronken afgelopen vrijdagavond, het waren maar een paar slokjes, maar toch. Mijn gewicht was gisterenavond precies 86 kilo.



Gaan jullie trouwens altijd in de avond of in de ochtend naar jullie consulent? Dat maakt natuurlijk ook uit in gewicht. Toen ik me voor dit dieet woog, woog ik me altijd in de ochtend (lege maag) en naakt. Dat doen de meesten, toch? Ik weeg me nu altijd 's avonds bij mijn consulente, met kleding aan natuurlijk en ik heb dan die dag twee shakes gehad, 1 maaltijd en veeeel water gedronken. Geeft toch een iets vertekend beeld.



Vanmorgen ging ik thuis wegen en weeg ik 84 kilo, ik heb ook het idee dat ik al minder vocht vasthoud. Daarnaast pas ik weer alweer kleren die eerst te strak zaten, dat voelt zo goed!!! Ik probeer mezelf hiermee op te peppen zodat dat negatieve gevoel niet meer overheerst, want was toch echt een beetje teleurgesteld. Ik wil gewoon teveel en te snel en dat is ook niet goed. Gelukkig zie ik dat bij mezelf! Ik mag er trots op zijn dat ik 4,5 kg ben afgevallen in 11 dagen, denk ik zo!



Hoe gaat het bij jullie?



@anke39kg.. nog even een hart onder de riem voor jou! Houd vol hoor, ook al viel bij jou de weegschaal ook een keertje tegen. Goed om te lezen dat je ondanks een tegenvaller gemotiveerd blijft. En goed om te lezen dat de nieuwe meting uitwees dat je vet bent verloren en vocht vasthoudt. Dat verklaart ook een boel, toch?



@lladybugg.. goed gevoel he? Als je merkt dat je kleding weer beter gaat zitten. Dat motiveert mij echt enorm!



@zebrini.. het lijkt me inderdaad lastig als je veel voedsel niet mag. Dat is bij CB800 toch wat makkelijker. Ik zou gewoon goed de weegschaal in de gaten houden. Als je nog steeds hartstikke goed afvalt dan is een keertje 'zondigen' (dwz een verkeerd, maar nog steeds gezond product eten zoals advocado) geen probleem lijkt mij. Als je het maar niet te vaak gaat doen. En als de weegschaal stagneert, misschien toch weer streng voor jezelf zijn?



@sweet85.. wat goed dat je weer 2 kg kwijt bent! Begrijp ik goed dat je deze week een eetweek hebt? Geniet ervan en veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Dames, ook ik net bij de consulente geweest en ik heb mijn 1e mijlpaal bereikt! Ik ben nu totaal 5,1 kg afgevallen en dat was mijn streven voor de vakantie. Nu heb ik nog een goede week dus er kan nog meer af! Nog anderhalve week streng en dan 3 weken zonder shakes en dus die houvast.



@Fruitsalad, de 1e week was je behoorlijk wat afgevallen toch, dan zou ik nu kijken naar het gemiddelde en kom je volgens mij op een mooie score. De warmte, je menstruatie en allerlei andere zaken hebben toch ook invloed op je gewicht. Volgens mij ben je hartstikke goed bezig!



Verder iedereen weer veel succes!
Wacht niet op een mooie dag, maak er een!
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies!



Wat zijn jullie goed bezig en wat boeken jullie een resultaten zeg! Ongelooflijk.



Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag posten... ik volg geen Cambridge, maar de Straight Away line sinds een week. Ik wilde niet voor de 600 versie gaan, maar op advies volg ik nu de 900 versie. Ik wilde zelf graag voor de 1200 versie gaan i.v.m. dat ik het lastig vind zonder koolhydraten.



Ik ben 1.67, 26 jaar en schommel vaak tegen overgewicht aan of heb overgewicht. Het is niet veel, maar toch voel ik me niet prettig meer in mijn lief. Ik probeer van alles... maar niks baat.

Ik woog bij mijn 1e consult 71,5 kilo, maar mijn vet- en vochtpercentage waren goed.



De eerste paar dagen ging het goed, maar ik heb nu al twee dagen gezondigd. Gisteren was een dieptepunt: 3 tosti's met saus (o.a. mayonaise), paar wijntjes en 4 rijstwafels met hummus (daarna kwamen de tosti's dus). Zelfs zonder dieet heb ik nog nooit 3 tosti's achter elkaar gegeten...



Vanavond consult, ik ga alles opbiechten en ben benieuwd!
Wonderfulglorius, je bent niet de enige die zondigt! Ik heb ook gefaald afgelopen 3 dagen zeg. Zit in mijn eetweek en het gaat totaal niet goed. Ik heb allemaal slechte snacks gegeten met als klap op de vuurpijl zojuist döner gegeten omdat de salade die ik eigenlijk at bedorven smaakte en de supermarkt net voor mijn neus dicht ging. Ook is er ook nog een magnum ingegaan vandaag. Jammer, maar na 7 weken is het bij mij toch fout gegaan.



Ik start morgen iig weer met een schone lei. Mijn consulente heeft mij eten voor de komende 2 weken gestuurd, dus ik ga weer heel strak aan de gang!



Mijn respect voor de dames die al die tijd al niet zondigen zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven