Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - we gaan ervoor!

13-01-2014 18:35 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 1 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!



Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!



We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.



Succes iedereen!
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ben ik ook weer even. Hoe gaat het met iedereen? En hoe vergaat het de nieuwe starters? Is de ergste honger/trek inmiddels weg?



Lladybug, gezellig dat je er weer bent! Succes weer!



Eimaear als ik van mensen om me heen hoor hoe hun op-/afbouw is gegaan dan durf ik wel te concluderen dat je succes ook voor een groot deel afhankelijk is van je weegjuf. Mijne hanteert standaard een afbouw van 6 weken waarin je elke week bij haar terugkomt. Bij mensen die langere tijd achter elkaar CB'en en hierdoor veel afvallen adviseert ze een periode van 12 weken. Ook na deze periode kun je wekelijks of als je dat wilt, maandelijks terugkomen om je te laten wegen en even een kort klein praatje te houden over je ervaringen.

De mensen die ik om me heen heb die CB hebben gedaan hebben allen een boekje mee gekregen met richtlijnen hoe ze in 3 weken moeten op-/afbouwen en zoek het verder maar uit.

Je mag terugkomen om je te laten wegen maar betaald daar wel ¤ 12,50 per keer voor. Mijne doet dat dus niet. Zij benadert het met het idee dat ik haar beste reclame ben als ik op gewicht blijf. Gelijk heeft ze!!



fata, van harte welkom en succes weer. Je bent hier in goed gezelschap denk ik; er zijn meerdere mensen die voor een tweede keer zijn begonnen.



Weet niet meer wie het schreef maar ik las iets over de pap? Ik vind de appel kaneel pap, met toevoeging van extra kaneel, wel lekker. Zeker in het weekend, starten met wat warms in je buik. Maar ik vind Brinta bijvoorbeeld ook heel erg lekker.

De soepen ben ik niet zo van, eet alleen (elke avond) de groentesoep en gooi daar afwisselend kerriepoeder, paprika poeder, garam masala of kip tandoori kruiden door. En altijd een druppeltje chili-olie voor een beetje pit.



Afgelopen dinsdag weer bij mijn weegjuf geweest en dat was schrikken! Ik was ineens veel zwaarder. Op mijn eigen weegschaal zag ik ook al dat ik aankwam en ik begreep er niks van. Ik hou me echt weer keurig aan mijn 3 producten! De weegschaal bij weegjuf gaf het antwoord. Ik drink de laatste tijd veel te veel. 😵

Naast mijn 3 liter water dronk ik de laatste week ook zeker zo'n 2/2,5 liter thee op een dag en met mijn shakes en soep krijg ik ook nog ruim een liter vocht naar binnen. Woensdag en vandaag een flesje water minder en véél minder thee en gewicht was vanmorgen weer terug naar 101. Vreemde was dat ik ook niet meer ging plassen dus mijn lijf hield alles vast. Mijn nieren begonnen te protesteren maar ik dacht dat het rugpijn was 😯



Ik hoop komende dinsdag of toch uiterlijk die week er op de 99 op de weegschaal te kunnen aanschouwen.



Meiden, succes weer allemaal, we kunnen het!!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond doorzetters,



Ik ga mij morgen voor het eerst wegen. Het moment van de waarheid. Heb vandaag de douche gesopt en ook maar even het stof van de weegschaal gepoetst. Ben morgen een week bezig. Maar ben echt broert van het eten. Heb wat zakjes bij de weegmeester geruild.



De misselijkheid is wel watminder geworden. Hoop dat hetnog over gaat.



Ik verbaas mij over het op en afbouw verhaal. Dit is voor mij nieuw. Vindt het wel interessant om te weten hoe iedereen die er meebezig was of is. Hoe het gaat.



Met het bestandje voor het invoeren van je gewicht kan ik helaas niks. Sorry.



Leuk om te lezen hoe jullie over dingen denken en de reacties erop.

Wees trots op wat je bereikt hebt.
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Zullen we een nieuw topic openen en deze laten sluiten? We zitten op de 3000 berichten!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Deel 3: http://forum.viva.nl/foru ... el-3/list_messages/251535
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven