Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.

20-07-2014 20:14 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over je gevoelens, angsten, kwaadheid, frustraties, en onmacht.

Er zal nog voldoende te discussiëren zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 22 juli 2014 @ 22:49:

[...]





Ja dat hoop ik ook en misschien is het cru om het hier te zeggen vanwege het vele verdriet dat Frans Timmermans na deze indrukwekkende speech mijn held is. Hij verwoord precies datgene wat ik en vele mensen denken. Groot respect voor deze man.Zó ontzettend mee eens.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:matroesjka_ schreef op 22 juli 2014 @ 22:55:

De snelwegen dicht vanaf Eindhoven naar Hilversum?



Naja, het is bouwvak...



Die lichamen hebben straks meer van de wereld gezien dan menig levend persoon.

Van een veld naar de kant van de weg, dan in een vrachtwagen, vervolgens dagen in een trein, pakhuis, dan weer vliegen, dan weer in de auto...
Alle reacties Link kopieren
quote:geboluti schreef op 22 juli 2014 @ 22:56:

[...]





Weet niet of dit al eerder genoemd is, maar Rusland krijgt die raketten ook ergens vandaan.... Het bedrijf dat daar verantwoordelijk voor is heeft zijn hoofdkantoor in NL op de Zuidas. Verschrikkelijk, een bedrijf dat dit produceert moet hier toch geen bestaan recht hebben!



http://925.nl/archief/201 ... -de-groeten-van-de-zuidasDie KVK klopt niet.. En er zal inderdaad niet meer staan dan een postbus, daar zitten echt geen mensen wapendeals te sluiten.
quote:geboluti schreef op 22 juli 2014 @ 22:56:

[...]





Weet niet of dit al eerder genoemd is, maar Rusland krijgt die raketten ook ergens vandaan.... Het bedrijf dat daar verantwoordelijk voor is heeft zijn hoofdkantoor in NL op de Zuidas. Verschrikkelijk, een bedrijf dat dit produceert moet hier toch geen bestaan recht hebben!



http://925.nl/archief/201 ... -de-groeten-van-de-zuidas
Alle reacties Link kopieren
Ik woon naast Hilversum. Een gek idee dat al die lichamen gisteren nog zover weg waren en morgen zo dichtbij zijn.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 22 juli 2014 @ 23:06:

[...]





Naja, het is bouwvak...



Die lichamen hebben straks meer van de wereld gezien dan menig levend persoon.

Van een veld naar de kant van de weg, dan in een vrachtwagen, vervolgens dagen in een trein, pakhuis, dan weer vliegen, dan weer in de auto...
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 22 juli 2014 @ 22:44:

Joh zelfs Al-Qaeda heeft wapens van ons gekregen Feb 2013 heb ik een blog geschreven omdat onze minister Dijselbloem vond dat onze banken mochten beleggen op kernwapens. Lees het blog "Geen verbod op beleggen kernwapens".Ik vind het schandalig.



Als je bij google "beleggen kernwapens" intikt met de naam van mijn site dan vind je vast nog meer blogs daarover.



Dan moeten we straks Dijsselbloem van zijn paard stoten als er kernwapens gebruikt worden. Toch? Of de banken? Jawel jawel, zeven banken hebben daarin geinvesteerd...misschien zijn het er nu nog wel meer. Of moeten we ons zelf veroordelen want onze centjes staan vast op één van die banken.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 22 juli 2014 @ 23:10:

[...]







Ach Nederland is 1 van de grootste wapenhandellanden ter wereld. Gerekend per hoofd van de bevolking waren we in 2008 zelfs de grootste ter wereld.

Jij denkt toch hopelijk niet dat die allemaal in 'goede' handen terecht komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 22 juli 2014 @ 23:02:

Hoe doe je zoiets eigenlijk? Een tijdelijke wegafsluiting? Ik neem aan dat ze dan wanneer er uit Eindhoven vertrokken wordt niet gelijk de hele route afsluit maar pas op een later moment wanneer die colonne in de buurt komt. Maar doe je dat dan dmv borden? Mensen verzoeken de snelweg te verlaten?

Dat durf ik niet te zeggen, maar heb het wel vaker gezien bv tijdens de uitvaart van Pim Fortuyn, en prinses Beatrix of ons koningspaar een keer.

Dat lukt wel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 22 juli 2014 @ 23:02:

Hoe doe je zoiets eigenlijk? Een tijdelijke wegafsluiting? Ik neem aan dat ze dan wanneer er uit Eindhoven vertrokken wordt niet gelijk de hele route afsluit maar pas op een later moment wanneer die colonne in de buurt komt. Maar doe je dat dan dmv borden? Mensen verzoeken de snelweg te verlaten?

Met veel politiemotoren denk ik.



Volgens rijkswaterstaat wordt 5 km voor en na de stoet schoongeveegd. Ik denk dat je gewoon door een politiemotor naar de dichtsbijzijnde afrit gewuifd wordt, en dat ze het waar mogelijk met matrixborden doen. Je kan immers niet precies een tijd zeggen waarop ze echt langskomen.
Zal wel een mooie verkeerschaos worden dan. Ach, het is het waard en iedereen is er van op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
VS: MH17 NEERGESCHOTEN DOOR SEPARATISTEN, GEEN BEWIJS BETROKKENHEID RUSLAND

Uit gegevens van de Amerikaanse inlichtingendiensten is op te maken dat vlucht MH17 is neergeschoten door separatisten. Dat zeggen bronnen bij de Amerikaanse overheid tegenover persbureau AP. Er is geen bewijs gevonden van betrokkenheid van Rusland.



Twitter avatar

AP The Associated Press

BREAKING: US officials: Intel suggests Malaysia plane shot down by separatists, no link to Russia found.

12 minuten geleden



Alle reacties Link kopieren
Jeetje...wat lijkt me dat onwerkelijk om die colonne te zien rijden...
quote:Shebyte schreef op 22 juli 2014 @ 23:13:

[...]



Ach Nederland is 1 van de grootste wapenhandellanden ter wereld. Gerekend per hoofd van de bevolking waren we in 2008 zelfs de grootste ter wereld.

Jij denkt toch hopelijk niet dat die allemaal in 'goede' handen terecht komen?Misschien idd. naief, maar ik was serieus onder de indruk dat dat een stuk minder was geworden de laatste pakweg 15 jaar, aangezien we ook ons eigen leger flink aan het afstoten zijn. Was verbaast om een paar maand terug te lezen dat er een paar nieuwe marineschepen in aanbouw waren.
quote:matroesjka_ schreef op 22 juli 2014 @ 23:02:

Hoe doe je zoiets eigenlijk? Een tijdelijke wegafsluiting? Ik neem aan dat ze dan wanneer er uit Eindhoven vertrokken wordt niet gelijk de hele route afsluit maar pas op een later moment wanneer die colonne in de buurt komt. Maar doe je dat dan dmv borden? Mensen verzoeken de snelweg te verlaten?Mosterd!
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 22 juli 2014 @ 22:39:

Ik zit me net iets af te vragen: is het bewapenen van de separatisten door Rusland eigenlijk verboden onder internationaal oorlogsrecht?Zolang de wapens niet gebruikt worden....offe...ik weet het niet......maar uh is het strafbaar als de regering van Oekraïne wapens inzet tegen één gedeelte van het eigen volk omdat dit gedeelte niet tevreden is met de gang van zaken van deze regering?



Is het strafbaar als een gevechtsvliegtuig van Oekraïne heel kort bij een vliegtuig met mensen gaat vliegen als ze weten dat ze doelwit kunnen worden terwijl Amerika weet dat het deze route niet zal nemen?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Shebyte schreef op dinsdag 22 juli 2014 23:13 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Cadou in "Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur."" class="messagelink">Cadou schreef op 22 juli 2014 @ 23:10</a>:</b>

[...]





</div></blockquote>

Ach Nederland is 1 van de grootste wapenhandellanden ter wereld. Gerekend per hoofd van de bevolking waren we in 2008 zelfs de grootste ter wereld.

Jij denkt toch hopelijk niet dat die allemaal in 'goede' handen terecht komen? Waar heb je die cijfers vandaan?
quote:Ikhierhuh schreef op 22 juli 2014 @ 23:16:

VS: MH17 NEERGESCHOTEN DOOR SEPARATISTEN, GEEN BEWIJS BETROKKENHEID RUSLAND

Uit gegevens van de Amerikaanse inlichtingendiensten is op te maken dat vlucht MH17 is neergeschoten door separatisten. Dat zeggen bronnen bij de Amerikaanse overheid tegenover persbureau AP. Er is geen bewijs gevonden van betrokkenheid van Rusland.



Twitter avatar

AP The Associated Press

BREAKING: US officials: Intel suggests Malaysia plane shot down by separatists, no link to Russia found.

12 minuten geleden



Wow! Dan snap ik die harde taal van Obama niet echt meer.
quote:geboluti schreef op dinsdag 22 juli 2014 22:56 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="StoraHuntur in "Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur."" class="messagelink">StoraHuntur schreef op 22 juli 2014 @ 22:19</a>:</b>

[...]



Voor het leveren van een buksysteem aan rebellen die daar een passagierstoestel mee neerschoten? Ja, ik noem maar een zijstraat hoor.</div></blockquote>





Weet niet of dit al eerder genoemd is, maar Rusland krijgt die raketten ook ergens vandaan.... Het bedrijf dat daar verantwoordelijk voor is heeft zijn hoofdkantoor in NL op de Zuidas. Verschrikkelijk, een bedrijf dat dit produceert moet hier toch geen bestaan recht hebben!



<a href="http://925.nl/archief/2014/07/18/dodeli ... -de-zuidas" class="link">http://925.nl/archief/201 ... -de-groeten-van-de-zuidas</a>Tussen een hoofdkantoor en een statutaire zetel zit nogal een verschil. Dit soort berichten zijn stemmingmakerij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 22 juli 2014 @ 23:17:

[...]





Misschien idd. naief, maar ik was serieus onder de indruk dat dat een stuk minder was geworden de laatste pakweg 15 jaar, aangezien we ook ons eigen leger flink aan het afstoten zijn. Was verbaast om een paar maand terug te lezen dat er een paar nieuwe marineschepen in aanbouw waren.

Je mag er bij Rostec van uit gaan dat het echt alleen een postbus is wat in Amsterdam zit. De BUKsystemen liggen daar echt niet in een keldertje op de zuidas

Wij hebben een gunstig belastingklimaat, daarom zitten de hoofdkantoren van bijvoorbeeld Ikea en Starbucks ook hier.
Alle reacties Link kopieren
Sorry even een luchtige noot:



Minister Timmermans heeft al 40.000 likes.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
VS: MH17 'per ongeluk' neergehaald door separatisten



WASHINGTON -

De VS gaat er vanuit dat Russische separatisten vlucht MH17 'per ongeluk' hebben neergehaald. Er is geen bewijs gevonden dat Rusland direct betrokken is geweest bij het neerschieten van de Malaysia Airlines Boeing.

Wel stelt de VS dat Rusland de condities heeft gecreëerd waardoor MH17 neergeschoten kon worden, onder andere door wapens te leveren aan de separatisten.

Tot de ramp met vlucht MH17 wist de VS niet dat de separatisten beschikten over Sa-11 luchtdoelraketten. Amerika blijft erbij dat het toestel van Malaysia Airlines daarmee is neergehaald, maar hebben er geen nieuw bewijs voor geleverd.

Het is onbekend of de pro-Russische rebellen in Rusland zijn getraind om met de luchtdoelraketten om te gaan, zo laten Amerikaanse functionarissen weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 22 juli 2014 @ 23:20:

[...]





Waar heb je die cijfers vandaan?Wiki
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 22 juli 2014 @ 23:21:

[...]



Je mag er bij Rostec van uit gaan dat het echt alleen een postbus is wat in Amsterdam zit. De BUKsystemen liggen daar echt niet in een keldertje op de zuidas

Wij hebben een gunstig belastingklimaat, daarom zitten de hoofdkantoren van bijvoorbeeld Ikea en Starbucks ook hier.Juist, en niet te vergeten de BV van de Rolling Stones.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Joh de hele wereldpolitiek/economie is zo verrot als de pest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven