vriend gaat alweer met ex en kinderen op vakantie

22-07-2014 09:20 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo verdrietig en teleurgesteld. Ik weet eigenlijk niet meer goed wat ik moet doen..........wie heeft er goede raad. Ik heb al een aantal jaren een relatie met een man die 20 jaar ouder is. Hij is heel lief en hele goede vader voor zijn kinderen. Hij heeft zoveel over voor zijn kinderen dat hij elk jaar met zijn ex en kinderen op vakantie gaat. Ik kan hier echter niet meer mee omgaan. Vooral omdat wij zelf in al die jaren nog nooit weg zijn geweest, niet eens een weekendje. Ik voel me nu een jaloers kreng maar ik wil gewoon dat hij nu ook eens voor mij kiest. Hij is immers nog niet eens gescheiden van haar, terwijl ze al jaren apart wonen. Ik hou veel van hem dus dat is de reden dat ik steeds bij hem blijf maar van binnen ga ik kapot. Die scheiding duurt lang, de vakanties zijn verschrikkelijk. Ik heb afgelopen jaren gewoon een hekel gekregen aan de vakanties omdat ik dan in principe nooit bij hem kan zijn.Ik mag niet komen als zijn kinderen er zijn. Please wie snapt deze situatie of heeft goede raad?
er zijn heus wel leuke mannen die graag met je op vakantie gaan hoor .maar als je bij hem blijft kom je die natuurlijk niet tegen..
Bel zijn ex een keer op en leg de situatie uit, dat je ook graag een keer met hem op vakantie wil gezien jullie al jaren een relatie hebben. Aan haar reactie kun je dan meteen horen of ze inderdaad van je op de hoogte was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een aantal vragen gesteld.



Welllicht is het goed om die vragen voor jezelf na te gaan
Je bent zelf een theepot
Joh die vent heeft gewoon een open relatie en daarom weet zijn vrouw ervan. Het feit dat hij in al die tijd nooit gescheiden is zegt mij al genoeg. Nogmaals ben zelf in 8 weken gescheiden en als die vent van jou nog goed genoeg met vrouw door 1 deur kan dat ze samen op vakantie kunnen met de kinderen dan zouden ze ook vrij snel tot een overeenkomst qua scheiden komen lijkt me. Dat hoeft echt geen jaren te duren. Ik snap er dus werkelijkwaar niks van waar ie nog op wacht als jij zijn vriendin bent.
Alle reacties Link kopieren
Goed punt van GrumpyCat! Waarom duurt scheiden zo lang, terwijl ze prima met elkaar overweg kunnen? Het is dus niet zo dat een van de twee dwars ligt, want dan wordt zo'n gezamenlijke vakantie een enorm drama.
Ja en ik kan me echt niet voorstellen dat als je van iemand houdt zoals jouw vriend van jou zou moeten houden dat hij die scheiding zo lang liet duren. Bovendien zou hij dan allang hebben gezegd van het ene jaar ga jij maar met de kinderen het andere jaar ga ik (tegen zijn vermeende ex). Ik was een tijdje ook op papier nog getrouwd toen ik al nieuwe vriend had maar dit was even omdat ons huis nog te koop stond en de opbrengst van het huis van invloed zou zijn op wat wij in het convenant zouden regelen. Maar toen dat eenmaal geregeld was heb ik gelijk krabbel onder de papieren gezet. En ik sprak of zag ex in de tijd dat we technisch gezien nog getrouwd waren helemaal niet meer laat staan dat ik met hem op vakantie ging (nu hebben wij geen kinderen maar ik vind het een laffe hond om die kinderen als excuus te gaan gebruiken.)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alle reacties gelezen.

Alleen eigenlijk je openings-tekst.



En ik krijg daar een raar gevoel bij.

Volgens mij zit hij je knap te besodemieteren om het maar even plat en overduidelijk te zeggen. En jij laat dat gebeuren.



Waarschijnlijk hebben al veel forummers dit ook geroepen en val ik in herhaling. Ik zou het, als ik een vrouw zou zijn, in ieder geval niet pikken. Voor mijn gevoel heeft hij nu twee vrouwen tot zijn 'beschikking'.



En verkiest de vakantie steeds voor hun. Jij mag thuisblijven. Nog geen week-endje weg. Gewoonweg vernederend voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven