vriend gaat alweer met ex en kinderen op vakantie

22-07-2014 09:20 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo verdrietig en teleurgesteld. Ik weet eigenlijk niet meer goed wat ik moet doen..........wie heeft er goede raad. Ik heb al een aantal jaren een relatie met een man die 20 jaar ouder is. Hij is heel lief en hele goede vader voor zijn kinderen. Hij heeft zoveel over voor zijn kinderen dat hij elk jaar met zijn ex en kinderen op vakantie gaat. Ik kan hier echter niet meer mee omgaan. Vooral omdat wij zelf in al die jaren nog nooit weg zijn geweest, niet eens een weekendje. Ik voel me nu een jaloers kreng maar ik wil gewoon dat hij nu ook eens voor mij kiest. Hij is immers nog niet eens gescheiden van haar, terwijl ze al jaren apart wonen. Ik hou veel van hem dus dat is de reden dat ik steeds bij hem blijf maar van binnen ga ik kapot. Die scheiding duurt lang, de vakanties zijn verschrikkelijk. Ik heb afgelopen jaren gewoon een hekel gekregen aan de vakanties omdat ik dan in principe nooit bij hem kan zijn.Ik mag niet komen als zijn kinderen er zijn. Please wie snapt deze situatie of heeft goede raad?
Alle reacties Link kopieren
Je bent buitenvrouw. Leuk hè, alleen met de vakantie, alleen met kerst en oud en nieuw.



Dat is echte liefde.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Kun je hem altijd bellen, ook als hij met vakantie is? Praat hij met zijn vrouw erbij? Heb je zijn vrouw en zijn kinderen ontmoet?



Weten zijn familie, vrienden en collega's dat jij zijn vriendin bent? Ga je mee naar familiefeesten en verjaardagen, feestjes van vrienden of werkgelegenheden?
Ga in therapie!
Nou ja, ik kan me er juist wel wat bij voorstellen, ik ken zo'n stel namelijk. Samen in 1 huis ging echt niet. Beiden hebben een nieuwe relatie, maar officieel zijn ze nog steeds getrouwd en wonen toch apart. En seks hebben ze echt niet meer samen, hoor. Waarom ze niet gescheiden zijn weet ik eigenlijk niet eens, maar misschien zit daar iets "technisch" achter mbt de kinderen? Geen idee.

Om op jouw probleem terug te komen; dat hij met zijn ex en kinderen op vakantie gaat, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. En dat jij niet mee kan, ook nog wel. Maar dat jullie niet samen op vakantie gaan is absurd natuurlijk. Tenminste, als jullie een relatie hebben. Dan wil je toch samen leuke dingen doen? En dat hij jou niet meteen bij zijn kinderen introduceert, ok. Maar inmiddels mag jij toch ook wel in beeld komen, lijkt me. Ik zou maar eens een heel goed gesprek aangaan met hem. Of hij eigenlijk wel verder wil met jou. En zo ja, dan mag de buitenwereld dat weten ook. Je lijkt nu een beetje een voetveeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 22 juli 2014 @ 10:00:

[...]

oftewel alle mannen zijn rotzakken en bedriegen je waar je bij staat...

!Deze man is niet gescheiden en ziet schijnbaar to en gaat dus wel elk jaar met zijn gezin op vakantie. De kans is aanwezig dat deze man inderdaad in de door jouw beschreven categorie mannen valt. Dat jij daar op jouw beurt alle mannen van maakt zegt meer van jou dan van wie dan ook hier. Zure reacties? Lees je eigen reactie dan ook eens want je past naadloos bij sommigen hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:zas schreef op 22 juli 2014 @ 10:13:

Of hij eigenlijk wel verder wil met jou. En zo ja, dan mag de buitenwereld dat weten ook. Je lijkt nu een beetje een voetveeg minnares.Klinkt niet goed to.
Je bent zijn minnares, daarom kun je nooit iets met hem ondernemen. Jij noemt het een relatie, hij ziet jou als iets anders dan een partner.
Alle reacties Link kopieren
TO?
Alle reacties Link kopieren
Een echtscheiding kun je in twee maanden afronden als je goede afspraken maakt maar kennelijk is dat in dit geval niet mogelijk. Als zijn huwelijk echt zo slecht is geeft hij een héél verkeerd signaal af aan zijn kinderen door met het "leuke" gezinnetje (hoe oud zijn die kinderen eigenlijk, gezien het feit dat hij twintig jaar ouder is dan jij?) vakantie te vieren. Verder kan ik niets anders toevoegen dan dat jij zijn neukertje bent, niets meer en niets minder.
verba volant, scripta manent.
En hoe lang laat je dit nu precies gebeuren?



Ik vind het een bijzondere situatie. Inmiddels ben ik er wel achter dat dit soort relaties en situaties kunnen bestaan, dus ik zeg niet direct dat het niet klopt. Maar wel een gezonde dosis wantrouwen.



Als jij je hier niet meer prettig voelt (wat ik mij zeer goed voor kan stellen), dan is het klaar.
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe lang "al die jaren" eigenlijk is.
Alle reacties Link kopieren
To je bent 28 jaar, dat houdt in dat je geen naïef meisje meer bent, maar een volwassen vrouw.



Denk eens logisch na en wees eens eerlijk naar jezelf toe. Ook al is het niet het antwoord wat jij hoopt, maar je weet ergens wel hoe de vork echt in de steel zit.



Hij is getrouwd, gaat nog jaarlijks met vrouw en kinderen op vakantie, jij mag de kinderen niet ontmoeten.......



Hoe duidelijk wil je het hebben??
quote:boerderijgeit028 schreef op 22 juli 2014 @ 10:47:

To je bent 28 jaar, dat houdt in dat je geen naïef meisje meer bent, maar een volwassen vrouw.



Denk eens logisch na en wees eens eerlijk naar jezelf toe. Ook al is het niet het antwoord wat jij hoopt, maar je weet ergens wel hoe de vork echt in de steel zit.



Hij is getrouwd, gaat nog jaarlijks met vrouw en kinderen op vakantie, jij mag de kinderen niet ontmoeten.......



Hoe duidelijk wil je het hebben??Ik twijfel nog hoor...
Alle reacties Link kopieren
Jij kan wel vinden dat je relatie hebt. Maar hij heeft duidelijk geen relatie met jou.



Jij hebt jou leven in de pauze stand gezet, door op hem te wachten.



Als je zo graag op de reservebank wilt zitten, waarom ga je niet op voetbal?
Alle reacties Link kopieren
quote:verdrietig1986 schreef op 22 juli 2014 @ 09:20:

ik wil gewoon dat hij nu ook eens voor mij kiest. Het wordt tijd dat jij voor jezelf kiest en deze relatie beëindigt. Van je vriend heb je blijkbaar niets te verwachten, dus waar wacht je nog op?
Alle reacties Link kopieren
Dat hij met zijn kinderen op vakantie gaat is prima. Maar dat zijn ex-vrouw, die kennelijk nog niet echt zijn ex is, meegaat is op zijn zachtst gezegd "apart"



Heb je dit al naar hem toe uitgesproken? En waarom mag jij de kinderen uberhaupt niet zien? Weten zij van jouw bestaan? En hoe oud zijn ze?
Bij een scheiding in je haar gaat het ook 2 kanten uit dus dikke doei! (by GrumpyCat1983)
Waar is hij met Kerst en Oud en Nieuw? Viert hij zijn verjaardag? Mag je met hem mee dingen doen in het openbaar? Naar verjaardagsfeestjes van zijn kant? Heb je zijn ouders ontmoet?



Niet? Dan ben je al jaren zijn geheime minnares en is hij getrouwd zonder van plan te zijn te scheiden.



Wie plaatst de smoezenlijst?
Alle reacties Link kopieren
je accepteert dit dus al langer.

weet je in mijn ogen is degene die het laat gebeuren net zo debet aan een situatie als degenen die het doet.

Wanneer je dit niet wilt dan heb je maar een optie en dat is vertrekken, misschien draait hij dan bij maar ik denk het niet want tot nu toe vertoont hij in ieder geval weinig empathie of gevoel richting jou in mijn beleving en dat zegt het eigenlijk wel hè.
Die vakantie is mss nog niet het ergste. realiseer jij je ook dat als hem iets zou overkomen zijn wettelijke echtgenote alles kan bepalen en jij niets. Als zij het niet wil mag jij m niet opzoeken op de IC van het ziekenhuis, als hij dat niet meer kan maakt zij de belangrijkste beslissingen en op zijn begrafenis zit jij achterin een hoekje en zij op de eerste rij.



Hoe oud zijn de kinderen? Ik snap heel goed dat een vader met de kinderen op vakantie wil, maar als de liefdesrelatie tussen pa en ma echt over is, lijkt het me voor kleine kinderen alleen maar verwarrend en valse hoop geven dat pappa en mamma weer samenkomen als ze elk jaar wel samen op vakantie gaan. Zijn de kinderen al tieners, dan zijn ze oud genoeg om te begrijpen dat pappa een vriendin heeft en zou ik als ik jou was na ongeveer een jaar relatie in ieder geval eens kennis willen maken met kinderen en die ex. Als die man dat echt niet wil, moet je je inderdaad afvragen of die ex wel ex is en je conclusies trekken. Want de rol van minnares is niet iets waar je uiteindelijk gelukkig van wordt.



Een ingewikkelde officiële scheiding kan best jaren duren, als partners bijvoorbeeld samen een bedrijf hebben, maar ook dan kan een man best alvast een nieuwe partner aan zijn vrouw en kinderen voorstellen als ze het er allebei over eens zijn dat de relatie echt over is
Hij vindt het blijkbaar leuker om

met zijn gezin op vakantie te gaan. Zegt genoeg over jullie relatie.
Wonen ze al jaren apart of zégt hij dat ze al jaren apart wonen? Volgens mij ben jij alleen een bijslaapje voor tussendoor.
Mijn scheiding was ook met 8 weken rond dus je vriend lult uit zijn nek. En samen met mama en de kinderen op vakantie vind ik als ze echt uit elkaar zijn op zijn zachtst gezegd eerder verwarrend dan leuk voor de kinderen. Want na de vakantie is papa weer weg. Hier doet mijn vriend ook zat leuke dingen met de kinderen waaronder vakanties maar no way dat hij dan tegen mij zegt euh sorry Grump maar mijn ex gaat mee.
Alle reacties Link kopieren
Vraag me af of TO nog terugkomt na het lezen van deze reacties. Ik denk namelijk ook dat TO eens heel goed moet nadenken of deze relatie wel exclusief is en nog toekomst heeft.
Ja nou bij mij was de 'vriend' allang over de trekhaak gegaan hoor als hij wel met zijn ex op vakantie gaat en niet met mij. Dat gelul 'voor de kinderen' ga dan niet uit elkaar. Bij een scheiding in je haar gaat het ook 2 kanten uit dus dikke doei!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen, ga eens kennismaken met zijn vrouw, misschien word je dan het e.a duidelijk als je vraagt aan haar of ze het erg vind als jij dit jaar met hem op vakantie gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 22 juli 2014 @ 12:01:

Bij een scheiding in je haar gaat het ook 2 kanten uit dus dikke doei!Mag hier een lijstje om

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven